-
پیام «حمیدرضا قنبری» عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل خطاب به مردم این شهر
-
سرهنگ «محمدرضا رحمانی» فرمانده انتظامی سیاهکل شد + تصاویر
-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حفظ سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل شد
-
پروژه کمربندی خیام غربی سیاهکل، گامی در راستای توسعه شهری و گردشگری
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
رئیس اسبق راهداری و حمل و نقل جادهای سیاهکل، سرپرست این اداره در لنگرود شد
-
«حمیدرضا قنبری» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل معرفی شد
-
دکتر «محمد زمانی» سرپرست بیمارستان غدیر سیاهکل شد
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
تصادف خونین در محور سنگر به سیاهکل + عکس و فیلم
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
-
تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل
سلام – این یعنی اینکه بدون بررسی ساختار ها تصمیمات گرفته شده و کارها انجام گرفته . درسته ؟ بنده شنیدم قالب کارکنان تخصصی این کارخانه هم غیر بومی هستند! به نظر شما ظرفیت برای کارهای تخصصی در شهرستان سیاهکل وجود ندارد که باز باید به سراغ سایر شهرها رفت ؟ آیا مهندس در سطح شهر وجود نداره که لژیونر میاوریم؟!
بنده شخصا آخرین باری که سفر کردم اوضاع جاده به شدت نامطلوب بود .حیف است برای پیشرفت یک بخش ،یک بخش دیگر را ناقص کنیم . یک مسافر که وارداین منطقه بشود مطمئن باشید اگر وضع اینگونه باشد هیچ رغبتی برای سفر دوباره از خود نشان نخواهد داد .
امیدواریم وضع بهتر بشه
سلام هیچ فایده برای مناطق ندارد
البته قبل از اجرای طرح ,مطالعات جامع همراه با ساعتها کار کارشناسی انجام گرفته و جای نگرانی نیست
آقایان مسول یه فکر اساسی برا جاده بکنن. جاده رو درست نمی کنن که هیچ خواهشن داخل چاله ها گل یا سنگ های 30 سانتی نریزند . حداقل می تونن یه کامیون آسفالت برا لکه گیری استفاده کنن
ا ین کارخانه را بعضی ها زائیده اند و لی بد جوری؟
من مدتی پیش تا لونک رفته بودم بین راه بعد از بالارود وقتی جاده رو دیدم خیلی تعجب کردم که ظرف مدت چند ماه بعد از راه اندازی کارخانه به این وضع دچار شده انگار جاده رو شخم زدند
با سلام
در تجزیه و تحلیل و امکان سنجی طرح های اقتصادی، یکی از اولین بررسی ها دسترسی به بازارهای هدف است که ای خود یکی از مباحث مهم آمیخته بازاریابی صنعت می باشد. آن متخصصین و مسولانی که از این طرح حمایت می کنند آیا در بررسی اولیه خود موارد زیر را در نظر گرفته بودند:
1- با توجه به کوهستانی بودن منطقه آیا راه دسترسی موجود برای این صنعت مناسب است؟ اگر نه آیا مسیر جایگزین وجود دارد و یا ساخته خواهد شد؟
2- با توجه به گردشگری بودن منطقه و طبیعت بکر دیلمان آیا منافاتی با جذب توریست ندارد؟
3-آیا برای ساکنین بومی منطقه و همچنین محیط پاک طبیعت آن آلودگی زیست محیطی خطرناک نخواهد بود؟
4- با وجود جاده خطرناک و کوهستانی آیا مشکل تردد و حوادث جاده ای وجود نخواهد داشت؟
5- آیا در بلندمدت گسترش این صنعت به نفع مردم و منطقه خواهد بود؟
6-آیا این منطقه پتانسیل استفاده از صنایع سبز و سازگار با اقلیم خودش را نداشت؟
و هزاران سوال بی جواب دیگر ………………….
واقعا تاسف تنها جای دیدنی سیاهکل داره از بین میره
ندیمی فقط … .به جای تغییر مدیر ان به فکر این جاده پیرکوه به دیلمان باشه
با سلام
ما کارمندان ادارات دیلمان هر روز مسیر سیاهکل به دیلمان و بر عکس را طی میکنیم،با وجود تعداد زیاد کامیون های حمل سیمان تردد در مسیر بسیار خطرناک شده است به عبارتی ما جان خود را در کف دست خود میگیریم و بر سر کار خود میرویم،بارها شاهد سقوط کامیون و یا تصادفات سنگین در مسیر بوده ایم،دست انداز های جاده هم باعث آسیب به مهره کمر شده و هم مسیر طولانی را طولانی تر میکند،از مسئولین امر خواهشمندیم چاره ای بیاندیشند و به فکر جان مردم بیگناه که در این مسیر رفت و آمد میکنند باشند.
ضمن تشکر از شما برای تهیه گزارش و انعکاس خبر . متاسفانه عملکرد و واکنش مسئولین اعم از وزارت راه و صنعت و … به تخریب جاده بسیار کند و در حد صفر است اینکه می گویند طرحهایی داریم مشکل را حل نمی کند چون اجرای این طرحها با این سرعت لاک پشت وار آقایان دهها سال طول خواهد کشید چون می گویند بودجه نداریم حتی تاکنون نتوانسته اند حداقل چند کامیون اسفالت داخل چاله چوله ها ( چاه گونه ! ) بریزند لااقل در کوتاه مدت از کامیونهای سیمان عوارض بگیرند و درآمدش را صرف مرمت جاده کنند اگر از هر کیسه سیمان 200 تومان هم عوارض گرفته شود در ماه مبالغ قابل توجه ای جهت تعمیرات جاده جمع آوری می شود
وا… خدا … دین… مذهب …
در عصر ارتباطات راه اولین بستر توسعه هست نمیدانم چطور آقایان فکر تولید وبه حداکثر رساندن تناژ سیمان هستند ولی فکر جاده نه !!
من مطمئنم تعمدا جاده رو درست نمیکنن !!! آخه کدام بشری علنا نابودی جاده و اکوسیستم و در یک کلمه دیلمان رو میبینه و میتونه دم نزنه !!!
وا… خدا ….دین….. مذهب ….. ما هم حق داریم از جاده سالم و با امنیت استفاده کنیم .
مدیر نخبه راه و شهرنسازی مشکل کار را رانشی بودن جاده تخشیص دادند!!!!!
جرات ندارن عوارض بگیرن نه شهرداری نه بخشداری پشت سر کارخانه … هست
با سلام
من خیلی وقته که نظر میدم و انتقاد میکنم ولی هیچ اتفاق تازه ای رخ نمیده، من در سیاهکل متولد شدم و همیشه آرزوی یه مکان تفریحی،علمی و… حتی یه آسفالت خوب و توی شهرم داشتم، عزیزای من یه نگاهی به آسفالت داخل شهرتون بندازید اونوقت به این نتیجه میرسید که آبادانی سیاهکل با این …… یه رویای به دست نیافتنیه.
فقط شعار… فقط شعار…همین و بس.
باسلام می خواستم در مورد جاده نظر بدم دید اطلاق عنوان جاده به محور سیاهکل – پیرکوه ظلم است بر جاده باید نام این محور مال رو بشود.دوست ناشناس متشکرم نظرخوبی در مورد نخبه راه و شهر سازی دادی کلی نظر در مورد اون شخص گذاشته بودم که به لطف مسئول سایت برداشته شد.بخدا قسم خسته شدم از این جاده ماشینم پرایده پدرش در اومده تو این جاده هرهفته یه جاش خرابه مدل 90 جلوبندی داغون و …..!
آقای بابائی عزیز تا زمانی که انتقاد سازنده نباشد پیشرفت هم در سیاهکل و دیلمان نخواهد بود ما خواهان پیشرفت شهرستان خود هستیم و مشکلی با شخص خاصی نداریم پس خواهشاً نظری که در رابطه با مدیر نخبه راه و شهر سازیآقای م-س گذاشتیم رو بر ندارین.
گناه مردم دیلمان چیه؟ تنها دلخوشی ما توریستی بودن منطقه ما بود که اونم به لطف کارخانه سیمان و سکوت برخی ها نابود شد.آقای بابایی عزیز مسئول سایت به فکر مردمی باشید که مریض می شوند و باید فوری به دکتر در شهر مراجعه کنند با این وضع جاده…..نه به فکر بدست آوردن دل برخی مسئولین!
ما اهالی شهر دیلمان از شورای شهر دیلمان که در شعار تبلیغاتی خود شجاعت داشتند خواهشمندیم که در عمل هم شجاعت خودشان را نشان دهند پیشنهاد می شود از هر کامیونی که وارد اسپیلی می شود عوارضی بگیرند لااقل بودجه که ندارین اینجوری هم می تونین تولید بودجه کنید همم قسمت های خرابی جاده رو اصولی لکه گیری کنید. اینجوری مشکلات از بین نمیره اما به حداقل میرسه . در پایان سخنی از امام (ره) ذکر میکنم تا شاید چشم مسولین آنرا دیدن
” هرکس هر پست و مقامی دارد آن پست و مقام آزمایش اوست .”
واقعاً جای تاسف دارد اکثر مردم از ترس کامیونها خیلی کم توی این مسیر تردد می کنند واقعا هنگام حرکت توی این جاده به جای تماشای مناظر زیبا باید مواظب چاله چوله ها باشی.
در همه جای دنیا اول راه می سازند بعد کارخانه چرا مابرعکس عمل می کنیم .شاید داستان قیف وقیره !!!!!!