-
عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل دار فانی را وداع کرد
-
سرهنگ «محمدرضا رحمانی» فرمانده انتظامی سیاهکل شد + تصاویر
-
پیام «حمیدرضا قنبری» عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل خطاب به مردم این شهر
-
یک سیاهکلی سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک سیاهکل شد + سوابق
-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حفظ سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل شد
-
پروژه کمربندی خیام غربی سیاهکل، گامی در راستای توسعه شهری و گردشگری
-
رئیس اسبق راهداری و حمل و نقل جادهای سیاهکل، سرپرست این اداره در لنگرود شد
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
یک سیاهکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
تصادف خونین در محور سنگر به سیاهکل + عکس و فیلم
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
سلام این انصاف نیست منطقه ای بااین تاریخ کهن وفرهنگ تبدیل بشه به خرابه تنها راه نجات این منطقه ومردم تعطیلی کارخانه است هرچندهیچ سودی کارخانه واسه منطقه نداره جزضرروزیان درضمن قطعاخدایی ناظربراعمال همه ماست
ای کاش موقغ تصمیم گیری ها همه مسائل رو ببینیم که این گونه زندگی مردم دچار اشکال نشه.
جدا مسئول کاهش درآمد این قشر کیست؟
آیا میشه به راحتی درآمدزایی گروهی رو حذف و به شهر دیگه ای انتقال داد؟ چه کسی باید اقساط این افراد رو پس بده؟
سالها رهبری نظام از تولید و اشتغال سخن میگویند بلای جان طبیعت و محیط زیست سیاهکل و دیلمان آدمهای بی مسولیتی هستند بعنوان گردشگر وارد منطقه میشوند زباله وآتش سوزیها ارمغان اینگونه افراد است کلام آخر باید درکنار هم بفکر تولید وهم اشتغال و محیط زیست باشیم و مواظب فرصت طلبان نیز باشیم
چند پاسخ به این مقاله
اینکه دولت می بایست نسبت به ایجاد زیر ساخت عمل می کرد صحیح.. ولی می دانیم دولت فعلا امکان آن را ندارد یا نداشت پس تا زیر ساخت آماده نشده بود نباید این کارخانه شروع بکار می کرد
اینکه چند صد نفر در آنجا مشغول به کار هستند درمقابل خسارت عظیم مالی وعمرانی و محیط زیست بسیار ناچیز است اگر بجایش صنعت گردشگری توسعه می یافت شاید چند برابر این تعداد مشغول بکار می شدند
صنایع سیمان در ترکیه را مثال زدید.. بروید همانجا ها ببینید آیا صدمه ای به جاده و گردشگری زده اند..؟!
کلا صنایع سیمان باعت فرار سرمایه ها در بخش گردشگری و کشاورزی می شود چون این صنعت آلوده کننده طبیعت است و بشر از آن فراری است
خسارت وارده به راه و جاده های منطقه چندین برابر ارزش کارخانه است که این روند تخریب همچنان توسط کامیونهای حمل سیمان ادامه دارد.. از هر مسیری که بطرف دیلمان بیایید راه سالمی نمی بینید
این صنعت طی حدود ۱۰ سال اخیر نه تنها باعث رونق اقتصادی دیلمان نشده بلکه زمینه توسعه و سرمایه گذاری در بخش های دیگر را از بین برده و سرمایه گذاران تمایلی به ورود به دیلمان ندارند