• صفحه اصلی
  • تبلیغات در سایت
  • گیلان
  • سیاهکل
  • دیلمان
  • روستاها
  • ورزشی
  • سیاسی
  • چندرسانه ای
  • مسیر گردشگری دیلمان
  • درباره ما
    • صفحه اصلی
    • تبلیغات در سایت
    • گیلان
    • سیاهکل
    • دیلمان
    • روستاها
    • ورزشی
    • سیاسی
    • چندرسانه ای
    • مسیر گردشگری دیلمان
    • درباره ما
  • صفحه اصلی
  • تبلیغات در سایت
  • گیلان
  • سیاهکل
  • دیلمان
  • روستاها
  • ورزشی
  • سیاسی
  • چندرسانه ای
  • مسیر گردشگری دیلمان
  • درباره ما
جمعه ۱۴ آذر ۰۴ - ساعت ۱۳:۴۲:۲۱
تاریخ انتشار خبر: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
ساعت انتشار خبر: ۰:۲۹ ق٫ظ

کاندیدای شورای شهر سیاهکل

حامد قربانی

پایگاه خبری درسیاهکل (DarSiahkal.ir)
حامد قربانی دارای مدرک عمران ، نقشه برداری ، یکی از کاندیداهای شورای شهر سیاهکل می باشد که با شعار “ساختار ، سازندگی و توسعه و پیشرفت با حمایت شهروندان” وارد عرصه انتخابات شده است.

5436456

درسیاهکل/حامد قربانی (کاندیدای شورای شهر سیاهکل) :

اهداف حضور:

اینجانب حامد قربانی با شعار ” ساختار ، سازندگی و توسعه و پیشرفت با حمایت شهروندان ” و با هدف تحقق آنها پای به عرصه انتخابات نهادم و بر این باورم اگرچه شرط لازم برای مصلح بودن یک کاندیدای شورای شهر داشتن دانش و برنامه مناسب و قابل اجرا می باشد ، اما هیچ کس ، در هیچ جایگاهی ، بدون حمایت شهروندان ، توان اجرا و پیشبرد اهداف و برنامه های خود را نخواهد داشت و بدون مشارکت مردم هر برنامه ای ،هرچند بسیار علمی و عملی باشد محکوم به شکست است آنچنان که در گذشته شاهد این اتفاق بوده ایم.
بر اساس تجربه و شناختی که از مشکلات و کاستی های شهر به آنها رسیده ام و با توجه به زمانی که در اختیار اعضای شورای شهر قرار می گیرد بر اساس درجه اهمیت (اولویت) و با نگاهی واقع بینانه چهار سال کاری خود را برنامه ریزی نمودم چرا که معتقدم سنگ بزرگ علامت نزدن است و شروع نمودن چند کار عظیم و پر هزینه ، عاقبتی جز شکست همه آنها و به دنبال آن آسیب رساندن به بیت المال در پی نخواهد داشت .
آنچنانی که در گذشته چنین شد و کارها با ضررکردهای فراوان نیمه کاره رها شدند .

darsiahkal.ir_hamed_ghorbani

شاخصه های لازم یک عضو شورای شهر:
از نظر بنده اعضای شورا باید علاوه بر قوانین موجود دارای مشخصه های خاصی باشند بشرح زیر می باشد :
-اشراف به امور شهر و شهر سازی
-آگاه به امور عمرانی و توان اجرایی و عملکردی مناسب
-توان درک و تحلیل مشکلات شهر و شهروندان و پاسخگویی به نیاز های آنان در جهت توسعه و آبادانی شهر
– توانایی مطالبه حقوق شهر و ایجاد تعامل و ارتباط با مسئولین عالی رتبه شهرستانی و استانی
-ارائه برنامه ای علمی و عملی با محوریت مشکلات و پتانسیل های شهر
-انتقاد پذیری ، عدم خودمحوری و قابلیت تحقق اهداف مشورتی شورای اسلامی شهر
اهم سوابق اجرایی :
-مسئول وام مسکن روستایی بنیاد مسکن سیاهکل به مدت 3 سال و کسب رتبه نخست ارائه تسهیلات مسکن در سطح استان گیلان برای شهرستان سیاهکل
-مسئول صدور سند روستایی بنیاد مسکن سیاهکل به مدت 5 سال و کسب رتبه سوم ارائه تسهیلات صدور سند در سطح استان گیلان برای شهرستان سیاهکل
-مسئول وام مسکن مهر شهری بنیاد مسکن سیاهکل به مدت 1 سال و کسب رتبه نخست ساخت مسکن در سطح استان گیلان برای شهرستان سیاهکل
-مدیریت گروه عمران شرکت سایه گستر جاده به مدت 2 سال
-مدیریت گروه عمران و نقشه برداری شرکت پیمایش راه پرشین

اولویت ها :
اینجانب با توجه به شعار ” ساختار ، سازندگی و توسعه و پیشرفت با حمایت شهروندان ” و برنامه ریزی های انجام شده سیاست کاری خود را جهت ارائه در شورای شهر سیاهکل در چهار اولویت کلی برنامه ریزی نموده ام که بشرح زیر است :

اولویت اول :
پیگیری پروژه اگوسازی و سیستم جمع آوری و دفع فاضلاب شهری و آبهای سطحی جهت جلوگیری از ایجاد خسارت در سایر بخش ها نظیر آسفالت معابر و املاک شهروندان (ساختار )
اولویت دوم :
پیگیری انجام آسفالت و روسازی مناسب معابر اصلی و فرعی و کوچه ها(سازندگی)
اولویت دوم :
توجه به عامل مهم معماری شهری ، زیباسازی شهر و اصول ساخت و ساز (سازندگی)
اولویت چهارم :
پیگیری تاسیس پروژه های تجاری ،تفریحی ،فرهنگی ،ورزشی و توریستس که از جمله آنها می توان به مجتمع های تجاری رها شده شهر و احداث پارک چند منظوره با در نظر گرفتن فضایی مخصوص بانوان اشاره نمود(توسعه و پیشرفت)

راهکار هایی جهت توسعه و آبادانی شهر
اینجانب پس از بررسی و انجام جلسات متعدد و مشورت با طیف های گوناگون شهروندان و محققین و افراد صاحب فن به راهکار هایی جهت آبادانی و توسعه شهر ، باتوجه به زمان محدود چهار ساله و مشکلات کنونی شهر ،رسیده ام که در ادامه به آنها می پردازم.
-جذب توریست و گردشگر و تبدیل منطقه به یکی از قطب های اصلی گردشگری استان و کشور با استفاده از پتانسیل منطقه در تاسیس ژئوپارک ( برترین راهکار جهت غلبه بر مشکل بن بست )
-بهره برداری از معدن شن و ماسه که کماکان بهره برداری از آن در رکود است. ( ایجاد یک درآمد مناسب برای شهرداری )
– ضابطه مند ساختن صدور پروانه ساخت و اختصاص درصدی از مبلغ اخذ شده پروانه ساخت به جهت مصارف عمرانی و زیرساختی در همان منطقه ( توجه به طراحی شهری )
-توجه به هدف اصلی شورا ی شهر که همانا هم اندیشی با تمام اقشار جامعه شهری و شهروندان می باشد چرا که همه چیز را همگان دانند … ( توجه به حقوق شهروندان و هدف اصلی تشکیل شورای اسلامی شهر ها )

همچنین از شما میخواهم تا با بیان نقطه نظرات خود ، ما را در این راه یاری نمایید.

به امید سیاهکلی آباد و سر افراز
مهندس حامد قربان

درسیاهکل : با تشکر از همه عزیزانی که در پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل دیدگاه (کامنت) میگذارند.

در این قسمت دیدگاه هایی که موجب تخریب کاندیدای مورد اشاره بشود منتشر نخواهد شد و شما می توانید سئوالات و یا تحلیل خود را در رابطه با برنامه های این کاندیدا ارسال کنید.

از تمامی کاندیداها خواسته شده تا به سئوالات و نظرات شما در قسمت دیدگاه ها پاسخ داده بشود.

عضویت کانال تلگرام در سیاهکل

کلمات کلیدی :

کاندیدای شورای شهر سیاهکل
مطالب مرتبط

گزارش تصویری همایش همدلان «یاسر علیزاده» در سیاهکل

گفتگوی تصویری «مجتبی رحیمی» کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل

سوابق و برنامه های «حمیدرضا (پویان) شیرینکام» کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل

«کامبیز رمضانی» کاندیدای ششمین دوره شورای شهر سیاهکل به حمایت از ۵ کاندیدا انصراف داد + متن اطلاعیه

سوابق و برنامه های «مجتبی رحیمی» کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل

سوابق و برنامه های «حامد بابازاده» کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل

دیدگاه ها

33 ديدگاه قبلا اظهار شده است

  1. منطقی گفت:
    1392-03-19 در 01:44

    سلام. من از شما مهندس بزرگوار سوالی داشتم و آن اینکه اگر آن 4 عضو دیگر شورا با شما بعد از پیروزی هم نظر نباشند و نگذارند آن چه را که می خواهیدکار کنید چه می کنید؟
    با تشکر

     
    پاسخ
    • حامد قربانی گفت:
      1392-03-19 در 10:56

      با سلام و عرض درود
      سوال خوبی بود
      باید از شما بپرسم خب در اینجا نقش شهروندان چیست؟
      مگر نه اینکه شهروندان شورا را برای پیشرفت انتخاب میکنند
      پس باید سعی کرد 5 نفر از کارامد ترین نیرو ها که با روحیه همکاری و منطق نه بر اساس سلایق شخصی و بی منطقی کار میکنند را انتخاب نمود
      اول اینکه ما اصل را بر همکاری دوستان میگذاریم و همیشه سعی بر این بوده که با مشورت و مذاکره بهترین نتیجه حاصل شود
      ولی در بد ترین وضعیت و بدبینانه ترین حالت باید بگویم اگر شهروندان حمایت خود از نماینده خود اعلام نموده و همیشه پشتیبان او باشند بی شک به اهداف خود خواهند رسید ولو اینکه او یک نفر و گروه دیگر 4 نفر باشند
      من امیدوارم اینگونه نباشد و مردم 5 نفری را انتخاب نمایند که بتوان در دوره پیش و رو بهترین نتیجه را با همکاری شهروندان گرفت

       
      پاسخ
  2. شهر من گفت:
    1392-03-19 در 05:44

    جناب آقای قربانی با سلام سوالی ذهن مرا مشغول کرده اونم اینه که شما با این توان و سوابق و این پتانسیلی که از خودتون ذکر کردید و این همه ایده و طرح برای ساختن یک شهر خوب و آباد چرا در شهر خودتون کاندیدا نشدید تا به مردم شهر خودتون و فامیل و بستگان و دوستان خودتون خدمت کنید واقعا چرا؟ آیا برای این نیست با موقعیتی شغلی که در سیاهکل دارین میتونین خیلی از بازاریها رو طرف خودتون بکشین خیلی از بساز بفروش ها و پیمان کارهارو ویا خیلی از مردمو با موقعیتی که دارین به واسطه دادن وام ودادن وعده برای اعطای وام به اونها به سمت خودتون بکشین آیا این احساسو کردین که با این موقعت شغلی که در سیاهکل دارین بهتر از شهر خودتون وخیلی راحت تر رای بیارین همون طور که تو چند روز اخیر دارم دنبال میکنم انتخاباتو بیشتر به صحت گفته هام نزدیک میشم

     
    پاسخ
    • ستاد انتخاباتی مهندس حامد قربانی گفت:
      1392-03-19 در 23:23

      من به عنوان یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مهندس حامد قربانی که اتفاقن -خوشبختانه- بسیار هم حس وطن پرستی بالایی دارم خواستم مواردی چند رو خدمتتون عرض کنم.
      این مورد تنها چیزیه که برخی از کاندیداها این روزها به منظور تخریب ایشون خیلی روش مانور می دن و این برای بنده جالب هست!
      در رابطه با پاسخ شما موارد زیادی هست که بشه بهش اشاره کرد.
      چرا فکر می کنید همه مثل شما به جامعه نگاه می کنند؟!
      مگر یک سیاهکلی نمی تونه بهترین ها رو برای شهری دیگر بخواد؟!
      – نگاه قومی و قبیله ای به موضوع یک خودزنی اثبات شده است!
      مگر در دور قبل آقای حمیدی اصالتن سیاهکلی حساب میشد؟!
      اصلن مگر کسی که اهل روستاهای سیاهکله برای شورای شهر یک بیگانه به حساب میاد؟!
      چرا بجای انتخاب از روی صلاحیت ها و شخصیت ها به حاشیه می ریم؟
      ایشون در عمل ثابت کردن که سیاهکل براشون مهمه!
      ایشون اخلاقن و قانونن یک شهروند سیاهکلی به حساب میان!
      چرا به مدت 10 ساله که کار و زندگی و دخل و خرجشون در شهر سیاهکل بوده و هست. بر خلاف بسیاری از کسانی که شعار سیاهکلی بودن می دن و درآمدهاشون از سیاهکله ولی زندگی و خرجشون در شهرهای اطراف!
      ایشون به راحتی توانشو داشتن که در بنیاد مسکن شهر دیگری که موقعیت بهتری هم محسوب میشه با پستی بهتر مشغول به کار بشن اما این کار رو نکردن.
      چون از روز اولی که پا به شهر سیاهکل گذاشتن حس آرامش داشتن و سیاهکل و مردمش رو دوست داشتن.
      ایشون در شهرهای مجاور از هر نظر موقعیت ایده عالی برای کار و کاندیدا شدن داشتن اما این کار رو نکردن.
      ایشون خیر و برکت زندگی خودشون رو از این شهر می بینن. در این شهر براشون اتفاقات شیرینی افتاد که از جمله تولدکودک دلبندشان بود!
      حس وطن داشتن در مورد شهر و همیشه از اینکه پتانسیل های شهر داره هرز میره بسیار ناراحت بودن.
      خودشون دوست داشتن به سیاهکل خدمت کنند و یک حس دینی داشتم و ما ایشون رو تشویق به ثبت نام کردیم!!!
      اینکه کسانی که به واسطه شغلشون با عملکرد ایشون و توانایی های ایشون آشنا شدن و کلن همیشه در هر جایگاهی به ایشون احترام میذارن و رضایتشون باعث میشه که در انتخابات از طرفداران ایشون باشند چی رو داره ثابت میکنه؟؟؟
      گناه ایشون چیه؟؟؟
      قدری مثبت نگر باشیم
      عینک بد بینی رو از چشمهامون در بیاریم
      از سرمایه دار تا اون پیرزن بی کس و تنها ار ته دلشون ازش راضین.
      یکم برید در موردشون تحقیق کنید.

      نکته ای که از قلم نباید بیافته اینه که شما به افکار، اعتفادات و عملکرد کاندیداها برای پست شورای شهر رای بدید
      تعهد ، تخصص و تدین متضمن یک انتخاب خوب خواهد بود.

       
      پاسخ
    • پیمان گفت:
      1392-03-20 در 00:07

      سیاهکل تو را میخواند
      دوست عزیز ، ما طرفداران مهندس قربانی از نظر حس ناسیونالیستی و حس عشق به سیاهکل چیزی از شما کم نداریم و تمام تلاش ماهم در این دوره از زمان برای اعتلای شهر عزیزمونه ، اینکه ما برای انتخاب فرذ مورد نظرمون با بی منطقی فقط به محل تولد فرد مورد نظر استناد کنیم و تمام سوابق و لیاقتهای اون رو نادیده بگیریم کمی جای تامل داره ، کسی که در زمان خدمت چند سالش از یک کارمند سیاهکلی هم فعال تر و مسیولیت پذیر تر نشان داده و همیشه در چهارچوب قانون و بدون پارتی بازی های متداول به وظیفش عمل کرده جای تقدیر داره و اینکه بخواهیم فکر کنیم که طرفدارانش به دنبال منافع خاص برای خودشون هستند جای تعصف داره . به شکر خدا درصد عمده طرفداران ایشان از قشر مهندسین و بازاریان اسم و رسم دار و سازندگان و پیمانکاران بنام سیاهکل بوده که از نظر مالی وضعیت انها مشخص است . دوست من سیاهکلی بودن به شناسنامه نیست به عرق و به تعصب و به مرام است . بیایید یک بار هم که شده رای دادن قومی رو کنار بزاریم و به فردی لایق ، جوان و با تجربه رای بدیم . سیاهکلی آباد یافتنی نیست و بلکه ساختنی است .
      سیاهکل تو را میخواند

       
      پاسخ
  3. منطقی(مهران) گفت:
    1392-03-19 در 09:20

    برخی به گمان منطقی بودن غیر منطقی برخورد می کنند.
    (منظور به این سوال نبود)

     
    پاسخ
  4. ناشناس گفت:
    1392-03-19 در 10:50

    حمایتت میکنیم

     
    پاسخ
  5. پیمان گفت:
    1392-03-19 در 13:24

    با سلام . حضور جوان متعهد و با تجربه مثل شما باعث دلگرمی ما جوانان عاشق سیاهکل و امیدوار به آینده است . امیدوارم توفیق خدمت به این شهر پرقدمت و غنی نصیبتان گردد .

     
    پاسخ
  6. منطقی گفت:
    1392-03-19 در 14:29

    مهندس عزیز سوالم را با سوال پاسخ ندهید.
    خواستم بدانم اگر به مانند شورای قبلی با شرایط خاص قرار گرفتید چه کاری انجام می دهید؟ چه را هکاری دارید؟
    مردم که دیگر نمی توانند در داخل شورا هم با شما باشند آنجا دیگر وظیفه شماست که برای رایی که مردم به شما داده اند درست تصمیم بگیرید.
    جواب ندادید؟
    در انتخابات مخصوصا شورا خود بهتر می دانید زیاد نمی شود به راهکارهها و سلایق و دیگر امتیازات رای داد بیشتر قومی و قبیله ای است. بعد مردم از کجا سلیقه شما را با دیگر کاندیدا ها بدانند که شبیه هم یا مخالف هم است؟

     
    پاسخ
  7. علی (در پاسخ به آقایی با نام منطقی) گفت:
    1392-03-19 در 15:02

    ببینید دوست عزیز(م. ض.) شما صنعت ادبی استفهام انکاری را با مغوله پاسخ دادن سوال با سوال اشتباه گرفته اید!
    اندکی بیشتر تفکر کنید.
    اگر شخصی مردم و حمایت آنان را در پشت سر خود احساس کند، 4 نفر که 4 نفر است اگر کل مسئولین شهر هم بخواهند حقی را نا حق کنند نخواهند توانست!!!
    اصلن در حکومت اسلامی اساس بنای آن همین است!
    اگر اتاق های فکر و اصل مشورت با مردم و وارد گود نمودن آنان(آنچه که من از سخنان ایشان دریافتم) به خوبی رعایت شود خود به خود مردم شهر در داخل شورا هم حضور خواهند داشت!
    در رابطه با این موضوع که فرمودید:
    “در انتخابات مخصوصا شورا خود بهتر می دانید زیاد نمی شود به راهکارهها و سلایق و دیگر امتیازات رای داد بیشتر قومی و قبیله ای است. بعد مردم از کجا سلیقه شما را با دیگر کاندیدا ها بدانند که شبیه هم یا مخالف هم است؟”
    ببینید دوست عزیز، اول اینکه اشتباه میکنید! شما اختلاف در سلایق را با اختلاف اشخاص یکی نکنید!!! اگر انتخاب های ما بر اساس تعهد ، تدین و تخصص صورت گیرد اتفاقن اختلاف سلیقه خیلی هم خوب است و باید باشد چرا که منتج به پیشرفت خواهد شد! باز هم تاکید بر اینکه اگر انتخاب ها بر اساس تعهد ، تدین و تخصص صورت گیرد! و اگر اینگونه باشد چه بدانیم و چه ندانیم از آنجا که ابزار لازم در اعضا وجود دارد و هدف نهایی پیشرفت شهر و شهروند است مطمئنن مشکلات بجای تبذیل شدن به معضل -آنچنان که در گذشته اتفاق افتاد- حل خواهند شد.
    متاسفانه شما در تحلیل بسیاری از مسائل دچار اشکالات اساسی هستید!
    دقت در انتخاب را با وسواس اشتباه نگیرید!!!

     
    پاسخ
  8. ستاد انتخاباتی مهندس حامد قربانی گفت:
    1392-03-19 در 16:35

    در ابتدا از اینکه نسبت به شهر خود احساس مسئولیت دارید از شما تشکر می کنیم و امیدواریم پیگیری و دلسوزی خالصانه جوانان و موجی که از توجه به شهر براه افتاده است -و بی شک سایت درسیاهکل سهم بزرگی از آن را به ارمغان آورده است- همواره ادامه دار بوده و ترقی شهر را به همراه داشته باشد.
    در پاسخ به پرسش شما مبنی بر اینکه:
    “خواستم بدانم اگر به مانند شورای قبلی با شرایط خاص قرار گرفتید چه کاری انجام می دهید؟”
    ما در گام اول برای برنامه فکری خود مثبت نگری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و بنا را بر این گذاشته ایم که تمام تلاش خود را بر همدلی و تعامل فرد فرد اعضای شورا انجام دهیم اما اگربا تمام تلاشها هیچ نتیجه ای حاصل نشد-هرچند که بسیار بعید و دور از انتظار باشد- در برنامه خود مواجهه با این مشکل را دیده ایم. اگر پاسخ را به صورت یک عبارت کوتاه بیان کنیم: “اطلاع رسانی ، شفاف سازی و صداقت با مردم” راهکار ما خواهد بود که البته آن را به چند زیر مرحله تقسیم نموده ایم که اگر هر مرحله جوابگو نشد وارد مرحله بالاتر خواهیم شد که طبیعتن جدی تر و همگانی تر خواهد بود.
    اینجاست که مفهوم حمایت شما بخشی از معنای خود را نشان خواهد داد و اگر حمایت مردم و پروردگار نباشد ما هر چه کنیم به در بسته زده ایم و هر تلاشی کنیم کاری از پیش نخواهیم برد…
    در رابطه با این موضوع که می فرمایید:
    “مردم که دیگر نمی توانند در داخل شورا هم با شما باشند آنجا دیگر وظیفه شماست که برای رایی که مردم به شما داده اند درست تصمیم بگیرید.”
    اتفاقن یکی از برنامه های اصلی ما استفاده از لایه لایه ی اقشار جامعه ی شهری و استفاده از خروجی نشست های قبلی با آنان در جلسات شورا است!
    در واقع با این کار مردم و نظر آنان را در هر زمینه ای به شورا آورده ایم و هدف اصلی تشکیل شوراهای شهر و روستا را جامه ی عمل پوشانده ایم.
    و در رابطه با اینکه فرمودید:
    “در انتخابات مخصوصا شورا خود بهتر می دانید زیاد نمی شود به راهکارهها و سلایق و دیگر امتیازات رای داد بیشتر قومی و قبیله ای است. بعد مردم از کجا سلیقه شما را با دیگر کاندیدا ها بدانند که شبیه هم یا مخالف هم است؟”
    بنده با بخش اول سخن شما موافقم اما باید با این افکار مبارزه کرد چرا که تاریخ شهر گویای این نکته است که نگاه قومی و قبیله ای به موضوع یک خودزنی اثبات شده است!
    اختلاف سلیقه که امری طبیعی و حتی مثبت است اما نکته منفی اختلاف عقیده و شخصیتی است! که خدا را شاکریم دین و مکتبمان بهترین راهکار ها را برای انتخاب به ما نشان داده ند که اگر آنها را رعایت کنیم خود به خود این مسائل حل شده خواهند بود. تدین ، تعهد ، تخصص بهترین شاخصه ها هستند که با کنکاشی در پیشینه کاری ، شخصیتی و اجتماعی نامزدهای محترم به طور نسبی قابل حصول هستند.
    با تشکر از دلسوزی، توجه و پیگیری شما

     
    پاسخ
  9. منطقی گفت:
    1392-03-19 در 17:46

    دوست عزیز علی آقا فکر کنم من سوال را از کاندیدای شورای آینده پرسیدم
    نه شما….
    نمی دانم چه منافعی برای شما در این میان است خدا عالم است که به جای دیگران سخن می گویید بعد چرا خودتان راگول می زنید مردم چه حماینی می توانند از شخصی که در شورا آمد داشته باشد و چه کاری می شود با افراد دیگر کرد؟
    مگر مردم با رها به شورای قبلی نگفتند شهردار را عوض کنند چه کردند؟ شما یا خوابید یا خودتان را به خواب زده اید با الفاظ بازی کردن بسیار راحت است اما عمل مهم است… بگذاریدخود کاندیدا صحبت کند و تصمیم بگیرد

     
    پاسخ
    • علی (در پاسخ به آقایی با نام منطقی) گفت:
      1392-03-19 در 23:44

      دوست عزیز شما بهتر نیست نام خود را به غیر منطقی تغییر دهید!؟
      سوالاتی پرسیدید بنده به عنوان نماینده تام الاختیار ایشون جواب گفتم!
      حال بهتر است بجای پرداختن به حاشیه اصل صحبت را دنبال کنیم
      خدا را شاکرم سالیان سال است نه هرگز زیر بار پرچم کسی رفتم نه منافع خودم را به منافع ملی ترجیح داده ام
      بله بنده به دنبال منافع هستم اما برای شهرم
      خوشبختانه در حر توانم تا کنون تلاشهای زیادی یرای سیاهکل عزیزم خصوصن در رابطه با جذب توریست و معرفی تاریخ و فرهنگ آن داشته ام و البته برای آن از کسی طلبکار هم نیستم چرا که برای دل خودم و عشق آنها را انجام داده ام
      وقتم ، انرژی و هزینه پرداختم بدون هیچ چشم داشتی
      6 سال عذاب کشیدم و دلم شکست
      وظیفه خود دانستم این بار برای شهرم و انتخاب اصلح تلاش کنم!

      در رابطه با این که می فرمایید:
      “چرا خودتان راگول می زنید مردم چه حماینی می توانند از شخصی که در شورا آمد داشته باشد و چه کاری می شود با افراد دیگر کرد؟”
      حمایت دو بعد دارد
      یک بعد مشورتی یک بعد توان بخشی
      بعد اول که موضوع صحبت شما نیست می رسیم به بعد دوم قضیه.
      از آنجا مه شما چندان توان تحلیلی بالایی ندارید(از روی تجربه ای که حاصل شده) بنده با ذکر مثالی مقصود خود را از حمایت توان بخشی توضیح میدهم.
      برای قطع درختان 4 نفر از اعضای شورای شهر پای صورت جلسه تصویب آن امضا کردند(ویا فروش زمین های دور استخر) اگر آن یک عضو به قدرت پشتیبانی مردم توجه داشت قطعن می توانست با طوماری کامل و شفاف علاوه بر اطلاع رسانی به شهروندان -که حق قانونی آنان بود- می توانستبا جمع آوری امضا از آنها کار را از طریق مراجع بالترا پیگیری و جلوی کار را بگیرد.

      در رابطه با اینکه می فرمایید:
      “مگر مردم با رها به شورای قبلی نگفتند شهردار را عوض کنند چه کردند؟ شما یا خوابید یا خودتان را به خواب زده اید با الفاظ بازی کردن بسیار راحت است اما عمل مهم است… بگذاریدخود کاندیدا صحبت کند و تصمیم بگیرد”
      ضعف شورای قبلی دلیل بر این نیست که نمی شود!!!
      البته این قضیه را خیلی نمی توان باز کرد و در این باره همواره در مطالب مختلف واقعیت ها بارها و بارها بیان شده است.
      خوشبختانه ما هم خواب نیستیم و به همین دلیل عده ای از جوانان چند نفر را که از همه اصلح تر هستند با دقت انتخاب کرده و آنها را به جامعه معرفی میکنیم.
      فرهنگ رای در سیاهکل کاملن غلط است و به همین دلیل بیشترین ضرر ها را تا کنون متحمل شده ایم و ما برای تغییر آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
      ضمنن هیچ جمله ای که بازی با کلمات باشد و عملی نباشد را در حرفهایم ندیده ام!!!

      در رابطه با اینکه فرمودید:
      بگذاریدخود کاندیدا صحبت کند و تصمیم بگیرد.

      باید عرض کنم اگر دقت کرده باشید این اتفاق افتاده است ضمن اینکه بنده و یکی از دوستان نماینده ایشان در سایت درسیاهکل هستیم

       
      پاسخ
  10. فرهود نصیری پور گفت:
    1392-03-20 در 00:17

    دوست و هم صنف عزیزم حامد جان سلام.امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موید باشید.
    گر بدی کرد حسودی و رفیقی رنجید
    گو تو خوش باش ،که ما گوش به …. نکنیم.

     
    پاسخ
    • ستاد انتخاباتی مهندس حامد قربانی گفت:
      1392-03-20 در 16:25

      همکار ارجمند جناب مهندس نصیری پور از طرف مهندس قربانی صمیمانه ترین تشکرها را از شما داریم.
      از اینکه خوبانی چون شما در حال ترویج یک فرهنگ بسیار مناسب در عرصه ی انتخابات هستند خوشحالیم و امیدوار به سربلندی سیاهکل پرپیشینه و عزیز.
      با آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی برای شما.

       
      پاسخ
  11. منطقی گفت:
    1392-03-20 در 01:59

    برادر علی یا نماینده تام الاختیار مهندس قربانی شما کجا شاغل هستید چه قدر تجربه دارید؟
    پسرم یا برادرم بهتر است چرخی در روزگار بزنی و بی اندیشه سخن نگویی.
    وافعیت های روزگار را ببین.
    من می خوام شهر بسیار زیبا و آباد گردد می دانم شما هم می خواهی اما به دوستتان درست مشاوره دهید.
    امیدوارم باشید و در آینده باز وضعیت شهر را ببینید.
    دفاع از دوستتان زیباست اما منطقی
    با سپاس

     
    پاسخ
    • علی (در پاسخ به آقایی با نام منطقی) گفت:
      1392-03-20 در 15:35

      خوشحالم که جوابتان را داده ام و سوالی بی پاسخ نمانده و از ادامه بحث با شما خود داری میکنم که چیزی جز خارج شدن از بخث نخواهد بود

       
      پاسخ
  12. شهر من گفت:
    1392-03-20 در 04:34

    جناب پیمان و آقا یا خانئم محترم که از طرف ستاد آقای قربانی سخن میگین جوری حمله کردین به من و چنان برافروخته شدین که من جا خوردم اول این که من سوالم از شخص آقای قربانی بود دوم این که خواهش میکنم با بازی با الفاظ و نوشتن یک سناریوی هندی سعی به بازی گرفتن احساسات کسی نکنید شما میگید با این که پیشنهاد های بهتری داشتن در مورد موقعیت کاری قبول نکردند و در سیاهکل موندنی شدند چون حس وطن داشتند و فرزندشون اینجا به دنیا اومده اینجا رو وطن خودشون میدوند چطور راحت یک داستان سرگرم کننده واحساسی برای به بازی گرفتن احساسات مردم نوشتین دست مریزاد از این همه هنر داستان نویسی آخه شما از کجا نیت قلبی ایشون رو میدونید که به این راحتی سوالی رو که اصلا شما نمیتونید پاسخ بدیدو اجازه به خودتون میدید که براحتی پاسخ بدید چرا اسطوره سازی قهرمان سازی میکنید آقا کی گفت که از اطراف سیاهکل که جزو شهرستان هستن اگر در انتخابات کاندید بشن سیاهکلی نیستن چرا با کلمات بازی میکنید دوست عزیز ایشون چند سال هست که به واسطه داشتن شغلی که در سیاهکل دارن به سیاهکل اومدن و میتونم بگم که خیلی از کسانی که امروز در کنار ایشون هستند به واسطه همین شغل است که دورو بر ایشون رو گرفتن اونم با دادن وعده هایی آقای محترم این شهر کوچکه و کوچکترین خبر خیلی سریع پخش میشه شورا سیاهکل باید سیاهکلی باشد به عنوان مثال اگه یکی مردم همین شهر اگر خیلی باسواد و خیلی کاردان و مورد اطمینان و سالم باشد اگر در لاهیجان و یا همان آستانه در شورا ثبت نام کند چند تا رای میاره به جرات میگم سه رقمی نمیشه چرا چون شورا مقوله ای مثل مجلس یا ریاست جمهوری نیست در سطح کلان مربوط به همان شهر و مردم همان شهر هست با کاندیدا ها و نماینده های بومی که با مردم خود رشد کرده باشن چه حسی چه فرهنگی ووو… جناب آقای قربانی بنده روی سخنم با شخص شما ست از مافیای شهر دوری کنید شما چون آشنا نیستین به این افراد به واسطه همون سیاهکلی نبودن بهتر دیدم بهتون گوشزد کنم

     
    پاسخ
    • علی (در پاسخ به آقایی با نام شهر من) گفت:
      1392-03-20 در 16:23

      (پیش از هر چیز حاضرم شما را به یک مناظره رسمی دعوت کنم. در صورت تمایل به سایت درسیاهکل پیام دهید))

      با سلام خدمت آقای شهر من، اول از همه بهتر بود سلام آخر را هم به اسمتان اضافه میکردید…

      پاسخی که جناب پیمان خواهند داد با خودشان، من از طرف خودم به سوالات -بهتر است گفته شود اتهامات- پاسخ می دم.

      در ابتدا خدمتتان عارضم که بنده به شما حمله ای نکردم!
      اگر این برداشت شما بوده قطعا به دلیل نوع نگرشیست که سبب شده شما سوالات خودتان مطرح کنید!
      البته بنده شدیدن به طرز فکر شما که غیر منطقی و ازآن مهمتر غیر منصفانه است اعتراض دارم! چرا که آن را احساسی دانسته و با اندیشه های نژاد پرستانه مقایسه می کنم….
      فرمودید:
      “اول این که من سوالم از شخص آقای قربانی بود”
      بسیاری از دوستانی که از طرف ستاد در اینجا صحبت میکنند مسئولیت پاسخ ها بر عهده ی آنها نهاده شده و از آنجایی که در جریان کامل تمام مسائل هستند نظرات نهایی ایشان را منعکس می کنند. که البته نوع بیان و کندی یا تندی آن بسته به شخصیت خودشان است اما واقعیات همان است که خواهید خواند.

      فرمودید:
      “دوم این که خواهش میکنم با بازی با الفاظ و نوشتن یک سناریوی هندی سعی به بازی گرفتن احساسات کسی نکنید شما میگید با این که پیشنهاد های بهتری داشتن در مورد موقعیت کاری قبول نکردند و در سیاهکل موندنی شدند چون حس وطن داشتند و فرزندشون اینجا به دنیا اومده اینجا رو وطن خودشون میدوند چطور راحت یک داستان سرگرم کننده واحساسی برای به بازی گرفتن احساسات مردم نوشتین دست مریزاد از این همه هنر داستان نویسی آخه شما از کجا نیت قلبی ایشون رو میدونید که به این راحتی سوالی رو که اصلا شما نمیتونید پاسخ بدیدو اجازه به خودتون میدید که براحتی پاسخ بدید چرا اسطوره سازی قهرمان سازی میکنیدگ”
      من تعجب می کنم. فهم این که بنده و دوستان به نمایندگی از ایشان (و البته با توجه به قرارگیری در جریان کامل امور و شناختی که از ایشان داریم) پاسخ ها را می دهیم واقعن دشوار است!؟
      بنده به زبان فارسی سلیس صحبت می کنم!!!
      البته اگر نیتتان آشنایی برای انتخاب است -ونه تخریب- به زودی فیلم سخن رانی ایشان در اختیار عموم قرار می گیرد و اگر خواستید می توانید با زبان خودشان هم پاسخ خود را بگیرید اما باز هم من از شما تعجب می کنم آقای شهر من (سلام)…
      ما قهرمان سازی نکردیم. ما فقط واقعیات را گفته ایم! شمایید که می خواهید چشم خود را بروی واقعیات ببندید! خوشبختانه ایشان عملکرد مثبت و سازنده خود را در سمتی که بودند به اثبات رساندند. سمتی که یک به قول شما سیاهکلی نتوانست حتی در آن یک نفر را از خود راضی نگاه دارد…
      سیاهکلی بودن به محل تولد نیست. به دلسوز سیاهکل بودن است…
      آقای شهر من (سلام)…
      آقایانی که تا دیروز تمام زندگیشان در شهر بزرگ ها و پیله خانواده ها بود ، دیروز ساکت بودند و امروز به یاد شهرشان افتاده اند!
      کسانی که مردم عادی را از جنس خودشان و در حد خودشان نمی بینند!
      کسانی که انقدر شعار سیاهکلی بودن سر می دهند ولی تا امروز برای سیاهکل و سیاهکلی کوچکترین فایده ای نداشته اند و چر به منافع شخصی خودشان فکر نکرده اند!!!

      “آقا کی گفت که از اطراف سیاهکل که جزو شهرستان هستن اگر در انتخابات کاندید بشن سیاهکلی نیستن چرا با کلمات بازی میکنید”
      ما می گیم اگر برای شهر سیاهکل، سیاهکلی بودن مهمه چرا وقتی سایر افراد از دیلمان و سایر روستاهای اطراف میان برای شورای شهر سیاهکل خودشون رو کاندیدا می کنن کسی خرده نمی گیره!؟
      چرا وقتی برای نماینده لاهیجانی در سیاهکل در انتخابات سرو دست میشکونن کسی چیزی نمیگه؟
      چرا برای سایر کاندیداهای غیر سیاهکلی کسی حرفی نداره؟!
      این دور از شان و شخصیت انسانیه که بیاید فقط به این نکته بچسبید و روش مانور بدین!
      اخلاق چی میشه؟!
      من با شناختی که از ایشون دارم و با جس وطن پرستی پرقدرتی که دارم ایمان دارم که ایشون به درد شهرمون می خورن.(البته نه به تنهایی)

      “دوست عزیز ایشون چند سال هست که به واسطه داشتن شغلی که در سیاهکل دارن به سیاهکل اومدن و میتونم بگم که خیلی از کسانی که امروز در کنار ایشون هستند به واسطه همین شغل است که دورو بر ایشون رو گرفتن اونم با دادن وعده هایی آقای محترم این شهر کوچکه و کوچکترین خبر خیلی سریع پخش میشه شورا سیاهکل باید سیاهکلی باشد”
      دوست عزیز بنده یک بار گفتم یک بار دیگه هم میگم از اوایل اومدنشون به این شهر شرایط رفتن به شهر اطراف رو داشتن ولی سیاهکل رو دوست داشتن!
      نمی خواید قبول کنید؟
      خب سخن است فهماندن چیزی به کسی که نخواهد آن را بفهمد.
      برای نقض چیزی که شما گفتید یک مثال نقض کافیست!
      بنده هیچ ارتباط کاری با ابشون ندارم!!! و هیچ چیزی هم نخواستم و تا امروز هم وعده و وعیدی نشنیدم. نه خودم نه دیگرانی که باهاشون بودم.
      خجالت بکشید! بفهمید که چه می گویید!!!
      اینها اتهامات بی پایه و اساسی که زاییده ی ذهن خراب است.
      شما به چه جرئتی وقتی حتی یک بار هم با ایشون صحبت نکردید تهمت های به این بزرگی می زنید. مواظب حرفهای خودتان باشید!

      بله در سه دوره قبل شورای شهر سیاهکلی بودند دیدیم چه شد….

      اگر فردا روز عملکرد ایشان در شورا مناسب بود رویتان می شود به امروز فکر کنید؟

      “به عنوان مثال اگه یکی مردم همین شهر اگر خیلی باسواد و خیلی کاردان و مورد اطمینان و سالم باشد اگر در لاهیجان و یا همان آستانه در شورا ثبت نام کند چند تا رای میاره به جرات میگم سه رقمی نمیشه چرا چون شورا مقوله ای مثل مجلس یا ریاست جمهوری نیست در سطح کلان مربوط به همان شهر و مردم همان شهر هست با کاندیدا ها و نماینده های بومی که با مردم خود رشد کرده باشن چه حسی چه فرهنگی ووو… ”
      امروز با افتخار باید خدمت شما عرض کنم یک سیاهکلی در رشت و یکی در تهران کاندیدا شده اند!
      اینکه یک فکر اشتباه و از اساس غلط را به عنوان استناد سخنانتان-که البته فقط یک حدس است- بیان می کنید خنده آور است!
      اگر اینطور باشد چرا فرماندار، شهردار و سایر مسئولین عالی رتبه شهری از سایر شهرها هستند و در برخی از آنها عملکرد فوق العاده است!!
      می شود گفت چون آنها سیاهکلی نیستند پس به فکر شهر نیستند؟!
      آقای حسینی نمونه بارز یک غیر سیاهکلی که از خیلی از کسانی که شعار سیاهکلی بودن می دهند بیشتر به سیاهکل خدمت کرده اند.

      جناب آقای شهر من (سلام) بنده روی سخنم با شخص شما ست ایشون به واسطه ی عملکرد بسیار مناسبشون به طور غیرخودخواسته حمایت بسیاری را دارند و البته از مافیای شهر هم با خبرند! و شهر را با تمام زیر و بم ها به خوبی میشناسند و با آگاهی کامل وارد عرصه شده اند!
      شما لطف کنید به فکر شهرتون باشید و تخصص و پیشینه کاندیدا رو مورد قضاوت قرار بدید نه این مسائل حاشیه ای که صرفن به منظور تخریب استفاده می شن و کاملن غیر اخلاقی هستن.
      مطمئن باشید ما بیشتر از شما سیاهکلی نباشیم کمتر هم نیستم! و البته خیلی خیلی به فکر شهرمان هستیم که اتفاقن این تنها هدف ما برای حمایت از ایشان و تنی چند از کاندیدها است…

       
      پاسخ
      • شهر من 2 گفت:
        1392-03-22 در 04:11

        جناب آقای علی که برای آقای قربانی سرودست میشکونی و به من هشدار میدی که مراقب حرف زدن خودم باشم و من و متهم به نا آگاهی و نافهمی میکنی سلام البته من یک متن نوشتم که مثل اینکه از طرف مدیر سایت هنوز انتشار پیدا نکرده شما بنده رو به مناظره دعوت میکنید من در اون متن قبلی خیلی چیزها نوشتم که امیدوارم انتشار پیدا کنه والبته در پاسخ به شما که گفتید به فارسی سلیس صحبت میکنید جناب علی وقتی گفتم که پاسخ سوال من رو فقط آقای قربانی میتونه بده کمم بیراه نگفتم چون حس حال درونی هر فرد متعلق به خودشه حتی عشقش به یک چیز یا یک فرد یا یک شهر در مورده همه چیز احساس تمام آدم ها با هم فرق داره شما گفتید نماینده ایشانید قبول ولی نماینده اندیشه آقای قربانی هستید نه راوی احساس آقای قربانی احساس هرفرد از زبان و همون فرد باید جاری بشه چه زبانی چه عملی البته گفتید در فیلم سخنرانی آقای قربانی موجوده این حرف ها البته مشکل اصلی این نیست شما میگویید با افتخار دو نماینده از سیاهکلی در انتخابات شورای رشت وتهران شرکت کرده اند و بعد با تمسخر میگویید حرف هایتان خنده آور است آقای علی مگه من گفتم که یک سیاهکلی نمیتونه در تهران یا رشت یا هر جایه دیگه کاندید بشه من صحبت از رای آوردن کردم اگر نتیجه اعلام میشد و دونفری که شما میگویید رای می آوردند خنده شما به جا بود ولی برعکس من خندهام گرفته از این همه وارونه کردن حرف ها و پیچ دادن نوشته های من یا شما واقعا مطلب نوشته ها را نگرفته اید یا این که خود را به نفهمیدن میزنید در هرحال صحبت از نژاد پرستی شد که باز موجب خنده میشوید این که نماینده شهر ما باید بومی باشد حرف نژاد پرستانه است؟صحبت من بر سر غریبه پسندی بعضی از افراد در سیاهکل است که به نیروهای بومی شهر امکان واجازه رشد و استفاده از نبوغ و کار آمدی آن ها را نمیدهد و تا یک نفر از یک شهر دیگر می آید آن را قدیس میکنند و قهرمانی میکنند که از آسمان برای نجات مردم سیاهکل آمده آقای علی سیاهکل به دست خود سیاهکلی ها آباد میشود با همدلی و هم جهتی خود مردم با دور ریختن اختلافات و مشکلات ویکدلی مردم سیاهکل آباد میشود همان طور که شورای شهر لاهیجان که بومی بودند شهر خود را آباد کردند صحبت از فرماندار و نماینده مجلس غیر بومی میزنید که بعضی از آنها عملکرد خوبی دارند با این که بومی نیستند علی آقا من فقط درباره شورا حرف زدم و گفتم مجلس بحث جدایی دارد همین طور فرماندار مگر فرماندار را مردم شهر انتخاب میکنند که تشبیه خنده آوری بود اصلا بحث مدیریت دولتی بحث جداییست علی آقا و شورای شهر بحث دیگر من در نوشته قبلی خودم در این باره حرف زدم در کامنتی با نام تاسف که مدیر سایت اگر صلاح دید انتشار میدهد گفتید اگر فردا عملکرد ایشان در شورا خوب بود رویتان میشود…آیا اگر عملکرد ایشان بد بود شما با چه رویی به چشمان شهروندانتان نگاه میکنید شما و خیلی های دیگر من مطمئن هستم که جواب خوبی از این انتخاب نمیگیرید البته بنده شما را نمیشناسم و ممکن است این انتخاب بعد ها برای شما حداقل خوب باشد دلیل خوب نبودن این انتخاب را در نوشته قبلی دادم و یک بار دیگر میگویم زمین خوارهای سیاهکل در ستاد ایشان چه میکنند در کامنت قبلی گفتم اگر لازم باشد خیلی چیزها را بیان میکنم حرف از خجالت کشیدن برای زدن تهمت به ایشان گفتید که باید بگویم من به کسی تهمت نزدم و هر چه را که گفتم با دلیل ثابت میکنم البته من هیچ تهمتی نزدم و خود شما بهتر میدونید گفتین مافیا رو میشناسن خوب در ستاد ایشون همون مافیا رفت و آمد دارند من گفتم این همه بریز و بپاش برای رای آوردن و این همه خرج فقط برای رفتن به شورا و خدمت کردن است اگر لازم باشد حرف های دیگری دارم که در فرصتی دیگر میزنم

         
        پاسخ
    • پیمان گفت:
      1392-03-20 در 22:08

      سیاهکل تورا میخواند
      دوست من حامی شهر من ، مهندس قربانی به جهت مشغله زیاد در این چند روزه موفق به پاسخ مستقیم به شما نشدند و تمام پاسخ ها برگرفته از صحبت های خوذ ایشان بود و هندی بازی در کار نیست ، من به واسطه شغلم مدت زیادی از کار روزمره ام را در ادارات میگذرانم و شاهد سیاهکلی هایی هم هستم که بدون زره ای عشق به شهرشان فقط به فکر منافع شخصی شان هستند ، من باز هم بر سر حرفم هستم که سیاهکلی بودن به شناسنامه نیست به عرق است، در مورد فرمایشات شما در مورد سیاهکلی هایی که در بیرون از سیاهکل تشریف دارند نیز باید خدمت شما عرض کنم که به عنوان مثال در دوره گذشته شورا رشت آقای صبوری از سیاهکل با اختلاف کمی از انتخاب شدن جا ماند و اینگونه نیست که فقط ملاک زندگی دائم در آن شهر باشد . در آخر امیدوارم با این حساسیتتان انتخابی درست انجام دهید و فقط به سیاهکل بیاندیشید که در حال حاضر هیچ چیز مهم تر از آن نیست . زنده باد سیاهکل و پاینده باد تمام کسانی که به عشق سیاهکل تلاش میکنند .
      سیاهکل تو را میخواند

       
      پاسخ
  13. ستاد انتخاباتی مهندس حامد قربانی گفت:
    1392-03-20 در 08:50

    همکار ارجمند جناب مهندس نصیری پور از طرف مهندس قربانی صمیمانه ترین تشکرها را از شما داریم.
    از اینکه خوبانی چون شما در حال ترویج یک فرهنگ بسیار مناسب در عرصه ی انتخابات هستند خوشحالیم و امیدوار به سربلندی سیاهکل پرپیشینه و عزیز.
    با آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی برای شما.

     
    پاسخ
  14. نازی تقوی گفت:
    1392-03-20 در 16:32

    آقای منطقی
    شما که میگویید شهر من بسیار برایم مهم است
    تا وقتی که یک سایت محلی تاریخچه تاسیس شهرداری سیاهکل را نزده بود میدانستید این شهر چقدر کهن است و یا تا زمانی که سعی شد از قطع درختان جلوگیری شود کجا بودید؟
    کسانی که فکر میکنند بزرگ شهر هستند و بخاطر آنان مردم این شهر زنده هستند را هم میبینیم
    صبح به مقصد لاهیجان از خانه بیرون آمده و بعد از گشت و گذار و تفریح شب هنگام به سیاهکل باز میگردند
    کار مهندس قربانی حد اقل این بود که تمام مردم شهر را با تاریخ کهن این شهر آشنا کرده و یک یادگاری به آنان داد
    به خیلی هایی که نمیدانستند در کجا زندگی میکنند
    اما دیدیم چه شد
    عده ای گفتند شکایت میکنیم
    عده ای هم پوستر های را پاره کردند
    البته پاره کردن پوستر دل ما را بدرد نمی آورد ناراحت کننده این است که آنهایی که دم از شهر من شهر من میزنند حرمت عکسهای قدیمی شهر را هم نگه نداشتند
    میبینیم کسانی که هنوز هم خانه شان در رشت است و در اینجا امرار معاش میکنند
    ولی مهندس قربانی در همینجا کار میکند و در همینجا خرج میکند و در همینجا هم زندگی میکند
    حال اگر تو میخواهی با بی منطقی دوباره سوال را بشیوه ای دیگر بیان کنی بحث جداییست

     
    پاسخ
  15. آرمین ح گفت:
    1392-03-20 در 22:21

    واقعا من واسه یکسری افراد متاسفم که اسم خودشونو گذاشتن همشهری!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!
    شما که خودتون شاهد هستین شش سال و نیم این شهر ما به قول خودتون دست همشهری های ما بود چیکار کردن جز خرابکاری و هزار جور …..
    شما به جای اینکه بیاید از این فرد پشتیبانی کنید و حمایتش کنید میاید یه دلیل غیر منطقی و غیر عاقلانه بیان میکنید
    من اصلا فکر کنم شما سیاهکلی نیستی (منطقی )
    وگرنه اگر واقعا منطقی بودی هرگز همچین حرف خنده دار و غیرمنطقی نمیزدی
    به امید پیروزی افرادی که واقعا دلسوز و عاشق شهر سیاهکل باشن

     
    پاسخ
  16. امانی گفت:
    1392-03-20 در 23:17

    باسلام :آرزوی موفقیت بر ای شما .به یقین بایدگفت فردای سیاهکل درگروانتخاب برترین هاازمیان نامزدهای شورااست . این امرمیسرنمی شودجزباهمدلی وبصیرت همه سیاهکلی ها. باتجربه گذشته ونگاهی ژرف به آینده ای پویاوبالنده . به امیدسیاهکلی آبادوسرافراز . اندکی صبر،سحرنزدیک است .

     
    پاسخ
  17. ع . جعفری گفت:
    1392-03-21 در 02:28

    دوستانی که بهانه ای دیگر برای تخریب مهندس قربانی ندارید
    نگذارید یاداوری کنم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را
    آقای ندیمی بیشترین رای به نسبت جمعیت را در سیاهکل آورد
    مگر ایشان لاهیجانی نبودند
    شما اینها را میبینید ولی چشم خود را رو به حقیقت بسته اید
    چرا نمیخواهید متوجه باشید عده ای با حمایت یک نفر سودجو قصد ورود به شورای شهر را دارند تا بتوانند سیاست های گذشته شهرداری و تخریب شهر را دوباره ادامه دهند
    کسانی هم هستند که کاروان های طولانی و پر سر و صدا به راه می اندازند و پوستر ها را پاره می کنند
    اینها را هم ببینید
    مهندس قربانی که فقط برنامه های خود را گفت و با مردم صادق بود
    خفتگار را میشود بیدار کرد اما کسانی را که خود را به خواب زده اند نه
    امیدوارم دوستان امثال شما خواب باشند
    ما بیدارتان میکنیم

     
    پاسخ
  18. علی م گفت:
    1392-03-21 در 08:56

    با سلام
    برای بنده جالب بود که ایشون تا چه حد شهر رو می شناسند. تمام مناطق شهر رو به خوبی میشناسن و رسد کردند!
    متن فکر نمی کنم حتی یک نفر بجز ایشون که در سخنرانیش ارقام دقیقش رو اعلام کرد بدونه که سیاهکل چند تا خیابان اصلی و فرعی و کوچه و…. داره.
    ایشون همه جوره نشون دادن که این کاره اند.
    امیدواریم که 5 نفری که صلاحیت دارند انتخاب بشن تا شهر از این وضعیت در بیاد

     
    پاسخ
  19. ناشناس گفت:
    1392-03-22 در 04:18

    جناب جعفری عزیز فعلا شما هستین که در خواب نازی بعد در همین سایت حرفاتونو یادتون میارم امیدوارم از خواب رویایتون بیدار شین

     
    پاسخ
  20. ف گفت:
    1392-03-24 در 00:23

    مهندس قربانی موفق باشید

     
    پاسخ
  21. ناشناس گفت:
    1392-04-02 در 05:49

    انتخابات تموم شد و آقای قربانی وارد شورا شد من همون همشهری هستم که کامنت گذاشتم در چند روز آینده چیزهایی درباره انتخابات شورا در سیاهکل و حوادثی که در این روز پیش آمد برای مردمم مینویسم یک متن از آن به سایت در سیاهکل داده میشود که اگر صلاح دیدند انتشار میدهند در غیر این صورت نوشته ها به دست مردم شهرم خواهد رسید ولی خدمت دوستانی که در سیاهکل از جناب قربانی حمایت کردند و هرجور شده ایشون رو به شورا رسوندند بگم که امثال ماها که کم هم نیستیم نمیزاریم توی این شهر مافیا قدرت بگیره شما مسول هستین امیدوارم یک سال دیگه از انتخابتون پشیمان نشین همان طور که خیلی ها از طرفداران ایشون با دیدن و فهمیدن چیزهایی در روز رای گیری از همین حالا میگویند فریب خوردیم خدا شمارا ببخشد

     
    پاسخ
  22. سیامک دیانتی دیلمی ازدیلمان گفت:
    1392-04-12 در 12:11

    آقای قربانی مبارک باشه موفق باشی

     
    پاسخ
  23. مهزیار پسنده گفت:
    1396-02-03 در 09:06

    باسلام از پشتکار جنابعالی بسیار سپاسگزام باشعار سیاهکل اباد وسرافراز وسیاهکل بزرگ

     
    پاسخ
  24. مهزیار پسنده گفت:
    1396-02-03 در 09:09

    باتشکر اولین کامنت بنده بوده درود بر شما

     
    پاسخ


برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

* دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تأیید توسط پایگاه خبری درسیاهکل منتشر می‌شود.
* پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمی‌شود.
* پیام‌های به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط منتشر نمی‌شود.
* پذیرش پیام دلیل بر هم‌نظر بودن پایگاه خبری با نظر منتشر شده نیست.

اخبار برگزیده

مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است

کسب ۲ مدال طلای مسابقات فیزیک پرورش اندام شرق و غرب گیلان توسط ورزشکار سیاهکلی

اصغر ابراهیم‌نیای سیاهکلی رئیس هیئت کشتی سیاهکل شد

بازدید مسئولان از پروژه بام سبز سیاهکل؛

پروژه بام سبز سیاهکل، گامی مهم در توسعه گردشگری شهرستان

تصادف مرگبار دیگری در جاده سیاهکل به لاهیجان

با آرای ۱۶ حزب اصلاح طلب درسیاهکل؛

اعضای هیئت رئیسه جبهه اصلاحات شهرستان سیاهکل انتخاب شدند

علی علوی دیلمی رئیس شورای اسلامی شهر دیلمان شد

الحاق کامیون بنز ۱۰ تنی به ناوگان عمرانی دهیاری لیش / خرید ۴ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی در ۴ سال

شناسنامه صنعتی سیاهکل رونمایی شد/ عزم مسئولان برای حمایت همه‌جانبه از تولید

شهردار سیاهکل:

آسفالت‌ریزی ۴۵ هزار متر مربع از معابر سیاهکل/ برنامه‌ریزی برای بهسازی ۱۰۰ هزار متر مربع دیگر تا پایان سال + تصاویر

  • پربازدید ترین
  • پربحث ترین
  • هفته
  • ماه
  • سال
  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

  • سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد

  • ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!

  • درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ

  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • بازرسی از مرغ‌فروشی‌های سیاهکل تشدید شد

  • تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان

  • مدیر اسبق آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل دار فانی را وداع کرد

  • مقام سوم برای مهدی کوچکی در اویاما

  • برگزاری رقابت‌های آزاد تکواندو در سیاهکل

  • حرکت دوباره اتوبوس‌ها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد

  • رها شدن گاومیش در جاده، جان راننده پراید را گرفت

  • موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود

  • کسب مقام اول جهانی در پروژه‌های متاورس و هوش مصنوعی توسط تیم ایرانی به سرپرستی یک سیاهکلی

  • پاسخ فرماندار سیاهکل و مدیرکل دامپزشکی گیلان به تلف شدن دام ها در روستای جلیسه

  • تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام در روستای جلیسه بر اثر بیماری/ لزوم ورود دامپزشکی کل کشور به منطقه

  • تأکید فرماندار بر استقرار دائم دامپزشک در روستای جلیسه

  • «شهید محمدرضا لاجوردی» دومین شهید سیاهکلی مبارزه با تجاوز رژیم صهیونیستی به میهن + تصاویر

  • کسب عنوان کارفرمای نمونه گیلان توسط مدیرعامل شرکت نام آور به شیر سیاهکل

  • مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است

  • هفته
  • ماه
  • سال
  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!

  • سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد

  • سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

  • درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ

  • قهرمانی فرزاد آریامنش در مسابقات لیگ پومسه کشور

  • نماز جماعت دختران مدرسه سبز سما به امامت امام جمعه سیاهکل

  • حرکت دوباره اتوبوس‌ها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد

  • پویا طالبی نماینده گیلان در کارگروه ملی مشاوران املاک کشور شد

  • پلمب یک واحد خبازی در سیاهکل به‌دلیل تخلفات تکراری

  • بازرسی از مرغ‌فروشی‌های سیاهکل تشدید شد

  • تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان

  • دفاع چپ آینده‌سازان سیاهکل به ملوان پیوست

  • موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود

  • چالش ‌جاده در شمال/ چرا به فکر زیرساخت‌های گیلان نیستید؟

  • حکومت بشار اسد سقوط کرد / آمادگی نخست وزیر سوریه برای واگذاری قدرت

  • اولین شهرآورد فوتبال سیاهکل پس از ۳۶ سال برگزار می شود

  • تصاویری از بارش برف آخرین روزهای پاییز درسیاهکل

  • ۴۰۸۸ واحد صنفی در گیلان پلمپ شدند

  • تنور کم فروشی و گران فروشی نان داغ است

  • افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ مرکز مدرن در حوزه تشخیص و درمان سرطان

یادداشت ها
امیرحسین جاتن

سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

اباذر کریمی پنابندانی

هوش مصنوعی و سیاهکل؛ فرصتی تازه برای شهری سبز و هوشمند

    • مقام معظم رهبری
    • گیلان
    • سیاسی
    • تبلیغات در سایت
    • نماز جمعه
    • سیاهکل
    • ورزشی
    • مذهبی
    • دیلمان
    • اجتماعی
    • تودیع و معارفه
    • روستاها
    • حوادث
    • معرفی کتاب
    • انتخابات
    • مناطق دیدنی
روز
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
۲۱
۲۲
۲۳
۲۴
۲۵
۲۶
۲۷
۲۸
۲۹
۳۰
۳۱
ماه
سال
۱۳۹۲
۱۳۹۳
۱۳۹۴
۱۳۹۵
۱۳۹۶
۱۳۹۷
۱۳۹۸
۱۳۹۹
۱۴۰۰
۱۴۰۱
۱۴۰۲
۱۴۰۳
۱۴۰۴
Developed By

کلیه حقوق برای پایگاه خبری درسیاهکل محفوظ است. استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright© www.DarSiahkal.ir 2016 - All rights reserved

↑