-
سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد
-
سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان
-
درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیکبوکسینگ
-
ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!
-
معارفه امام جماعت جدید مسجد و بقعه سیدوارستان
-
پیادهروی هفته بسیج در دیلمان برگزار شد
-
درخشش سیاهکلیها در قهرمانی گیلان
-
فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد
-
بازرسی از مرغفروشیهای سیاهکل تشدید شد
-
تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان
-
مدیر اسبق آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل دار فانی را وداع کرد
-
مقام سوم برای مهدی کوچکی در اویاما
-
کشف و توقیف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در سیاهکل
-
برگزاری رقابتهای آزاد تکواندو در سیاهکل
-
حرکت دوباره اتوبوسها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد
-
موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود
-
کسب مقام اول جهانی در پروژههای متاورس و هوش مصنوعی توسط تیم ایرانی به سرپرستی یک سیاهکلی
-
پاسخ فرماندار سیاهکل و مدیرکل دامپزشکی گیلان به تلف شدن دام ها در روستای جلیسه
-
تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام در روستای جلیسه بر اثر بیماری/ لزوم ورود دامپزشکی کل کشور به منطقه
-
تأکید فرماندار بر استقرار دائم دامپزشک در روستای جلیسه
-
«شهید محمدرضا لاجوردی» دومین شهید سیاهکلی مبارزه با تجاوز رژیم صهیونیستی به میهن + تصاویر
-
مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است
-
کسب عنوان کارفرمای نمونه گیلان توسط مدیرعامل شرکت نام آور به شیر سیاهکل







IMIDRO = Iranian Mines and Mineral Industries Development and Renovation Organization
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به موجب ماده ۶ قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب ۶/۱۰/۷۹ مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.
این سازمان طبق قانون تاسیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مصوب ۲۱/۴/۱۳۴۶ و اساسنامه و مقررات آن اداره گردیده و دارای ۸ شرکت اصلی و ۵۵ شرکت عملیاتی بهره برداری در زمینه صنایع فولاد، آلومینیوم، مس، سیمان و مواد معدنی می باشد.
در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده و با توجه به مفاد قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران این سازمان بعنوان شرکت مادر تخصصی تلقی شده و نظارت عالیه بر شرکتهای عملیاتی و انجام برنامهریزیهای لازم برای واگذاری آنها به بخش خصوصی را در دستور کار دارد. ضمنا برای پیشبرد اهداف مربوطه طبق ضوابط و مقررات استخدامی سازمان نیروی انسانی مورد نیاز باید دارای تحصیلات عالیه و تجربه پیشبینی شده در شرایط احراز مشاغل باشند.
براي آشنايي با ايميدرو و وظايف اين سازمان ميتوانيد لينك زير را مطالعه كنيد:
http://iiac20.ir/fa/?page_id=71
براي آشنايي با شركت كاوه پارس كه شركت سيمان گيلان سبز از زيرمجموعههاي اين شركت مادر تخصصي ميباشد، ميتوانيد به لينك زير مراجعه كنيد:
http://www.kpars.ir/intro-about
با مطالعه چشم انداز و خط مشي اين دو شركت مشاهده ميكنيد كه شركت كاوه پارس براي رسيدن به اهداف خود بدون توجه به جامعه و نسلهاي حال و آينده تلاش ميكند و تنها به توسعه دروني شركت توجه كرده است ولي سازمان ايميدور در خط مشي خود به وضوح به ارزشها و کرامت انسانی و حفاظت محیط زیست و توسعه پايدار اشاره كرده است.
همچنين معرفي شركت كاوه پارس بدون ويرايش فني، ساختاري و زباني صورت گرفته است و ايراداتي در بيان كلمات وجود دارد كه در معرفي سازمان ايميدور برخي از اين كلمات، اصطلاحات و جملات به طور صحيح بيان شده است.
آيا صحيح است كه يك شركت خصوصي مانند كاوه پارس بدون توجه به جامعه و توسعه پايدار كه از ضروريات دنياي امروز بخصوص كشورهاي در حال توسعه است به كسب سود و بهرهبرداري بيشتر از منابع و ذخاير اين كشور بپردازد؟
از دولت تشكر ميكنيم كه از طريق سازمان ايميدور كه از زيرمجموعههاي وزارت صنعت و معدن و تجارت است براي حل مشكلات مردم اقدام كرده است.
لطفا در صورت امكان به صورت شفافتر فعاليتهاي سازمان ايميدور در شهرستان سياهكل را توضيح دهيد.
سوالي كه اينجا مطرح است اين است كه آيا سازمان ايميدور از گذشته مسئوليت اين پروژه را در دست داشته يا به تازگي عهدهدار اين مسئوليت شده است؟
آقای فرماندار محترم تعجب میکنم میفرمایید با کمک آقای ندیمی مسوولین رااز خرابی جاده مطلع نمودیم!!!!وظیفه شما و آقای نماینده اطلاع رسانی نیست گرفتن حق مردم هست !!
موضوع دیگر اینکه کار از اطلاع رسانی و این قبیل حرفها نیز گذشته وعن قریب دوربین بیست وسی افتضاح کامیونها و بی توجهی مسوولین را نشان می دهند .
دارن جاده گولک به اسپیلی رو بتون میکنن !!!!!!اینم جزءقرارداده ؟؟؟؟
سالها پیش وقتی صبح از ایستگاه ییلاق (فرمانداری سابق لنگرود )مینی بوس عمو ستار سوار می شدیم با صلوات وهزاران ترس ولرز غروب به مقصد می رسیدیم .یعنی اگر به سمت کره مریخ حرکت می کردیم زودتر به مقصدمی رسیدیم.انتظارها بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید بدست آمد بسر رسید وجاده ما با عنایت مسئولین سخت کوش آسفالت گردید .خدا را شاکر شدیم که ۲ ساعته می توانیم به پیرکوه برسیم.
هفته گذشته نزدیک بود کامیون ۱۵ تنی بار بری کارخانه سیمان مارا با خانواده به دره بینداز د -ای کاش جاده ماخاکی بود .چاله های عمیق بقول مهران مدیری هزاران چاه اسکندرون هر ۹۰ ثانیه یک کامیون ۱۵ تنی از جاده باریک سیاهکل دیلمان عبور می کند .آقایان مسئولین مردم جانشان را پیدا نکردند توسعه هر منطقه در گروتوسعه راههاست .بهتر نبود اول راه درست می کردیم بعد کارخانه می ساختیم.
خلاصه توریست ها را فراری دادیم .جاده را ویران کردیم .هوای پاک منطقه را آلوده کردیم.کارخانه درست کردیم .شما را بخدا فکری برای جاده ما بکنید که مردم ما خیلی ناراحتند .
میدونی! باید فرماندار و مسئولین خانه شون در دیلمان باشه هر روز این مسیر را رفت آمد کنند تا بفهمند، در غیر این صورت درک این موضوع محال است.
این مصاحبه و خبر و …. فقط یک رفع تکلیف است و بس .
باید فکر اساسی شود،آن هم از طرف مردم
یک تار موی شما کوخنشینان ترجیح دارد بر این کاخ نشینان (امام ره) بی منظور!
متاسفم !