-
پایان ۳ماه فرار قاتل کارمند تأمین اجتماعی سیاهکل
-
واکاوی تازهترین ادعاهای شهردار سیاهکل
-
اظهارات قابل تأمل شهردار سیاهکل در رابطه با پیگیری سؤالات بیپاسخ خود توسط درسیاهکل
-
میادین شهر سیاهکل با چه مجوزی اینچنین ساخته شدهاند؟! + تصاویر
-
شورای شهر بلای جان ما شدهاند/ وقتی شهرداری نااهلی شورا را ببیند میتواند با آنها همسو شود؟/ میخواهید جایی که در حال زیباسازی است را تخریب کنید؟/ شورا جای جوان بیتجربه نیست/ بنا نبود بعد از چهل سال ما صف مرغ و روغن تشکیل بدهیم
-
شهردار به جلسه شورا نرفت! / شهردار خطاب به شورا: در جلسات به مکاتبات بیپاسخ بپردازید/ شما را به نشست خبری دعوت میکنم + تصویر نامه
-
شهردار سیاهکل به شورا فراخوانده شد/ مستندات خواستههای ناصواب اعضای شورا را با خود بیاورید
-
«محمدرضا فیضیان ملومه» رئیس بهزیستی سیاهکل شد/ رئیس سابق بهزیستی سیاهکل به آستانه رفت + تصاویر
-
امدادرسانی هلالاحمر به سیلزدگان روستای عین شیخ + تصاویر
-
کمپ نگهداری از سگهای بدون صاحب به همت بانوی سیاهکلی یکساله شد/ ناطقی: عقیمسازی بهترین راه برای بازگرداندن سگها به حیات وحش + تصاویر
-
«فرداد قنبری» به شورا بازگشت
-
بازار هفتگی سیاهکل تعطیل میشود
-
بررسی دستاوردهای پنج سال توافق هستهای برای ایران؛ همچنان همان «تقریباً هیچ»!
-
با رد اعتبارنامه تاجگردون؛ مبارزه با مفاسد در مجلس کلید زده شد/ خیلی دیر است که رئیس دولت بعد از هفت سال تازه اعتراف کند در مسئله مسکن ناکارآمدی داشته است
-
جوان سیاهکلی تنها جانباخته آتشسوزی بازار پردیس کیش + جزئیات و تصاویر
-
مجمع نمایندگان گیلان در انتخاب نماینده معین آستانهاشرفیه تجدیدنظر کند
فوق شاهکار مهندسی باز هم حادثه آفرید. وقت آن نرسیده طراحان این راه بعنوان مقصرین اصلی معرفی و محاکمه شوند ؟ برای رضای خدا فکری بحال مردم کنید اگر مشکل تامین بودجه که برغم افزایش فروش نفت وافزایش درآمدهای مالیاتی , صادرات غیر نفتی وجود ندارد شماره حسابی را مشخص فرمایید تا با مشارکت مردم امکان تامین اعتبار و اصلاح ابرشاهکارمهندسی که باید در کتاب گینس ازآن یاد شود فراهم گردد
به نظرتون دیگه بس نیست باز باید این کشتار ادامه داشته باش …..چرا قبل هر محل سرعت گیر نمیزارید اتوبان تهران به اون بزرگی سرعت گیر داره واقعا تو فکرتون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کشتن مردم…….
خدا به مردم سیاهکل صبر بدهد و خدا پدر آقای ندیمی را بیامرزد که این راه روستای را بعنوان اتوبان افتتاع کرد و از رشد جمعیت منطقه جلو گیری کرد .
طراحی راه های اصلی یا فرعی به میزان ترافیک روزانه هم بستگی دارد.سرعت طراحی برای راه های با ترافیک روزانه ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ ( نوع راه : راه درجه ۲ ) ،، ۴۰ تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت و سرعت طرح با ترافیک روزانه ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰( نوع راه : راه درجه ۳) ،، ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در تصادفات شدیدی هم که چندسال پیش در مسیر سراوان به آستارا اتفاق افتاد آقای اکبر زاده ( معاون عمرانی استاندار که الآن مدیرکل بنیادمسکن هستند) به این موضوع اشاره نمودند. با توجه به ترافیک عید و ایام تعطیل این تصادفات عادی هست . کاش زمان اوج ترافیک در ابتدای جاده تابلویی نصب کنند باعنوان : ۷۰ درصد یا …. احتمال تصادف جانی وجود دارد و درصورت امکان از راه دیگری عبور کنید. ( ممکن است عده ای از رانندگان مسیرهای با طول بیشتر را به این راه ترجیح دهند) .
مردم بسیار بی دقت در این تقاطع ها حرکت می کنند باید بدانند که اولویت با راننده جاده اصلی هستش البته مردمی هم که در جاده اصلی حرکت می کنن باید هنگام نزدیک شدن به این چند تقاطع دقت بیشتر وسرعت کمتر داشته باشند واین مورد به هیچ دولتی ربط نداره مردم سیاهکل در خود شهر هم به قوانین بی توجهن چه برسه به حرکت اتوبان باید ابتدا در جایی که در نظر گرفته شده ایست کامل کنند ودر صورت نبودن ماشین در فاصله نزدیک وتخمین سرعت ان ماشین وارد تقاطع شوند