-
نامنویسی ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل/ ۷۱ درصد برای نخستین بار در انتخابات مجلس اقدام به نامنویسی کردند
-
شهرداران به همراه خانواده مکلف به سکونت در محل خدمت خود هستند/ تعیین ۳ شاخص برای احراز سکونت شهرداران
-
برگزاری جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل+تصاویر
-
حدود ۲۷۰ نفر مشکوک و دارای علائم شبه آنفلوانزا به صورت سرپایی درسیاهکل درمان شدند/ بستری شدن فقط ۳ نفر درسیاهکل/ سیاهکل فوتی آنفلوانزا نداشت
-
شرط پرداخت حقوق کارکنان در سال آینده؛ کارکنان باید عضو “سامانه کارمند ایران” شوند
-
یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن برنج وارد کردیم/ کدام کشور این بلا را بر سر خود میآورد؟/ درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع نشده است
-
۲۳۶ تن عسل طبیعی در سیاهکل تولید شد
-
اتاق اصناف و سایر ادارات عضو ستاد تنظیم بازار سیاهکل؛ بیشتر در کنار مردم باشند+تصاویر
-
نصرتی جایگزین قنبری شد/ با اطلاع فرماندار؛ خانواده شهردار ساکن لاهیجان و خود وی در سیاهکل سکونت دارد
-
نصرتی نیامده رئیس شد/ تغییری در هیئترئیسه شورای شهر سیاهکل ایجاد نشد
-
زمان گذشت…
-
هفتمین کتاب مجموعه رایکا سیاهکل منتشر شد
-
هر ایرانی یکبار هم که شده سیاهکل و دیلمان را سیاحت کند
-
چه انتخابی خوب است؟
-
شمار ثبتنام کنندگان حوزههای انتخابیه شرق گیلان اعلام شد/ سهم لاهیجان و سیاهکل ۳۳ نفر
-
تجلیل مدیرکل ارشاد گیلان از شاعر و پیشکسوت موسیقی آئینی و فولکلور سیاهکلی+تصاویر
-
تعمیر لوازم خانگی در محل با نمایندگی آذین سرویس
-
کشف اشیاء عتیقه دوره اشکانیان درسیاهکل
-
امام جماعت سابق لور و تازه آباد در دریای خزر غرق شد
-
فرمانده دیلمی نیروی انتظامی؛ مدیر و فرمانده برتر گیلان شد
-
۲ بانوی سیاهکلی برگزیده جشنواره قصهگویی گیلان شدند+تصاویر
-
یک سیاهکلی بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان گیلان شد
-
گوشهای از تلاشهای خادمین موکب عزاداری شهرستان سیاهکل در نجف اشرف به روایت تصاویر
-
نائب قهرمانی ورزشکار سیاهکلی در مسابقات پرورش اندام باشگاههای گیلان
با تشکر از آقای نظری بابت این مطلب
امیدوارد این مسئله به صورت جدی پیگیری بشه.نرخهای کرایه ماشینهای بین شهری هم از موارد مهم هست
افرین به حساسیت شما نسبت به مشکلات مردم؛
ان شاءالله موفق باشید.
باتشکرازشماوگفتن حرف دل مردم که امیدوارم به اینگونه مشکلات بیشتربپردازید
واقعا درسته
ماکه هفته ای سه روزمسیرسیاهکل لاهیجان روطی می کنیم بااین مشکل کلافه ایم.
دوستان خوبي كه ميخوان گزارش بدن بهتره كمي تحقيق رو چاشني كارشون كنن.
در مورد اول آيا به نظر شما ميانگين تعداد 50 دستگاه تاكسي درون شهري همه ميتونن در ايستگاه ابتداي شهر توقف كنن!اگه همه در ايستگاه بمونن پس نفر آخر ساعت 8 شب نوبت سرويس دهيش ميشه.
با يه نگاه سطحي ميشه ديد كه اكثرا تعداد تاكسي هاي گردشي در سطح شهر بيشتر از اون چيزي هست كه در ايستگاهه.
در مورد مسافربري دربستي در روزهاي بازار با اينكه اين هم جز وظايف تاكسي هست بايد خاطر نشان كرد كه هيچوقت هيچ راننده اي در ايستگاه صرف بردن مسافر دربستي نمي ايستد چون اين امر امكان پذير نيست و همچنين علت نبودن تاكسي در پايان شب بسته شدن ايستگاه خط لاهيجان به سياهكل و ديلمان ميباشد و ماشينهاي مسافربري شخصي مسافران را به داخل شهر آورده واز داخل شهر سوار و خارج ميكنند.
تا اينجا توضيح و رفع شبهه در مورد بر خي مسايل بود ودر آخر خطاب به دوست عزيز گزارشگرمان بايد بگويم كه تجمع رانندگان تاكسي در جلوي فرمانداري فقط وفقط براي خرابي و تسريع در رفع مشكل تنها پمپ گاز CNG شهرستان بوده كه مدت زيادي خراب بود ونه بالا بردن نرخ كرايه ولي در كل بايد گفت كه مشكلات تاكسيراني زياد است ازجمله تك خطي بودن شهر و نداشتن ايستگاه,نداشتن آسفالت مناسب در شهر كه باعث پايين آمدن عمر تاكسي هايي ميشود كه ها روز بايد در اين مسير تردد كنند,نبود كنترل بر ماشين هاي شخصيي كه بدون پرداخت هيچگونه ماليت و عوارضي در شهر مسافركشي ميكنند ووو…
با تشكر از دوستان عزيز و به اميد حل مشكلات شهرمان
سياهكل
حرفهاتون كاملا درست بود و ما از رانندگان تاكسي ناراضي هستيم
به كي بايد شكايت كنيم…………
هرچند كه پيگيري نميشه
با سلام
بنده هم با بخشی از گزارش و هم بخشی از صحبتهای جابر موافقم و اصلیترین بخش معضل خمل و نقل در شهر است که قسمت اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت شهری و پس از آن واحد خدمات شهری شهرداری سپس اتحادیه تاکسیرانی سپس عدم آموزش و آگاهی قشر رانندگان تاکسی درون شهری و در آخر هم عذم فرهنگ سازی جامعه و مردم می باشد.
خلاصه اینه که تمرکز و تک مسیر بودن بدلیل ضعف مدیریت شهری در ادوار و سالهای قبل تا الان
ثانیا عدم استفاده از کارشناسان تخصصی در مدیریت خدمات شهری که به نوعی به قسم اول برمیگردد
ثالثا وقتی تاکسی در داخل شهر به یک سرمایه گذاری سود آور نسبی تبدیل شود که یک فرد دو تا سه تاکسی داشته باشد و یا حداقل اینکه صاحبان تاکسی اغلب راننده آن نیستند و فقط صاحب امتیاز هستند(در کشورهای پیشرفته تر در مدیریت شهری برای رانندگی تاکسی شهری ضوابط خاصی در نظر می گیرند مثلا پس از 3 یا 5 سال رانندگی ، ساعت حضور در شهر، برخورد با مسافر و رضایت آنان و تعداد تخلف و… امتیاز لازم را کسب نموده و سپس راننده رسمی تاکسی درون شهری می گردند)و هرفردی که خود صلاح بداند را بعنوان راننده انتخاب می نماید.
البته فرهنگ برخورد ما هم در نوع خود کم نظیر است و راننده ای که ساعتها در حال کار است و با اقشار مختلف جامعه از کم فرهنگ ترین و کم اطلاع ترین فرد جامعه تا عالم و دانشجو و فرهنگی باید صبوری کنه و همشونم راضی باشن تو این اوضاع زندگی .
بالاخره نظرم اینه که ابتدا باید از مدیریت شهری سپس اتحادیه تاکسی رانی شروع بشه و رانندگان محترم مثل سایر اقشار جامعه مطیع قانون و دنبال رفاه و آسایش خاطرند و تقصیر زیادی ندارند.
سلام
می خواستم بگم بعداین گزارش راننده ها یه کم تکون خوردن وجدی ترکارمی کنن البته بازم مشکل هست
لطفا بازم ازمعضلات گزارش بدین تا یه کم بهتربشه
تشکر