• صفحه اصلی
  • تبلیغات در سایت
  • گیلان
  • سیاهکل
  • دیلمان
  • روستاها
  • ورزشی
  • سیاسی
  • چندرسانه ای
  • مسیر گردشگری دیلمان
  • درباره ما
    • صفحه اصلی
    • تبلیغات در سایت
    • گیلان
    • سیاهکل
    • دیلمان
    • روستاها
    • ورزشی
    • سیاسی
    • چندرسانه ای
    • مسیر گردشگری دیلمان
    • درباره ما
  • صفحه اصلی
  • تبلیغات در سایت
  • گیلان
  • سیاهکل
  • دیلمان
  • روستاها
  • ورزشی
  • سیاسی
  • چندرسانه ای
  • مسیر گردشگری دیلمان
  • درباره ما
جمعه ۱۴ آذر ۰۴ - ساعت ۱۴:۴۲:۵۶
تاریخ انتشار خبر: ۰۷ دی ۱۳۹۲
ساعت انتشار خبر: ۳:۱۴ ق٫ظ

نباید به فتنه گران مسئولیت داده بشود/ ساکتین فتنه اعلام موضع کنند/ نظر خود را به مراجع ذیصلاح ارائه کردم اما محقق نشد

پایگاه خبری درسیاهکل (DarSiahkal.ir)
در اینجا گفتگوی خواندنی خبرنگار درسیاهکل با حمیدرضا افروز یکی از چهره های اصلاح طلب، مسئول ستادهای انتخاباتی خاتمی، کروبی و روحانی و مسئول حزب اعتماد ملی درسیاهکل برای شما آورده شده است.

درسیاهکل: در زیر گفتگوی خبرنگار درسیاهکل با حمیدرضا افروز مسئول حزب اعتماد ملی درسیاهکل برای شما آورده شده است.

افروز در کارنامه سیاسی و اجرایی خود دو دوره مسئول ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری خاتمی درسیاهکل، دو دوره مسئول ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری کروبی درسیاهکل و همچنین مدرس دانشگاه، روانشناس و هفت سال ریاست آموزش و پرورش سیاهکل در دوران اصلاحات را دارد.

afroz_setad_rohani

درسیاهکل : دولت جدید با شعار اعتدال بر سر کار آمده است، اما برخی از چهره هایی که در فتنه 88 نقش پر رنگی داشته اند، یا توانسته اند خود را به بدنه دولت وصل کنند و یا اینکه سعی در نفوذ به آن هستند و حتی برخی از سیاسیون استان نیز صحبت از نفوذ آنها به استانداری گیلان میکنند.

آیا ورود چنین افرادی به بدنه دولت و نقش داشتن در تصمیم گیریهای کلان کشوری به صلاح دولت تدبیر و امید آقای روحانی است؟

افروز: اول باید تعریفی از فتنه گر داشته باشیم. در سال 88 شورای نگهبان صلاحیت چهار نفر را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تأیید کرد و افراد نیز تا قبل از اعلام نتیجه انتخابات فعالیتهایی را به صورت قانونی انجام دادند که قابل توجیه است.

اما پس از آن، ادعای تقلب و تخلف مطرح شد و کسانی که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و اتمام حجت ایشان به آشوب خیابانی و تخریب دست زدند و یا دعوت به رفتارهای غیر قانونی کردند و حرکتهایی کردند که مقام معظم رهبری را نیز اذیت کردند، به عقیده من آن افراد می توانند مصداق فتنه گر و یا با احتیاط بیشتر بگوییم یار فتنه باشند.

ما نیز عقیده داریم می بایست در بکار گیری آنهایی که امر ولی فقیه را گوش نکردند نهایت دقت و کنترل انجام بشود و در دادن پست به افرادی که مصداق فتنه هستند می بایست ممنوعیت ایجاد بشود.

من به شخصه معتقد هستم که آن افراد باید کاملاً اعلام موضع کنند و بگویند که دیدگاهشان راجع به فتنه چیست و اگر در همان دیدگاه غیر منطقی خود هستند می بایست در بکار گیری آنها دقت و احتیاط بشود. اما افرادی که در ستاد کروبی و موسوی بوده اند و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری به امر ولی فقیه تمکین کرده اند و اعلام کردند که انتخابات را قبول دارند، از فتنه گران جدا هستند.

همانطور که میدانید سیاهکل در آشوبهای انتخاباتی و فتنه هیچ نقشی نداشت و همه دوستانی که در ستاد ما (کروبی ) بودند در چهار سال ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز نهایت آرامش را حفظ کردند.

setad_rohani_afroz

درسیاهکل : آیا شما به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی درسیاهکل در جریان عزل و نصب های استانی و شهرستانی قرار می گیرید و از شما نظرخواهی می شود؟

افروز : بنده به عنوان مسئول ستاد آقای روحانی وظیفه داشتم که تبلیغات انتخاباتی وی را در زمان انتخابات ساماندهی و رهبری کنم و پس از انتخابات مأموریت اصلی من نیز در واقع پایان یافته است. اما در قبال تحولات سیاسی کشور، استان و شهرستان بی تفاوت نیستم، همانطور که در زمان دولت های قبلی نیز بی تفاوت نبودم.

رؤسای ستاد آقای روحانی با هم تفاوتهای فردی دارند. شاید رئیس ستادی در یک شهرستان دیگر توقعی از مسئولین استانی ستاد داشته باشد و در جلسات متعدد استانی شرکت کند، ولی بنده به ندرت در جلسات شرکت می کنم که البته علت اصلی آن نیز مشغله کاری است.

در جلسه ای از طیف های مختلف سیاسی که با دولت موافق هستند دعوت شده بود که در رابطه با مدیرکل به خصوصی تصمیم گیری بکنند، اما من در هیچ جلسه ای که موضوع آن عزل و نصب باشد شرکت نکرده ام و به غیر از آن یک مورد که با اهداف به خصوصی تشکیل شده بود، از من نظرخواهی نشده است. دو سه مرودی هم که نظر داشتم و رأساً به مراجع ذیصلاح ارائه کردم، اما محقق نشد.

معتقد هستم که نباید در عزل و نسبها شرکت کنیم، اما در محدوده ما این انتظار را داریم که از ما نظرخواهی بکنند، نه اینکه حتماً نظر ما بشود بلکه در تصمیم سازی کمک کنیم.

درسیاهکل : رئیس جمهور در گزارش 100 روزه خود نقدهایی بر عملکرد دولت گذشته انجام داد و از نگاه کارشناسان سیاسی این نقدها بیشتر به تخریب شباهت داشت. آیا با این کار مشکلات کشور برطرف می شود؟

افروز: متأسفانه بدعت تخریب دولت های گذشته را رئیس جمهور قبلی آقای احمدی نژاد گذاشته است. اما آقای روحانی معتقد به تخریب دولت قبل خودش نیست و نباید هم درگیر جدل و مناقشات داخلی بشود.

اما لازم است که روحانی به ملت اعلام کند که در چه وضعیتی کشور را تحویل گرفته است و باید به مردم بگوید که وضعیت کشور از لحاظ گرانی و تورم، رشد اقتصادی، بدهی دولت، بیکاری، طلاق، اعتیاد و … در سال 92 چگونه است تا بتواند در سال 96 مبنای مقیاس داشته باشد. این اسمش تخریب نیست، این توصیف وضع فعلی است تا با توجه به آن وضع مطلوب ترسیم شود و راهکارها و راهبرد رسیدن به هدف تعریف شود.

البته با قاطعیت می گویم که روحانی حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشت که چون بیان آن اثر منفی در مردم و جامعه می گذاشت آن را صلاح ندانست و البته این کار نافی محرومیت مردم عزیز نیست.

درسیاهکل : عملکرد چند ماهه دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟

افروز: عملکرد دولت روحانی در مجموع قابل دفاع و مثبت است و وی از اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل در دولت و مدیریت های میانی استفاده کرده و انشاالله می کنند. البته شایان ذکر است که هیچ دولت و دولتمردی مبری از اشتباه نیست.

من امیدوارم که دولت با این رویکرد خود و تأیید مقام معظم رهبری که تا کنون داشته است بتواند به برخی از چالشهای بزرگ قلبه کند و با توجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی که با حضور 70 درصدی مردم تحقق پیدا کرد بتواند از لحاظ اقتصادی نیز با مهار تورم، کشور را به رشد اقتصادی مطلوب رسانده و حماسه اقتصادی را نیز محقق بشود.

امیدوارم دولت روحانی در طریق اعتدال بماند و از اصول گرایان و اصلاح طلبان معتدل و به تعبیر مقام معظم رهبری «اصول گرایان اصلاح طلب» در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

منتقدان دولت نیز از سرعت خود بکاهند، در انتقاد طریق اعتدال  و انصاف را رعایت کنند و انتقاد سازنده ارائه نمایند. نگاه به مقام معظم رهبری داشته باشند و بدانند که ایشان نظارتی دقیق بر عملکرد دولت و به خصوص مذاکرات ژنو که هم اکنون مهمترین مسئله ایران و بلکه جهان است دارند و در موقع لازم تذکرات و اقدامات مقتضی را ارائه خواهند نمود.

afroz_dar_siahkal

درسیاهکل : تغییرات در دولت را چگونه ارزیابی می کنید؟

افروز : بالاخره حق هر دولتی است که برای پاسخگو بودن در آینده مدیران همسوی خود را از وزارت تا ریاست های میانی انتخاب کند. این قائده فعالیت سیاسی است و نباید برای رقبای دولت نگران کننده باشد.

برای مثال خود بنده در دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد فقط به خاطر همسو نبودن با وی از ریاست آموزش و پرورش عزل شدم و این مسأله کاملاً قانونی و عادی بود که بنده با کمال میل آن را پذیرفتم.

البته باید از شایستگان و توانمندان و متخصصان در جای خود استفاده کرد و نباید قلع و قمع کرد که این کار نیز خلاف شرع و عرف است. البته شاید خلاف قانون نباشد.

امیدوارم جمهوری اسلامی ایران سرافرازانه باشد و همه دلسوزان نظام اسلامی دست در دست هم دهند و ایران عزیز اسلامی را سرافرازتر همیشه کنند.

درسیاهکل : شنیده می شود که پس از انتخابات نیز ستاد روحانی درسیاهکل جلساتی داشته است، این جلسات حول چه محورهایی است و چه برنامه هایی در آینده دارید؟

افروز : با هماهنگی های بعمل آمده در سطح استان قرار است که ستادها تبدیل به شورای راهبردی شهرستان شوند و تحولات شهرستان را رصد کنند و به تحقق اهداف و آمال دولت کمک کنند و در صورتیکه مسئولین محترم بخواهند، به آنان مشاوره دهند.

درسیاهکل نیز شورای راهبردی یاران روحانی تشکیل شده و ماهانه یک یا دو جلسه برگزار می شود و با امام جمعه سیاهکل نیز دیداری داشتیم .

یکی از کارهای این شورا این است که اگر در رابطه با عزل و نصب ها در شهرستان از ما نظر خواستند ما آن را بررسی و پاسخ بدهیم و یا خودمان به صورت مستقیم در رابطه با فلان مسئول نظر بدهیم. آنها نیز با نماینده هماهنگی کنند تا تغییراتی که شایسته است انجام بشود.

همچنین تصمیم داریم که انشاالله در آینده ای نزدیک با حضور حدود 500 نفر از افرادی که در سرتاسر شهرستان سیاهکل ما را در انتخابات یاری کردند، همایش یاران روحانی را درسیاهکل برگزار کنیم و از دوستان استانی و کشوری مانند آقایان دکتر نوبخت، شجاع و دکتر احمدیان و سایر عزیزان دعوت کنیم و برنامه سخنرانی و دیدار داشته باشیم.

عضویت کانال تلگرام در سیاهکل

کلمات کلیدی :

حمید افروزحمیدرضا افروزستاد روحانی در سیاهکل
مطالب مرتبط

حاضرم با رقبای دولت در سیاهکل مناظره کنم/ طیف اعتدال و اصلاح طلب در برابر رفتارهای غیراخلاقی رقبای خود آقایی کرده اند+تصاویر

با حضور در پای صندوق های رأی به نظام جمهوری اسلامی بله گفتیم/ از دیدگاه ما روحانی اصلح بود

جابر زمانی جلیسه مسئول ستاد جوانان روحانی در سیاهکل شد+سوابق

اگر بالای ۶۰ درصد از مردم پای صندوق های رأی بیایند؛ نتیجه به سود اصلاح طلبان است

افروز رئیس ستاد روحانی درسیاهکل شد+سوابق و حکم

گاهی دوستان ما را به جرم اصلاح طلبی محکوم می کنند/ اگر شخصی خلاف کرده باید محاکمه شود/ حمایت از لبنان و فلسطین وظیفه ماست

دیدگاه ها

84 ديدگاه قبلا اظهار شده است

  1. اع گفت:
    1392-10-07 در 07:52

    جناب آقای افروز پاسختان منطقی بود

     
    پاسخ
    • فدایی سیدعلی گفت:
      1392-10-07 در 22:19

      با سلام خدمت آقای افروز….. آقای بصیرت حرف قشنگی زد که شما در دوران فتنه چرا ساکت ماندید ؟؟؟؟؟

      این مد نظر شما باشه که خیلی ها در کوفه و شام عاشق امام حسین (ع) بودند ولی بخاطر مسائل و منافع شخصی و ریاست طلبی و عشق به پست و مقام هیچ حرفی نزدند و سکوت کردن و به کربلا نرفتن و عزیز زهرا رو تنها گذاشتن ….. ،

      اونوقت شما اومدی داری در باره فتنه میگی برادر عزیز ؟؟؟؟؟

      این دولت جدید به اصطلاح تدبیر و امید یا همان اعتدال گرا آیا تا به حال تدبیری اندیشیده یا به مردم عزیز ایران امیدی داده ؟؟؟؟؟ مهم تر از اون اعتدال رو رعایت کرده ؟؟؟/ مگه قرار نبود فتنه گر ها وارد بدنه نظام نشن ؟؟؟/ مگه قرار نبود اصولگرا های منتطقی دور ریخته نشن …. ؟؟؟؟ پس چی شد ؟؟؟؟
      بعد از انتخابات شما طوری رفتار میکنی انگار ریس جمهور شمایی …..

      اشکال نداره …. فقط این رو بدونید آقای افروز به رفقا و هم ستادی ها و بچه محل هاتون هم بگین اگه این دولت بخواد کوچکترین حرکت اشتباه انجام بده و حقوق مردم رو زیر پا بذاره مطمئن باش مطمئن باش :
      حادثه و حماسه عظیم تری همچون 9 دی رخ خواهد داد…..
      اللهم احفظ قاعدناالامام خامنه ای

      روح و جانم فدای رهبر و مولایم سیدعلی خامنه ای

       
      پاسخ
  2. بصیرت گفت:
    1392-10-07 در 09:54

    چرا در زمانی که خون نیروهای گمنام بسیجی سنگ فرش خیابانهای تهران در حوادث فتنه 88شد مسؤلان ستاد های کروبی و موسوی در شهرستان سیاهکل اطلاعیه ای برای محکومیت آن فجایع صادر نشد و سکوت مطلق حکمفرما شده بوداگر ما ادعای پیروی از رهبری داریم مگر رهبر انقلاب آن حوادث را فتنه ننامید و خواستار بصیرت افزایی جامعه نشد و از خواص نخواست مسؤلیتشان را برای روشن شدن وقایع اعلام کنندآیا سکوت شرعا و عقلا جایز بود

     
    پاسخ
  3. شعبانی گفت:
    1392-10-07 در 13:13

    سلام آقای افروز …… شما به اون مقامی رسیدین که فتنه رو برای ما معنی میکنین ؟؟؟؟
    اگه شما از مفهوم فتنه آگاه بودین هیچ وقت سمت و سوی این افراد نمی رفتین….

    شمایی که اینقدر دم از آقای ندیمی میزدین چیکار کردن ایشون برا سیاهکل عزیز ما ؟؟؟؟
    دلم از شما خیلی پر هستش آقای افروز …. شاید شما دلتون نخواد خیلی از این حرکات رو انجام بدین ولی شیطانه دیگه …….. گول میزنه
    انشاالله هممون به راه راست هدایت بشیم ……
    آقای بابایی لطفا نظر بنده رو منتشر کنید.

     
    پاسخ
  4. ف گفت:
    1392-10-07 در 13:43

    آقای افروز چهار سال دم فرو بستید .هیچ اظهار نظر نکردید — از فتنه برایت نجستید . در همه جا از دولت بد گفتید با اصولگراها مخالفت کردید .الان حتما خبرهایی هست -…… این عمار این عمار

     
    پاسخ
  5. جمال گفت:
    1392-10-07 در 13:58

    باسلام سوال آقای افروز مدیریت درتصمیم گیری نیاز سرعت درتصمیم گیری است اگرمثل شما قبلا این موضع رو داشتید واعلان می کردید بهترنبودوقتی فتنه به کف خیابان آمد وخیلی از کارها شد وچهارسال هنوزآن دردها آلام نگرفت دیرنیست فکربدی نسبت به حرفاهای شما پیدا میکنم وآنهم چرا حالا.چراشما دردفتر آقای نماینده درسیاهکل هستید باز خیلی ظلمها رامی بینید ولی حرف نمی زنید حتما می خواهیید بمانید وسال 94 که آقای ندیمی رای نیاورد حرفی مثل حالا بزنی ..مردم حالاشمارا فردی محافظه کارندانند.???

     
    پاسخ
  6. گمنام گفت:
    1392-10-07 در 15:27

    آقای افروز برای شما که بد نشد در دوران مدیریت آموزش و پرورش … شما که تحصیلاتی نداشت با پارتی بردی سر کا و اکنون در آموزش و پرورش مشغول کار است در صورتی که فوق لیسانس داریم بیکار است دوم دانشگاههای پیان نور و آزاد سیاهکل تمام وقت از قبل ندیمی داری تدریس می کنی و حق هم داری مشغله ات زیاده در صورتی که دکتری و فوق لیسانس داریم و بیکار هستند و در وارزوی دو ساعت تدریس در دانشگاههای شهرشان حسرت می خورند شما با اینکه مطب روانشناسی دارید و باز نشسته هم هستی تا کی باید از رانت نمایندگی استفاده کنی اکنون از فتنه و فتنه گران برای ما صحبت می کنیدانصاف کو تا کی باید شعار بدهیم .انصافا نظرم را در سایت بگذار

     
    پاسخ
  7. یکشهروند گفت:
    1392-10-07 در 15:31

    با توجه به اینکه اقای افروز از مدیران موفق ودرعین حال ازمدیرانی بود که همه جناحهای سیاسی اوراقبول داشته وکارنامه موفقی در اموزش وپرورش شهر ماداشت ولی درصحبتهای ایشان بی انصافی می بینیم ایشان با توجه به اینکه خیلی از افراد نزدیک به روحانی حتی زیباکلام گزارش ایشان رامورد نقد قرارداده واشکالات متعددی راوارد دانسته ولی اقای افروز باقاطعیت از ان دفاع نموده واین بدعت راکار ریس جمهور قبل دانسته سوال من ازاقای افروز این است که قرار نیست دولت اعتدال اشتباهات دولت گذشته را تکرار نماید ودرثانی دولت روحانی به جای نقد سیاه نمایی نمود و چشم خود را بر واقعیتها بست و دولت روحانی در دو مورد قبل قبل از انتخابات و بعد از قبول مسولیت همه اینها را گفته بود وقرار بود گزازش عملکرد دهد و چون چیزی برای گفتن نداشت همه مشکلات را گردن دولت قبلی انداخت و قهرمانیهای ورزشی که حاصل دولت قبلی بود را حاصل برداشتن سیاست از ورزش دانست و دندانهای سفید لاشه متعفن سگ را نیز ندید و گذر زمان ثابت خواهد نمود که این حربه نخ نما شده است چه خوب بود اقای افروز حرف حق زدن رابر حمایت جناحی مقدم میداشت

     
    پاسخ
  8. محمد گفت:
    1392-10-07 در 22:37

    آقا اصلا ما از سرعت انتقادمون کاستیم . الان اینو کجای دلمون بزاریم؟؟؟؟؟؟؟ :
    به گزارش فارس، و براساس قیمت‌های درج شده در سایت سازمان حمایت 1.8 کیلو گرم روغن به قیمت 10600 تومان ، 10 کیلوگرم برنج پرمحصول ایرانی به قیمت 30000 تومان، 4 کیلوگرم گوشت مرغ به قیمت 26 هزار تومان، 800 گرم پنیر یو‌ اف به قیمت 6400 تومان و یک شانه تخم‌مرغ 1.8 کیلویی به قیمت 8500 تومان درج شده است که مجموعه این قیمت‌ها 81500 تومان می‌شود.
    واقعا مسئولین دارن خودشونو زخمی میکنن با این همه تسهیلاتی که برای مردم فراهم کردند .تازه سایت وام ازدواج برای گیلان هم بسته شده اینم آدرسش :.http://ve.cbi.ir/TasReq.aspx
    همین بود وعده صد روزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته انتقاد من از آقای افروز نیست اتفاقا خیلی هم بهشون علاقه دارم ولی نمیدونم از بد روزگار چرا هرکدوم ازحمایت شوندگانشون وارد عرصه میشن اول توپو میندازن تو زمین مسئول قبلی .اون از ندیمی که نزدیک دوسال هست فقط میگه کار قاسمی بود عقب افتادیم تا الان هم زبون وا نکرده این زبان گویای گیلان ابوذر جان برادر : (به عمل کار برآید به سخنرانی نیست ) که دیگه از همون سخنرانی و سخندانی هم … این برادر مون / اینم از روحانی که هنوز از راه نرسیده میگه کار احمدی نژاد بود. خب شما ها کی باید کار انجام بدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه واقعا سیاست که میگن همینه که مثل بچه ها فقط بگیم کار من نیست تقصیر فلانی بوده من واقعا متاسفم برای برخی دوستان که دم از سیاست میزنن / یخورده مرد باشید و پای مسولیتی که دارید بمونید .

     
    پاسخ
  9. ولایت گفت:
    1392-10-07 در 23:11

    باسلام
    درلابلای گفته های آقای افروز میبینیم که بعد از انتخابات مشغله دارند و در جلسات حضور پیدا نمکنند و در تعرفه افراد توانمند شهرستان برای مناصب اداری حداقل استان و شهرستان اقدامی نمی کنند و…..
    نتیجه: 1- از لحاظ سیاسی و انتخاباتی انقضای ایشان به اتمام رسیده است و حضرات بنده خدارا به بازی نمی گیرند.
    2-احتمالا” مطالبات و توقعات شخصی داشته اند که در راستای تحقق خواسته های شخصی قاعدتا” نمی بایست پیگیر مطالبات عمومی باشند چراکه درآن صورت کوپنش خواهد سوخت ویا اینکه………
    واین رویه ی است که ما از آقای افروز در ارتباط با عملکرد جناب نماینده مجلس مان شاهدش هستیم چه معنای در ذهن تصور میشود با وجود این همه تحصیلکرده توانمند مسئولان ادارات ما از صدر تا ذیل جملگی از شهرستانهای دیگر هجووم آورده اند ومعامله شده اند چرا مطالبات مردم پیگیری نمی شود جناب آقای افروز ! بسیاری از مردم بقول خودتان به رهبری شما به اون و این رای دادند پس حالیه نیز وقت آن است که رهبر روزه سکوت نگیرد و مطالباتی را که در میدان دیلمان جناب نماینده اقرار به لسان نمودند و مطالبات مربوط به شهرستان را از دولت امید پیگیری نمایید و نماییم یادمان باشد شما فرزند این ملت بزرگ هستید حیف است خدای ناکرده فسیل شوید بهتر از بنده میدانید مردم چشمه جوشانند صاف و زلال بی آلایش پس بامردم باشیم وخواسته هایشان را پیگیرباشیم تا همیشه ماندگار باشیم وآن میسور نخواهد شد مگر با افعال و افکاربزرگ وآخر بعننوان کسی که به شما علاقه مندم پیشنهاد میکنم بخاطر پیروی مردم از شما در انتخابات پروژه های شهرستان را از ستاد جناب دکتر روحانی پیگیر و به ثمربرسانید و به پدران و برادران و خواهران و مادران خود هدیه بدهید تا بعنوان باقی الصالحات از شما ماندگار بماند . برقرار باشید یاحق

     
    پاسخ
  10. گیله مرد گفت:
    1392-10-08 در 13:19

    ابتدا عرض شود که با بازداشت مهدی کروبی که از سران فتنه میباشند حزب اعتماد ملی منحل شد .
    اما بازهم آقای افروز خودشان را مسئول حزب اعتماد ملی میدانند ؟ عجیبا غریبا .
    ثانیا اینکه ساکتین فتنه مانند کسانی هستند در روز عاشورا که امام حسین (ع) را شهید کردند، آنها فقط نظاره کردند و بعد هم رفتند، حالا اگر مقابل امام حسین (ع) نجنگیدند اما امام حسین (ع) را همراهی نکردند.
    ثالثا اینکه کسانی که در جریان فتنه سکوت محض داشتند و هیچ وقت از خود واکنش نشان ندادند آن‌ها را هرگز نمی‌توانیم ببخشیم.
    رابعا اینکه در زمان امیرالمومنین(ع) در جنگ صفین که حضرت با معاویه می جنگیدند و یا در جنگ نهروان، افرادی بودند که از حضرت علی (ع) فاصله گرفتند نمی توان گفت که این افراد جز لشگر معاویه یا نهروانی ها بودند ولی در عین حال آنها ولایت را و امامت علی(ع) را قبول نداشتند و در ولایت و امامت امام علی (ع) شک داشتند.
    در آن زمان انسان عابد و زاهدی مانند ربیع بن حسین با آن عظمتی که داشت، می گوید که در این جنگ شک دارم، ولی آیا در جنگی که یک طرف آن امام علی(ع) قرار دارد کسی شک می کند؟
    در فتنه 88 هم که یک طرف آن مقام معظم رهبری بودند، کسانی که شک کردند با رهبری زاویه داشتند و در واقع ولایت مقام معظم رهبری را در حد حجت شرعی قبول نداشتند چراکه کسی که در این حد قبول داشته باشد، شک نکرده و می گوید وقتی حضرت آقا به صحنه آمدند پس باید کنار آقا بایستیم.
    در پایان آقای افروز جنابعالی را خیلی ها شناخته اند لطفا اینقدر برکارنامه … خود در تقابل با ارزشهای نظام و انقلاب و رهبری و شهدا ؛ بیشتر نکنید.
    خداوند را شما و همه ما را عاقبت به خیر کند

     
    پاسخ
  11. دانا گفت:
    1392-10-08 در 14:02

    خدا وکیلی چه گلی اصول گرایان به سر این مردم زدند تا برسد اصلاح طلبان
    همه دکان بازاری بیش نیست جز چپاول بیت المال کشور

     
    پاسخ
  12. شهروند گفت:
    1392-10-08 در 14:45

    آقای افروز سلام شما رو دیگر دور وبر نماینده شهر نمیبینم نکند خدای نکرده شما هم … بودید. یا حتما دارید برای دور بعد نمایندگی برنامه ریزی میکنید که باز طرفدار یک نماینده حزب … باشید . شما که ادعای روشنفکری میکنید چرا تا بحال دنبال یک نماینده بومی شهرستان سیاهکل را نگرفتید؟ از روز بدنیا آمدن تان تا العان شده یکبار طرفدار نماینده مجلس بومی باشید تور خدا اگر شده اسمش را بنویسید؟یا حتما در سیاهکل روشنفکری پیدا نمیشود؟چراغی که بر خانه واجب است بر مسجد حرام است آقای روشنفکر.تازه شنیدیم که به شما …؟راجب این شایعات دوست دارم بیشتر بشنوم.

     
    پاسخ
    • سیاهکلی گفت:
      1392-10-09 در 11:57

      شهروند عزیز، هر کس که سیاهکلی بود که دلیل نمی شود کاربلد باشد و بتواند نماینده مجلس باشد. کار یک سیاهکلی را هم در مجلس دیدیم. چه کرد؟ پس به سیاهکلی یا لاهیجانی یا هرجای دیگر بودن ربطی ندارد. این حرف های بچگانه را کنار بگذارید و قدری منطقی بیاندیشید.
      تا جایی که من اطلاع دارم آقای افروز همچنان با آقای ندیمی همراه هستند که البته این کار ایشان فقط در جهت رسیدگی به امور شهرمان می باشد. بدون در نظر گرفتن منافع شخصی. شما اگر منفعتی برای اینکار آقای افروز می بینید برای ما بگویید!

       
      پاسخ
  13. برنا گفت:
    1392-10-08 در 18:42

    اولا بعضی ها سوزنی هستند درکاهدان
    الان خود کروبی هم عددی نیست در کوران زمان گم شده چه رسد به مسول دفتر در سیاهکل …..
    واما بعد اصلا بعضی ها ساکت باشند یا نباشند چه فرقی می کند

    کلا خیلی خندیدیم

     
    پاسخ
  14. سیاهکلی گفت:
    1392-10-08 در 19:49

    ضمن تشکر از آقای افروز بخاطر مطالب واقع بینانه و معتدل ،
    – دولت فعلی حاصل خواست و اراده مردم مسلمان کشورمان است .
    – مشکلات کشور بویژه در ابعاد اقتصادی و سیاست خارجی نتیجه سیاستهای افراطی و بی تدبیری دولت قبلی است
    – شرایط کشور حساس است ، لذا باید افراد دلسوز و کاربلد اداره کشور را بعهده بگیرند . نظام اسلامی با روشهای افراطی راه به جایی نخواهد برد
    – برادری دینی ، انسجام ملی و عقلانیت راههای دستیابی به موفقیت هستند

     
    پاسخ
  15. یه سیاهکلی گفت:
    1392-10-08 در 20:01

    دوستان انقدر متن طولانی ننویسید کوتاه ومختصر منظورتون رو برسونید

     
    پاسخ
  16. جابرزمانی جلیسه /مسول ستادد مرکزی حامیان دکترروحانی بخش دیلمان/ گفت:
    1392-10-08 در 20:36

    با تشکر از اقای افروز که با این مصا حبه خواندیشان مرزبندی کردن بین دوستان ومعاندین و امیدوارم که همه ما توفیق ان دا شته باشیم که همواره در خط ولایت ورهبری حرکت کنیموانصافاتا حدودی که من از ایشان شناخت دارم از دلسوزان شهرستان ونظام هستند/ اما نظر بنده در رابطه با اتمام ماموریت ستادها”متفاوت است اتفاقا بعد از انتخاب دکتر روحانی ما باید در حد وسعمان تلاش کنیم که شعارها ی اعتدالی را که مردم به ان رای داده بودن به واقعت و عمل برسانیم و درمورد عزل و نصب های شهرستان سیاهکل وبخش دیلمان باید مراقبت و رایزنی داشته باشیم که افراد اصلح ومعتدل و دلسوز مردم شهرستان سیاهکل وخصوصا بخش محروم دیلمان فارغ از باهای سیاسی سرکار بیایندزسر کار بیایند

     
    پاسخ
  17. شاهین گفت:
    1392-10-08 در 21:44

    متاسفانه بعضیا فکر می کنن که در اداره کشور راهه صد ساله را می توان یک شبه رفت دوستان عزیز دولت تدبیر امید دولت اعتدال گرا و به دور از افراط و تفریط هست رئیس جمهور و هیئت وزرا تلاش خودشان را می کنند و ما هم وظیفه داریم از دولت مردمی حمایت کنیم و سختی ها را تحمل کنیم تا انشاالله در سال های آتی شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود .

     
    پاسخ
  18. یک شهروند گفت:
    1392-10-08 در 21:54

    جناب آقای افروز صحبت هایتان بسیار عالی و منطقی بود. شما در تمامی این سالها برای نظام جمهوری اسلامی و همچنین شهرمان سیاهکل صادقانه کار کردید. ممنون از شما برای این همه تلاش و عذر خواهی برای این همه ناسپاسی برخی شهروندان.

     
    پاسخ
  19. نیما گفت:
    1392-10-08 در 22:17

    جناب آقای افروز بنده حرف های شما را کاملاً قبول دارم، شما همیشه الگوی مردم سیاهکل بوده و هستید. مسلماً آنها که به فکر منافع شخصی خود هستند درک حرف هایتان برایشان دشوار است.
    ما می دانیم که شما بیش تر از 10 سال است که مدرس دانشگاه هستید، یعنی حتی در دولت آقای احمدی نژاد و همچنین نمایندگی آقای قاسمی در دانشگاه های سیاهکل و لاهیجان و آستانه و لنگرود تدریس می کردید، آن هم بصورت ساعتی. که البته دانشگاه ها باید هم از افراد باسواد و با تجربه ای مانند شما استفاده کنند، نه از افرادی که بقول آن شخص گمنام دکتری و کارشناسی ارشد دارد و از سر بیکاری و براورده ساختن آرزویش می خواهد در دانشگاه تدریس کند!!
    و این قضیه هیچ ربطی به دولت روحانی و یا نمایندگی آقای ندیمی ندارد.
    ما همیشه حامی شما هستیم.
    با تشکر از خبرنگار محترم این مصاحبه و همه گردانندگان سایت در سیاهکل.

     
    پاسخ
    • سعید م گفت:
      1392-10-09 در 13:53

      آقای نیما شما در چه حد و اندازه ای هستی که جای مردم سیاهکل تصمیم میگیری ؟؟؟؟
      اصلا اصالت خودت رو بگو ببینیم سیاهکلی هستی ؟؟؟؟؟؟
      افروز الگوی سیاهکلی هاست ؟؟؟؟؟؟؟؟
      وای بر سیاهکل …. بعد از این کامنت نیم ساعتد خندیدیم ….

       
      پاسخ
  20. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-08 در 22:55

    با تشكر از جناب آقاي افروز
    خدمت دوستاني كه ندانسته حرفهايي مي‌زنند عرض مي‌كنم كه بنده در جريان انتخابات شاهد بودم كه جناب آقاي افروز با چه شهامتي پا به عرصه انتخابات گذاشتند. جايگاه اجتماعي ايشان و جريان اصلاحات و اعتدال در نزد مردم سياهكل در حديست كه شايد هيچ يك از مسئولين شهري به چنين جايگاهي نرسيده‌اند.
    برخي از دوستان نيز جهت بدنام كردن آقاي افروز اتهاماتي مطرح كردند كه مدارك يا اسناد قابل اثباتي درباره مسائل مطرح شده ندارند و گفته‌هايشان حاصل توهم خودشان است.
    آقاي افروز پس از انتخابات همچنان در فعاليت‌هاي سياسي حضور دارند و هيچگونه فاصله‌اي از تحولات شهرستان نگرفته‌اند تا حدي كه خود بنده شاهد بودم كه بالاترين مقامات شهرستان سياهكل علاوه بر دعوت از ايشان در جلسات به صورت خصوصي نيز درخواست ملاقات با ايشان را داشتند ولي همانطور كه مي‌دانيد ماهيت ملاقات‌ها و جلسات شهرستاني را نمي‌توان افشا كرد.
    ما فتنه را هميشه محكوم كرده و مي‌كنيم حال اينكه تعريفي كه گروه‌هاي مختلف از فتنه و فتنه‌گر دارند با تعاريفي كه شما و دوستانتان از فتنه داريد متفاوت است.
    جهت يادآوري به دوستان عرض مي‌كنم كه مقام معظم رهبري فرمودند: “بعضى مطبوعات و رسانه‌هاي داخلي، چه بعضى از عناصر گوناگون توصيه‌پذير نيستند و نانشان در ايجاد اختلاف است اما آن كسانى كه مصالح كشور را مي‌خواهند، مايلند حقايق را غالب كنند، من توصيه‌ام به آنها اين است كه از اين اختلافات جزئى و غيراصولى صرف نظر كنند. شايعه سازى و شايعه پراكنى درست نيست.”

     
    پاسخ
  21. گوش بفرمان ولایت گفت:
    1392-10-08 در 23:40

    آقای مجتبی رحیمی اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید…
    اصلاح طلبان سیاهکل چه کردند از ارزش ها و شعار مرگ بر آمریکا در ایام کنفرانس ژنو تفره رفتند

     
    پاسخ
  22. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-09 در 01:16

    آقاي گوش به فرمان ولايت شما ظاهرا مقامت خيلي بالاتر از ولايت است و استغفرالله جاي خدا نشستي و تعيين مي‌كني كي مسلمان هست يا نيست!
    در مورد شعار مرگ بر آمريكا هم خوشحال ميشم به اين سوال جواب بديد كه چرا وقتي مرگ كسي رو مي‌خوايد ميريد باهاش مذاكره مي‌كنيد؟
    شعار مرگ بر آمريكا موضوعي كاملا سياسي است و ربطي به دين ندارد. در تاريخ اسلام هيچ نمونه‌اي وجود ندارد كه پيامبر و يا امامان ما مرگ دشمنانشان را بخواهند بلكه سعي مي‌كنند به ارشاد آنها بپردازند و در صورتي كه كسي شمشير بر آنها مي‌كشيد به مبارزه و دفاع از دين خدا مي‌پرداختند. كمي از پيامبران و امامانمان بياموزيم و فراموش نكنيم كه:
    خشم تسلط عقل را بر اعضا و جوارح بدن متوقف مي‌كند و رابطه عقل را با اراده و انديشه قطع مي‌كند و در نتيجه مزاج آدمي مختل مي‌شود و اعضاي بدن را براي حمله و انتقام آماده مي‌گردند. پيامبر اسلام در حديثي فرموده‌اند خشم از شیطان آفریده شده است.
    روزي به پيشوايان دين ما نيز مي‌گفتند مسلمان نيستيد و به توهين و مسخره كردن و ستيز با ايشان مي‌پرداختند. حال اينكه با كمي تفكر و تعقل مي‌توان راه اسلام را تشخيص داد و نياز نيست كه كسي بگويد شما مسلمان هستيد يا نيستيد.
    اين جريان شباهت‌هاي زيادي به دادگاه گاليله دارد و عده‌اي تشخيص مي‌دادند كه گاليله از دين خارج شده است. امروز نيز عده‌اي تلاش مي‌كنند افرادي كه از تفكر و عقل كه بزرگترين نعمت خداست استفاده مي‌كنند مانند گاليله طرد شده از دين نشان دهند.

     
    پاسخ
    • محمد گفت:
      1392-10-09 در 20:49

      به به بالا خره آقای رحیمی به حرف امدند برای من عجیب بود تا الان ایشون ساکت بودند !!!!!!!! پس اقای رحیمی فقط درباره شهرداری نظر نمیدند ؟نکنه با حضورتون تو شهرداری موافقت نشده که به خبرهای دیگر روی اوردید ؟؟؟؟؟ خلاصه برادر من با این جور جانماز آب کشیدن نمیشه تو سیاهکل زندگی کرد.البته به گفته خودتون شما پیشنهاد همکاری داوطلبانه دادید امیدوارم همینطور باشه که بدون چشم داشت مالی داری میشی مشاور شهردار (((( البته اگه شهردار دووم بیاره تو این چند ماه )))) من تعجبم از شورای شهر اینه که با این اوضاع بد اقتصادی شهرداری چرا دارن هزینه اضافه میکنند و یک حقوق بگیر اضافه میکنند ؟ خب این بنده خدا که درخواست داوطلبانه داده بصورت افتخاری ایشونو بکار بگیرید تا هزینه ای هم به شهرداری وارد نشه . درضمن اقای رحیمی ,… تو این شهر جایگاهی نداره بین مردم حالا که شماکه زیر پرچم … کردی به پست و مقام که جای خود داری برادرمن

       
      پاسخ
    • میثم میرزایی گفت:
      1392-10-19 در 23:06

      آقای رحیمی عزیز سلام؛
      آیات قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام را همه جانبه بنگرید.
      شعار مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا دینی و برگرفته از قرآن است:
      آیه 119 سوره مبارکه آل عمران در پاسخ به عصبانیت دشمنان اسلام می فرماید: (قل موتوا بغیظکم)
      یعنی ای پیامبر به دشمنان بگو که از این عصبانیت تان بمیرید.
      من کاری به دعواهای سیاسی شما ندارم و اصلا نمی دانم که شما کدام رحیمی هستید اما دقت کنید که برای وارد شدن به حوزه تفسیر قرآن و روایات باید تخصص داشت.
      آیات و روایات بسیار دیگری نیز بر این مهم، مستقیم یا غیر مستقیم دلالت دارند.

       
      پاسخ
  23. ناشناس گفت:
    1392-10-09 در 07:19

    در شرایطی که رهبران اصلاحات یادر حصر هستند ویادر حبس و یا تخطئه شده اند ، شایسته است آقای افروز پا از گلیم بزرگان بیرون کشند و حداقل به اصولگرایان منصف و آزاده ای همچون علی آقای مطهری تاُسی کنند . فراموش نکنیم قدرت ها می آیند و می روند ، آنچه می مامد حقیقت است ! حقه بازی با سیاست ورزی دین مدارانه هم فرق دارد و آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند ، حباب تفرعن نیز روزی خواهد ترکید و ………… تا سیه روی شود هر که در او غش باشد . زنده باد اسلام، زنده باد انقلاب اسلامی ، زنده باد نظام اسلامی ، زنده باد عناصر صالح و پاک باخته ای که در هیاهوها حقیقت را گم نمی کنند .

     
    پاسخ
  24. ز گفت:
    1392-10-09 در 12:51

    بسیار عالی بود سخنانتون جناب افروز

     
    پاسخ
  25. سرباز گفت:
    1392-10-09 در 20:24

    باسمه تعالی
    همه فهمیدند که برای گرفتن پست باید یک مقدار حرف های جالب زد / اما هنوز مسئولان ما متوجه نشدند که باید مواظب باشند که فتنه گران وارد سیستم نشوند .

     
    پاسخ
  26. یک شهروند گفت:
    1392-10-10 در 00:23

    افرادی که دیگران را تمسخر می کنند نشان دهنده ی ضعف درونی و خود کم بینی خود ِ آنهاست …
    چون اگر آن افراد ِ با جرات واقعا از پرونده به قول خودشان (…) آقای افروز باخبر بودند به جای تمسخر کمی جرات خود را بیشتر کرده و مدرک و سند ارائه می کردند… !!!
    اتهام بیجا به شخصی دور از انصاف و عدالت است … !!
    و در مورد پارتی بازی باید عرض کنم اگر قرار بر پارتی بازی و رانت خواری بود آقای افروز اول برای برادر ِ مهندس ِ خود کاری می کردند تا ایشان با لیسانس کاشی کاری نکنند !!!

     
    پاسخ
    • یاور گفت:
      1392-10-10 در 01:30

      در راستای تکمیل حرفهای شما شهروند عزیز و گرامی که بسیار بجا و زیبا بود، عرض کنم که بنده خود از دوستان نزدیک آقای افروز هستم و شاهدم که تاکنون هیچ منفعتی چه از جانب دولت آقای روحانی و چه از جانب آقای ندیمی به ایشان نرسیده است و شاهدم که بارها به ایشان پست هایی پیشنهاد شده و ایشان رد کردنده اند! که البته حق دارند، حال که پستی ندارند و مردم اینگونه بی انصافند و چنین شایعاتی به راه انداخته اند وای به آن روز….
      و در رابطه با پارتی بازی که یکی از دوستان مطرح کرد باید بگویم که ما مسئولین و نمایندگانی داشتیم که یک شخص بیکار هم در فامیل و آشنایان خود بجا نگذاشته اند. آنوقت آقای افروز حتی برای فرزندان خود که تا جایی که بنده در اطلاعم همه لیسانسه می باشند، کاری نکرده است!! انصافتان کجاست؟؟؟

       
      پاسخ
  27. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-10 در 02:54

    آقا محمد خوشحالم كه اين موضوع بهانه‌اي شد كه به سايت در سياهكل سر بزنيد و كمي هم در جريان فعاليت‌هاي اينجانب در اين سايت قرار بگيريد. البته من تمايل دارم در بسياري از موضوعات تا حدي كه زمان اجازه دهد ديدگاه خود را ارائه كنم. بعضي از مواقع نيز نظرات من مورد قبول مسئول سايت قرار نمي‌گيرد وگرنه من در مواردي زيادي در مسائل سياسي نيز اظهار نظر كردم. در مورد اين مقاله نيز همانطور كه شما و دوستانتان اظهار نظر كرديد، من نيز اظهار نظر كردم ولي اينجانب به توهين عليه شخص خاصي نپرداختم، در حالي كه شما و دوستانتان به محض جواب‌هاي كوبنده‌ي من، بجاي پاسخي محكم به گفته‌هاي اينجانب مانند ساير موارد پيش آمده قبلي سعي در توهين و تخريب عليه من داشتيد.
    اگر شما با انديشه و افكار من آشنا نبوديد و در مورد سابقه من از دفاع از حق و عدالت خبر نداشتيد، مسئولين شهر به خوبي به اين موضوع واقف هستند.
    راه من راه مولايم علي (ع) است كه فرمودند:
    لا عَدلَ اَفضَلُ مِن رَدِّ المَظالِمِ؛
    هيچ عدالتى بهتر از بازگرداندن حقوق پايمال شده نيست. (تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 446 ، ح10222)
    لا غِنَی کالعَقلِ، و لا فَقرَ کالجَهلِ، و لا میراثَ کالاَدَب و لا ظَهیرَ کالمُشاوَرَه؛
    هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود. (نهج البلاغه، ص478)

    راه من راه حضرت زهرا (س) كه فرمودند:
    فَفَرَضَ اللّه‏ُ اليمانَ تَطهيرا مِنَ الشِّركِ… وَ العَدلَ تَسكينا لِلقُلوبِ؛
    خداوند ايمان را براى پاكى از شرك… و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. (من لا یحضر الفقیه ج3 ، ص568 – علل الشرايع ج1، ص 248، ح 2)
    الگوي من امام سجاد (ع) است:
    قُلتُ لِعَلىِّ بنِ الحُسَينِ علیه السلام اَخبِرنىِ بِجَميعِ شَرايِـعِ الّدينِ، قالَ علیه السلام : قَولُ الحَقِّ وَ الحُكمُ بِالعَدلِ وَ الوَفاءُ بِالعَهدِ؛
    به امام سجّاد علیه السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام علیه السلام فرمودند: حقگويى، قضاوت عادلانه و وفاى به عهد. (خصال ص 113، ح 90)
    الگوي من امام صادق (ع)‌است كه فرمودند:
    اِنَّ النّاسَ يَستَغنونَ اِذا عُدِلَ بَينَهُم وَ تُنزِلُ السَّماءُ رِزقَها وَ تُخرِجُ الارضُ بَرَكَتَها بِاِذنِ اللّه‏ِ تَعالى؛
    اگر در ميان مردم عدالت برقرار شود، همه بى‏ نياز مي‌شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزى خود را فرو مى‌فرستد و زمين بركت خويش را بيرون مى‏ريزد. كافى(ط-الاسلامیه) ج 3، ص 568، ح 6 {شبیه این حدیث در من لا یحضر الفقیه ج2، ص53، ح1677}
    اَلْعَدلُ أحلى مِنَ الْماءِ يُصِيبُهُ الظَّمآنُ؛
    عدالت، گواراتر از آبى است كه تشنه به آن مى‏رسد. (الكافي(ط-الاسلامیه) ج 2، ص 146 ، ح 11)
    راه من راه پيامبر اسلام (ص) است كه فرمودند:
    پيامبر صلى ‏الله ‏عليه‏ و ‏آله : اِنَّ اللّه‏َ تَعالى بِقِسْطِهِ وَ عَدْلِهِ جَعَلَ الرَّوحَ وَ الْفَرَحَ فِى الرِّضا وَ الْيَقينِوَ جَعَلَ الهَمَّ وَ الْحَزَنَ فِى السَّخَطِ ؛
    همانا خداوند متعال، به خاطر انصاف و عدالتش، آسايش و شادى را در خشنودى (به خواست خودش) و يقين قرار داد و نگرانى و اندوه را در خشم خودش. (المعجم الكبير ، ج۱۰، ص۲۱۶، ح۱۰۵۱۴)
    الگوي من حضرت علي (ع) است كه فرمودند:
    اِنْ عَقَدْتَ ايمانَكَ فَارْضَ بِالْمَقضىِّ عَلَيْكَ وَ لَكَ وَ لا تَرْجُ اَحَدا اِلاَّ اللّه‏َوَ انْتَظِرْ ما اَتاكَ بِهِ الْقَدَرُ ؛
    اگر ايمانت را محكم كرده‏اى، به خواست خدا خشنود باش، چه به زيان تو باشد و چه به سود تو، و به هيچ كس جز خدا اميد نداشته باش و در انتظار چيزى باش كه خداوند برايت پيش مى‏آورد. (مختصر بصائر الدرجات ، ص ۱۳۹)

    راه من راه خداست كه مي‌فرمايند:
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ
    اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد براى خدا به داد برخيزيد [و] به عدالت شهادت دهيد و البته نبايد دشمنى گروهى شما را بر آن دارد كه عدالت نكنيد عدالت كنيد كه آن به تقوا نزديكتر است و از خدا پروا داريد كه خدا به آنچه انجام مى‏دهيد آگاه است. (سوره مائده، آيه 6)
    دوست عزيز من در طول اين 7 سال موقعيت‌هاي زيادي براي كار در نهادهاي مختلف دولتي در سطح شهرستان، استان و كشور داشتم. هفت سال پيش براي اولين بار وارد يكي از نهادهاي دولتي شدم و ديدم كه از من انتظار دارند كه تمام تحصيلات و آموخته‌هاي خود را زير پا بگذارم و به راحتي تاييدي بر طرح و برنامه‌هاي نادرست و غيراصولي بزنم ولي وجدانم، دينم و حقي كه مردم بر گردن مسئولين و اين سازمان‌ها دارند به من اجازه نداد كه اين راه را ادامه دهم. در حالي كه اوضاع كشور در حيطه تخصصي اينجانب يعني معماري و شهرسازي بسيار اسفبار مي‌باشد عده‌اي بدون توجه به مردم و جامعه به راحتي بر كرسي‌هاي رياست تكيه زده‌اند بدون اينكه سواد لازم در اين حيطه را داشته باشند.
    آقا محمد عزيز من برحسب اينكه شهرداري سياهكل نيرويي در حيطه تخصصي برنامه‌ريزي و مديريت شهري ندارد و اينكه امور فارق‌التحصيلي اينجانب نيز به پايان رسيده و شرايط مناسب جهت همكاري را دارم اعلام آمادگي خود را به شوراي شهر و شهرداري اعلام نمودم. در مورد اينكه نحوه همكاري با شهرداري يا شورا چگونه باشد من تصميم‌گيرنده نيستم ولي با توجه به شرايط و مشكلات موجود در سياهكل حجم كار مشاور بسيار فراتر از كار چند كارمند شهرداري است.
    به طور كلي فعاليت‌هايي نظير فعاليت‌هاي شهرداري به دو بخش شكل انجام امور و ماهيت انجام كار تقسيم مي‌شود. در شرايط فعلي فقط به بعد شكلي اجراي كار توجه شده است و در ماهيت انجام امور تغييري حاصل نشده يا پيشنهادات بسيار سطحي، بدون توجه به ابعاد گوناگون و به دور از آينده‌نگري مي‌باشد. پيشنهادهاي مطرح شده اينجانب راه‌حل‌هايي در جهت بهبود اوضاع در ماهيت انجام كار است. براي اطلاع بيشتر در خبر “حاشیه نگاری و گزارش تصویری از اولین نشست عمومی شهردار و شورای شهر با شهروندان سیاهکلی” در قسمت نظرات به برخي از عناوين پيشنهادات اينجانب به شهرداري اشاره كردم.
    در ضمن به اين عمل شهرداري هزينه اضافه كردن نمي‌گويند بلكه پيدا كردن راه حل و كليد است. 😉
    شما هم اگر توانايي كمك به شهر را داريد دريغ نكنيد كه هم ثواب دنيا برده‌ايد و هم آخرت فراموش نكنيد كه رضاي خدا در گرو رضاي بندگان خداست.
    بقيه حرف‌هاي شما حذف شده و نامفهوم است ولي شما را به كظم غيظ دعوت مي‌كنم كه از نيكوترين كارهاست و شما را از شيطان دور مي‌كند.
    با عرض پوزش به دليل طولاني شدن متن.
    در پايان حديثي از پيامبر را نقل مي‌كنم كه كمك زيادي مي‌كند كه بيشتر مراقب اعمال، رفتار و گفتارمان باشيم.
    پيامبر صلى ‏الله ‏عليه‏ و ‏آله: اُذكُروا وُقوفَكُم بَيْنَ يَدَىِ اللّه‏ِ جَلَّجَلالُهُ ؛ فَاِنَّهُ الْحَـكَمُ الْعَدْلُ ، وَ اسْتَعِدُّوا لِجَوابِهِ اِذا سَأَلَكُمْ؛
    لحظه ايستادنتان در پيشگاه خداوند ـ جلّجلاله ـ را به ياد آوريد، چراكه او حاكم عادل است و خودتان را براى پاسخگويى آماده سازيد كه از شما مى‏پرسد. (امالى صدوق ، ص ۳۵۴، ح ۴۳۲)

     
    پاسخ
  28. نقاد گفت:
    1392-10-10 در 22:34

    بنده دوسوال از اقای افروز دارم چرامسول ستاد اقای کروبی در همان زمان اغتشاش وتوهین به مقدسات دینی این حرکتها رامحکوم نکرد واقای افروز در مورد فتنه اظهار نظری نکرد وحالا بعد از گذشت چهار سال تازه ادعا میکندکه به فتنه گران نباید مسولیت داد ایشان این چند سال کجا بودند وایشان بعنوان مسول ستاد ندیمی در سیاهگل بودند وبعد از انتخابات که ندیمی نماینده شدنود درصد مسولین شهر ما نه تنها ساکن سیاهکل نیستند بلکه غیر بومی هستند اقای افروز ایا در سیاهکل کسی لایق گرفتن پست نیست شما بعنوان امین مردم سیاهکل ومسول ستاد چرا هیچ اقدامی نکرده وهمه مسولین بایستی فامیل نزدیک نماینده باشند مثل ریس دانشگاه ازاد اداره گاز شبکه بهداشت ودهها مورد دیگر ودر مورد بعضی از دوستان که میگویند فلانی فامیل اقای افروز است ولی بیکار است وکاری ندارد درهمین شهر کوچک ما دهها مورد داریم که شخص کار درست وحسابی ندارد ولی از طرف … وامهای کلان ورانت وامتیاز گرفته ودرامد او از چند کار مند وریس بیشتر است وسرمایه هنگفتی دارد وحاضر به قبول کار ومسولیت نیست واین دلیل نمی شود

     
    پاسخ
  29. سیاهکلی گفت:
    1392-10-11 در 09:33

    خدا را شکر از اینکه این آرزوی دیرینه سیاهکلی ها بر آورده شد و ما هم صاحب نظر شدیم ! گذشت آن زمانی که می دیدیم ، می شنیدیم اما کسی به راحتی حق اضهار نظر نداشت . و در چنبره سکوت واقع می شدیم و اگر چیزی به زبان می آوریم دوپهلو بود . با وجود این سایت های پته ریز ، که (پته رو آب میکنه ) دیگر «این تلسم شکست» به قول گفتنی هرچه می خواهی دل تنگت بگو . ولی این نکته یادمان باشد . خداوند ستار العیوب است، همه چیز را نگوئیم و لااقل حق را بگوئیم.

     
    پاسخ
  30. پت ومت گفت:
    1392-10-11 در 22:31

    بااحترام به نظرهمه ی عزیزان شماها باوحدت ویکپارچگی به غضنفربچسبیدکه بامهارت مثل هشت سال قبل همه ی سیاهکلیهارابه جان هم انداخت وخودش شدامیرکبیر.

     
    پاسخ
  31. میلاد ن ر گفت:
    1392-10-11 در 22:36

    با سلام
    آقای افروز از خوندن مصاحبه ی شما بسیار لذت بردم و به نظرم حرفهای شماکاملا درست و منطقی هستند و امیدوارم همینطور به کارهای مثبت خودتون برای هرچه بهتر شدن شهر عزیزمون و در نتیجه, ایران عزیزمون ادامه بدید…
    با تشکر…

     
    پاسخ
  32. haniyeh گفت:
    1392-10-12 در 18:01

    اقای افروز عاااالی بود. از خوندن مصاحبه شما لذت بردم حرف های شما کاملا درست و منطقیه.

     
    پاسخ
  33. گوش بفرمان ولایت گفت:
    1392-10-13 در 10:15

    آقای رحیمی شما مثل اینکه یا زیادی شجاعت داری و یا فکر کردی که اعلام اقتدار میکنی.
    این خیلی زیباست که شما جواب هرکسی و پیامی رو با آیه قرآن دادی و میدی و سخن مقام معظم رهبری رو درمورد توهین نکردن منتشر کردی حالا آیا فراموش کردی که امام خمینی ره خودشون شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا رو هدایت کردند…از حرف هام ناراحت نشید امّا یا شما با اصل این جریان مخالفی و متاسفانه شخصیتی 2گانه داری و یا اینکه معنی شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا و… رو نمیدونی اینکه ملت ما یکپارچه شعار مرگ بر امریکا سر میدند این معنیش این نیست که مرگ مردم و حتی دولت مرداشونو بخوان این یعنی سیاست های اون کشور رو قبول ندارند.
    شمایی که میای و اصل نظام که به گفته امام ره بر پایه مبارزه با استکباره میگی که ارشادشون کنیم…!!!!!!!! اسرائیلی که حکومت دجال رو پایه گذاری میکنه رو میشه با ارشاد حلش کرد؟؟؟؟؟؟ نه عزیزم این یعنی مبارزه و پیروز شدن در برابر دشمنان اسلام ما که حرف دلمون رو نمیزنیم دغدغمون دغدغه اسلامه که دارند ترویجش رو نابود میکنند و ما در راه اسلامه که شعار میدیم شما اصلاح طلب ها گاهی میزنید جاده خاکی…..

     
    پاسخ
  34. کربلایی گفت:
    1392-10-13 در 12:44

    سلام …. کاری به کار رفتار ها و حرکات و برخی از حرف های … آقای افروز ندارم……
    فقط میخوام یه چیز بگم از زبان مقامات اسرائیل :
    “” جریان اصلاحات در کشور ایران هم مسیر عقاید ماست و نیروی خوبی برای ما در ایران هستند “”
    حالا برین در موردش تحقیق کنین …..
    التماس دعا

     
    پاسخ
  35. ش گفت:
    1392-10-14 در 01:08

    افروز جان هفت سال که رییس اداره بودی بگو چه کار کردی .جان من چند تارا بگو . راستی ندیمی با شماست یا با اصولگراها . اگه با شماست چرا در مجلس اصولگراست . اگه اصولگراست چرا با شماست . عجب نماینده ای هست واللا

     
    پاسخ
  36. مجتبي گفت:
    1392-10-14 در 07:22

    جناب كربلايي ساده نباشيد. فردا اگر يكي از سران اسراييل مسلمان شد ما بايد از اسلام خارج شويم؟ شما براي اتهاماتي كه مي‌زنيد دليل بياوريد. نه اينكه فقط بگوييد اين گفت و آن گفت.
    اگر يكي از سران اصلاحات دچار انحراف شد دليل نمي‌شود كه تمام جريانات اصلاحات زير سوال برود. تا زماني كه شما بدون دليل به اصلاحات بگوييد متهم هستيد و بايد برائت بجوييد هرگز مشكلات حل نخواهد شد. شما ابتدا انگشت اتهام را از روي اصلاحات برداريد، سپس خواهيد ديد كه چگونه مشكلات حل خواهد شد.

     
    پاسخ
    • کربلایی گفت:
      1392-10-18 در 01:06

      شما صورت مسئله رو درست بخون بعد حرف بزن اقای رحیمی ……
      شما خیلی باحال تشریف داری …..
      یه جا میای از اصلاحات طرفداری شدید میکنی جای دیگه میگی من اهل هیچ جناحی نیستم …. در صورتی که از مسئولین ستاد کروبی بودی ….
      یه جا میای تند تند نظر میذاری و جای دیگه میگی دیگه بسه این نظرات داره تند میشه در صورتی که ای مباحث جنجالی رو خودت شروع میکنی ….
      داداش کجا میخوای جابجا شی بگو ما سفارشتو بکنیم …. لااقل با بعضی از حرفها آخرت خودت رو خراب نکن ….
      بنا به گفته امام ره اسرائیلی ها نجس هستن …… حرفی بالاتر از این ….
      وقتی این نجس ها بیاین درباره اصلاحات اینطور بگن …..
      50 خط هم بنویسیم شما باز حرف خودتون رو میزنین ….
      اما به رفقاتون هم بگین نگاه چپ به اقا بکنین عاشورا به پا میکنیم
      یاعلی

       
      پاسخ
  37. سیاهکلی با غیرت گفت:
    1392-10-14 در 14:14

    آقای افروز سال 88 کجا بودی که ما همه حسین حسین میزدیم چرا بیانبه ندادی چیزی نگفتی العان که همه چیز آروم شده شما برام کارشناس شدی بدان که ما بچه های ولایی هیچ وقت شما رو کارشناس نمیدانیم چون اون موقع ما دنبال قاسمی بودیم پیدات نبود. دنبال آروم کردن تشنج در سال 88 بودیم سکوت کرده بودی حالا میخوای چی چی رو برسونی.

     
    پاسخ
  38. یکشهروند گفت:
    1392-10-14 در 14:37

    در مورد افرادی گه در مورد عملکرد اقای افروز در زمان زیاست اداره صحبت میکنند باید گفت در زمان ریاست ایشان اموزش وپرورش سیاهکل بهترین عملگرد رادر بعد از انقلاب در زمینه های اموزشی وپرورشی ورزشی گروههای اموزشی جشنوارهها داشت واگر از فرهنگیان سیاهکل نظر خواهی شود بیش از هشتاد درصد ایشان را بهترین مدیر بعداز انقلاب میدانندولی انتقاد ما این است که اقای افروز از این نگرشها اخلاق ارزشها فاصله گرفته است وبنده در همین سخنان افروز در دومورداز ایشان انتقادنموده ام وبی انصافی در مورد دولت گذشته وعملکرد ندیمی در مورد دادن پست به … نزدیک خود ودر مورد عملکردها گذشته اقای افروز نباید وجدان را کنار بگذاریم

     
    پاسخ
  39. مجتبي گفت:
    1392-10-14 در 23:27

    آقاي با غيرت شما همين الان هم دنبال تشنج ايجاد كردن هستي. فكر كنم شما قاضي باشي و هركس كه رفتارش باب ميل شما نباشه براش حكم اعدام صادر مي‌كني تا اوضاع اون طوري خودتون دوست داريد آروم بشه.
    خوشحال ميشيم غييييييييييييييرتو برامون معني كني با غيرت؟
    پاكسازي نژادي كه شما دنبالش هستين اسمش غيرته؟
    احتمالا شما از اقوام هيتلر نيستي؟
    دوستاني كه ادعا مي‌كردن حزب اعتدال و توسعه منحل شده مي‌تونن كمي به اخبار سر بزنن.

     
    پاسخ
  40. منصف گفت:
    1392-10-15 در 13:35

    آقای یک شهروند- کدام هشتاد درصد ایشون را بهترین مدیر بعداز انقلاب میدونند-رای سیاهکل ودیلمان به کروبی حدود 117 رای بوده ورییس ستادش هم ایشان بوده -برادرش در انتخابات اخیر شورا 200 واندی رای آورده -هشتاد درصد فرهنگیان تقریبا هزارو اندی نفر میشه -اگر حرف شما راست باشه که نیست این رای ها چیه –
    تازه زمان ایشان ما که بودیم … در اداره فقط بین معاون ها … -عین الان -کویا شانس ندیمی ازاین بهتر نیست – بگو این آقا چی کار کرده 1-2-3-4- و تا ………..
    عین دوره افروز فعلا هم که ادراه شده سیاسی خانه و جلسه های پانزده نفره تیم … -ای بیت المال -بیتالمال -بیت المال ها

     
    پاسخ
  41. ناشناس گفت:
    1392-10-15 در 14:07

    احسن براصلاح طلبی باشخصیت جون افروز که عمری افتخاری برای سیاهکل بود

     
    پاسخ
  42. بازبین گفت:
    1392-10-15 در 14:48

    واقعا خدایی برای بنده هم جاس سؤال هست اگر برادر ما افروز پایگاه مردمی دارد و بهترین رئیس آموزش و پرورش بود چرا برادرش در انتخابات شورای شهر با همه حمایت های مسؤلان ادارات و ستاد آقای ندیمی 200رأی آورد در صورتی که رضا رحیمی مسؤل گروه آقای ندیمی و معاون مالی افروز بود فکر می کنم بیش از 150رأی آورد شما چه فکر می کنید برادران منطقی باید اندیشید و صبر باید کرد و زمان بهترین داور و قاضی است؟آقای افروز اصلا باید اصلاح طلبان توبه کنند و از خیانتی که در فتنه 88مرتکب شدند باید به خدا پنا ببرند و از شما نیز می خواهم اطلاعیه ای اگر صادق هستید صادر کنید و در بزرگداشت 9دی در سطح شهر پخش می کردید و کار سران فتنه را محکوم می کردید ولی باز دیر نشده و آقای افروز اعلام برائت صریح و شجاعانه کن نه دوپهلو

     
    پاسخ
  43. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-15 در 16:26

    با كمال احترام براي تمامي دوستان. از آنجايي كه بحث به تندي گرايش پيدا كرده و تعداد نقطه‌چين‌ها در حال افزايش است و ولايت محترم فقيه نيز بروز اختلافات و توهين را هميشه مورد نكوهش قرار داده‌اند، ترجيح مي‌دهم كه اين موضوع ادامه نيابد.
    در ضمن خدمت دوست عزيزي كه به گرايش سياسي من اشاره كردند عرض كنم كه بنده هيچگونه سابقه‌اي در هيچ يك از گروه‌هاي سياسي ندارم و راه من را به صراحت در نظرات قبلي عرض كردم. بجاي اينكه بگرديد و بنده را وابسته به جريان سياسي مطرح كنيد به گفته‌هاي اينجانب بيشتر دقت كنيد. پاسخ سوالات شما را در نظرات قبلي اينجانب موجود است.
    بهتر است بجاي اينكه فتنه‌اي ديگر بيافرينيم، به حل اختلافات و مشكلات بيانديشيم و فراموش نكنيم كه بروز اختلافات داخلي سبب خوشنودي دشمنان خواهد شد.
    ترا دانش و دین رهاند درست/ در رستگاری بباید بجست/ وگر دل نخواهی که باشد نژند/ نخواهی که دایم بوی مستمند/ به گفتار پیغمبرت راه جوی/ دل از تیرگی‌ها بدین آب شوی

     
    پاسخ
  44. محمد گفت:
    1392-10-15 در 20:04

    آقای مجتبی رحیمی اولا من یادم نمیاد بهتون توهین کرده باشم که شما دست پیش گرفتی پس نیفتی برادر من- ثانیا بی خود واسه خودت تبلیغ نکن من تو این مدت اظهار نظر کوبنده از شما ندیدم بلکه فقط و فقط تملق برخی افراد خاص رو کردی اونم به صورت هدفمند . ثالثا شما که میخوای به شهرمون کمک کنی و بقیه رو دعوت میکنی به اینکار (به عرضتون برسونم که ما الان هم داریم همینکاررو میکنیم و فریاد میزنیم که حضور چه افرادی تو پست های مدیریتی خطرناک هست ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟) خب من که چیز بدی نگفتم برادر من شما هم بیا افتخاری واسه این مردم کار کن شمایی که دلسوز این مردمی و کلیدی که ادعا میکنی در دستت هست رو به مسئولین شهر بده زمانی که لیاقتت اثبات شد اونوقت ادعا کن که شاه کلید سیاهکل هستی هر پولی هم خرجت کنن حلال جونت اونوقت اگه کسی هم ادعایی کرد بر علیه شما من خودم ازتون دفاع میکنم – رابعا من انتقاد صریحم به اعضای محترم شورای شهر بود که با تصمیمات ومصوبات تخیلی ورویایی خودشون دارن عنان شهر رو به یه سری افراد خاص میدن.از جمله این مصوبات واگذاری حق تخفیف به شهردار بدون حق وتوی شورا بود که جدیدا مصوب شده خب یعنی شهرداری تبدیل شد به یه بنگاه هرکی سبیل شهردارو چرب کرد تخفیف میگیره هرکی هم توان نداشت باید تمام کمال پول بپردازه ( من نمیدونم این جوری چه فرقی بین رنجبر و شهردار جدید هست ؟ تازه خب اون بنده خدا که روابط عمومیش بالاتربود قدرت اجرایی بیشتری هم داشت ولی متاسفانه شورای شهر جدید هم عبرت نگرفتندو دارن راه گذشتگان رو ادامه میدن قابل توجه عزیزان شورای شهر:((( ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که میروی به ترکستان است))) اونوقت اعضای شورا سرشونو کردن تو برف که آره شهردار داره کار میکنه داره پیاده رو ها کفپوش میزنه در صورتی که شهرداری به پیمانکار قول یکساله داده که بهشون پول بده با نهایت 1000 متر کف سازی خیابان میخاد سر مردم سیاهکل رو شیره بماله , سر شورا که کلاه رفته خودشون خبر ندارند . اگه الان هم فهمیده باشند دیگه کاری از دستشون بر نمیاد فکر نکنم شجاعت اینو داشته باشن که اشتباه شون رو قبول کنن این هم از شهردار عزیزمون هم که حرف خودشو قبول نداره تو بازار برای شهرداری درخواست خرید میده بعد از اینکه سفارش رسید قسم ایات میخوره که من سفارش ندادم 😀 — مابقی حرفها هم بماند برای بعد از حوصله همشهری هامون خارج میشه
    حال خودتون میدونید با وجدانتون (( ومن اله التوفیق ))

     
    پاسخ
    • عاشق سیاهکل گفت:
      1392-10-18 در 00:59

      دمت گرم محمد آقا

       
      پاسخ
  45. یکشهروند گفت:
    1392-10-15 در 22:40

    دوستانی که درمورد اقای افروز مطالبی رامطرح نموده اند فکر نمی کنم هیچکدام فرهنگی بوده باشند و اطلاعی از مدیریت اقای افروز داشته باشندگه در زمان ایشان فرهنگیان از احترام خاصی برخوردار بودهواقای افروز فارغ از جناح وحزب برای همه فرهنگیاناحترام میگذاشتند وهرچنداخلاق معاونین ایشان باخودشان فرق داشت وقرار نیست که مردم برای کسی احترام گذاشتند وقبولش داشته باشند باید برادر ویا پسرش رانیز قبول داشته باشد ما اصولگرایان ایت الله جنتی راقبول داریم ولی قرار نیست که برای پسرایشان گه وزیر ارشاد است نیز قبول داشته باشیم ودراین انقلاب از این نمونه ها زیاد داریم در ثانی زمانی که اقای افروز مدیر بود طرفدار اقای کروبی نبود وماهیت اقای کروبی بر ملا نشده بود وفتنه ای درکار نبود واین جناح بندی وباند بازی مثل امروز نبودوقرار نیست که ما از مدیریت شخصی در گذشته تعریفی بکنیم اگر ان شخص به کاندیدایی گرایش داشته باشد ما هم باید به ان کاندیدا رای بدهیم دوستانی که مطالب نوشته اند قیاس مع الفارق نموده اند هرچند بنده اشاره نمودم که انتقادات زیادی بر اخلاق ورفتار ونگرش درحال حاضر اقای افروز وارد است ولی ما نباید وجدان خودمان را نادیده گرفته وخدمات ایشان در بعد فرهنگ کتمان کنیم

     
    پاسخ
  46. 007 گفت:
    1392-10-15 در 22:48

    آقاي بازبين آرايي كه اعلام كرديد صحيح نيست. نفر آخر در انتخابات 300 راي آورده. بريد و آمار صحيح اعلام كنيد. آقاي صفري نفر اول انتخابات هم از معاونين ايشون بودن و خانوم قاسمي و جناب آقاي آراسته هم از همكاران ايشون بودن. ياسر عليزاده هم كه با ايشون سابقه فعاليت سياسي دارن. اين همه قسمت پر ليوانو نمي‌بيني چسبيدي به قسمت خالي ليوان. هر هفته شورا داره تو يكي از جلسات از آقاي افروز دعوت مي‌كنه. اونوقت ميگن آقاي افروز از فعاليت سياسي دور شدن. همين چند روز پيش خبر ديدارهاي مسئولين حزب اعتدال و توسعه تيتر روزنامه‌ها بود اونوقت ميگن حزب ايشون منحل شده. هفته‌اي يك روز ميره دانشگاه ميگن تمام وقت سر كار هستن در حالي كه بسياري از كساني كه به دولت احمدي‌نژاد چسبيدن تمام وقت دارن تدريس مي‌كنن.
    آخه چرا ندونسته حرف مي‌زنيد و عوام فريبي مي‌كنيد؟ چقدر دروغ؟ از خدا بترسيد. شايد الان كه هيچكس نمي‌داند كه شما كي هستيد راحت هرچي دلتون بخواد مي‌گيد ولي هميشه يادتون باشه كه خدايي اون بالا هست كه مراقب اعمال و رفتار تمام بندگانش هست. اين چند روز دنيا هر لحظه ممكنه تموم بشه. روز حسابرسي فرا ميرسه و بايد پاسخگويي اعمال خودتون باشيد.

     
    پاسخ
  47. ناشناس گفت:
    1392-10-16 در 21:43

    شماهای که اینجا خودتون حزب الله ومومن میدانید چطور میتونید راحت توهین ومرگ کسی را بخواهید خجالت اوره فکرنکنم 85درصد اقایان اهل سیاهکل باشند سیاهکلیهای اصیل وخانواده دار وریشه دار وتحصیلکرده که ابروی هر سیاهکلی هستند در سیاهکل نیستند نظر بدند یک تعداد که 2کتاب مطالعه نکردند دارند برای مردم راه وچاه مشخص میکنند اخه ببینید کسی شما رو قبول داره بازم دست اقای افروز درد نکنه 4کلمه منطقی صحبت میکنه

     
    پاسخ
  48. آوا گفت:
    1392-10-17 در 14:03

    بهتره به فکر خیلی از مسولینی هم که هر روز فتنه های اقتصادی می کنند و محکوم که نمیشن هیچ با حفظ سمت ادامه ی کار میدن باشین و پشت تریبون ازشون صحبت کنین

     
    پاسخ
  49. بسیجی گفت:
    1392-10-18 در 01:09

    بصیرت سیاسی _ اداری سه رکن است، یکی اینکه آدم بداند کجاست و وضعیت را بشناسد، وظیفه را در آن وضعیت بشناسد و سپس به اندازه و به موقع برای انجام وظیفه قیام کند، نه دیرتر و نه زودتر، نه بیشتر و نه کمتر، هرسه اینها در بحث فتنه به بصیرت سیاسی ملت ما ظاهر شد…..
    آقایان افروز – رحیمی و رفقای دیگر …. شمایی که از بصیرت و …. حرف میزنید کجا بودین داشتن به مولا و رهبر ما اهانت میکردن و ساکت موندین ؟؟؟؟؟
    …………………………
    مطمئن باشین خدا بخاطر قطره قطره های اشک آقا چنان … بهتون بده حال کنین ….

     
    پاسخ
  50. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-18 در 02:52

    آقاي به ظاهر بسيجي، من همواره در كنار بسيجيان مخلص و واقعي حضور داشته و دارم و از اينكه در كنار افراطيون باشم هميشه پرهيز كرده‌ام. مثل يك بسيجي واقعي با شهامت به نام خودم و محكم و بدون تذلذل اظهار نظر مي‌كنم.
    حالا من از شما مي‌پرسم آن موقع كه من در كنار بسيج بودم شما كجا بوديد؟
    شما در چه مقامي هستيد كه به خود اجازه مواخذه و بازخواست ديگران را مي‌دهيد؟
    اگر اجازه قانوني داشتيد مي‌توانيد زندگي خصوصي من را بررسي كنيد و ببينيد كه من در زمان مورد نظر شما كجا بودم؟
    اين مشكل شهرهاي كوچك است كه عده‌اي خود را مسئول حضور و غياب مي‌دانند و به خود اجازه مواخذه از ديگران را مي‌دهند. بعضي افراد مشكل خود برتر بيني دارند.
    خودپرستی (به انگلیسی: Egotism) پدیده‌ای فلسفی, روانشناختی است مبنی بر ترجیح خود و خواسته‌های شخصی خود بر دیگران و خواسته‌های آنها. به بیانی دیگر خودپرستان ارتباطی است که فرد خود را در مرکز جهان (هستی‌شناسی خود) قرار داده و این موجودیت و هستی، فارغ از دیگران و دنیای آنها می‌باشد.
    این مفهوم با خودشیفتگی یا نارسیسم رابطه تنگاتنگی دارد و ارتباط هر دو از طریق عشق افراطی به خود و غلوکردن در رابطه با انگاشت‌ها و قابلیت‌های فردی است. فرد خودشیفته و یا خودپرست، دچار یک خود برتر بینی، عمیق و خیالی است که همین خصیصه روانشناختی، او را از حقایق موجود در محیطش دور نگه می‌دارد. وقتی این شاخصه‌های خودپرستانه به نهایت افراطی‌گری خود می‌رسند، موجب پیدایش جنبش‌هایی مانند فردگرایی خودخواهانه و نفی بشردوستی می‌شود. این افراد از دیگران استفاده ابزاری می‌کنند و خواسته‌های جمعی در ذهنیت آنها اموری عبث تجلی می‌کند و دائم از جمع‌گرایی فرار می‌کنند.
    آقاي افروز از روانشناسان زبده شهر ما هستند و از افراد امين و قابل اعتماد هستند. شما مي‌توانيد به ضمانت من به مطب ايشان مراجعه كنيد تا تمامي مشكلات حل شود. فراموش نكنيد كه روان‌شناسان محرم راز افراد هستند.
    در پايان شعري از مولانا را به شما تقديم مي‌كنم كه درس‌هاي بسياري براي شما دارد. اگرچه شعر مولانا اندكي سنگين است ولي با كمي تعمق درس‌هايي مي‌آموزيد كه براي شما بسيار مفيد است.
    پیش از عثمان یکی نساخ بود/ کو به نسخ وحی جدی می‌نمود/ چون نبی از وحی فرمودی سبق/ او همان را وا نبشتی بر ورق/ پرتو آن وحی بر وی تافتی/ او درون خویش حکمت یافتی/ عین آن حکمت بفرمودی رسول/ زین قدر گمراه شد آن بوالفضول/ کانچ می‌گوید رسول مستنیر/ مر مرا هست آن حقیقت در ضمیر/ پرتو اندیشه‌اش زد بر رسول/ قهر حق آورد بر جانش نزول/ هم ز نساخی بر آمد هم ز دین/ شد عدو مصطفی و دین بکین/ مصطفی فرمود کای گبر عنود/ چون سیه گشتی اگر نور از تو بود/ گر تو ینبوع الهی بودیی/ این چنین آب سیه نگشودیی/ تا که ناموسش به پیش این و آن/ نشکند بر بست این او را دهان/ اندرون می‌سوختش هم زین سبب/ توبه کردن می‌نیارست این عجب/ آه می‌کرد و نبودش آه سود/ چون در آمد تیغ و سر را در ربود/ کرده حق ناموس را صد من حدید/ ای بسا بسته به بند ناپدید/ کبر و کفر آن سان ببست آن راه را/ که نیارد کرد ظاهر آه را/ گفت اغلالا فهم به مقمحون/ نیست آن اغلال بر ما از برون/ خلفهم سدا فاغشیناهم/ می‌نبیند بند را پیش و پس او/ رنگ صحرا دارد آن سدی که خاست/ او نمی‌داند که آن سد قضاست/ شاهد تو سد روی شاهدست/ مرشد تو سد گفت مرشدست/ ای بسا کفار را سودای دین/ بندشان ناموس و کبر آن و این/ بند پنهان لیک از آهن بتر/ بند آهن را کند پاره تبر/ بند آهن را توان کردن جدا/ بند غیبی را نداند کس دوا/ مرد را زنبور اگر نیشی زند/ طبع او آن لحظه بر دفعی تند/ زخم نیش اما چو از هستی تست/ غم قوی باشد نگردد درد سست/ شرح این از سینه بیرون می‌جهد/ لیک می‌ترسم که نومیدی دهد/ نی مشو نومید و خود را شاد کن/ پیش آن فریادرس فریاد کن/ کای محب عفو از ما عفو کن/ ای طبیب رنج ناسور کهن/ عکس حکمت آن شقی را یاوه کرد/ خود مبین تا بر نیارد از تو گرد/ ای برادر بر تو حکمت جاریه‌ست/ آن ز ابدالست و بر تو عاریه‌ست/ گرچه در خود خانه نوری یافتست/ آن ز همسایهٔ منور تافتست/ شکر کن غره مشو بینی مکن/ گوش دار و هیچ خودبینی مکن/ صد دریغ و درد کین عاریتی/ امتان را دور کرد از امتی/ من غلام آن که او در هر رباط/ خویش را واصل نداند بر سماط/ بس رباطی که بباید ترک کرد/ تا به مسکن در رسد یک روز مرد/ گرچه آهن سرخ شد او سرخ نیست/ پرتو عاریت آتش‌زنیست/ گر شود پر نور روزن یا سرا/ تو مدان روشن مگر خورشید را/ هر در و دیوار گوید روشنم/ پرتو غیری ندارم این منم/ پس بگوید آفتاب ای نارشید/ چونک من غارب شوم آید پدید/ سبزه‌ها گویند ما سبز از خودیم/ شاد و خندانیم و بس زیبا خدیم/ فصل تابستان بگوید ای امم/ خویش را بینید چون من بگذرم/ تن همی‌نازد به خوبی و جمال/ روح پنهان کرده فر و پر و بال/ گویدش ای مزبله تو کیستی/ یک دو روز از پرتو من زیستی/ غنج و نازت می‌نگنجد در جهان/ باش تا که من شوم از تو جهان/ گرم‌دارانت ترا گوری کنند/ طعمهٔ ماران و مورانت کنند/ بینی از گند تو گیرد آن کسی/ کو به پیش تو همی‌مردی بسی/ پرتو روحست نطق و چشم و گوش/ پرتو آتش بود در آب جوش/ آنچنانک پرتو جان بر تنست/ پرتو ابدال بر جان منست/ جان جان چو واکشد پا را ز جان/ جان چنان گردد که بی‌جان تن بدان/ سر از آن رو می‌نهم من بر زمین/ تا گواه من بود در روز دین/ یوم دین که زلزلت زلزالها/ این زمین باشد گواه حالها/ گو تحدث جهرة اخبارها/ در سخن آید زمین و خاره‌ها/ فلسفی منکر شود در فکر و ظن/ گو برو سر را بر آن دیوار زن/ نطق آب و نطق خاک و نطق گل/ هست محسوس حواس اهل دل/ فلسفی کو منکر حنانه است/ از حواس اولیا بیگانه است/ گوید او که پرتو سودای خلق/ بس خیالات آورد در رای خلق/ بلک عکس آن فساد و کفر او/ این خیال منکری را زد برو/ فلسفی مر دیو را منکر شود/ در همان دم سخرهٔ دیوی بود/ گر ندیدی دیو را خود را ببین/ بی جنون نبود کبودی بر جبین/ هر که را در دل شک و پیچانیست/ در جهان او فلسفی پنهانیست/ می‌نماید اعتقاد و گاه گاه/ آن رگ فلسف کند رویش سیاه/ الحذر ای مؤمنان کان در شماست/ در شما بس عالم بی‌منتهاست/ جمله هفتاد و دو ملت در توست/ وه که روزی آن بر آرد از تو دست/ هر که او را برگ آن ایمان بود/ همچو برگ از بیم این لرزان بود/ بر بلیس و دیو زان خندیده‌ای/ که تو خود را نیک مردم دیده‌ای/ چون کند جان بازگونه پوستین/ چند وا ویلی بر آید ز اهل دین/ بر دکان هر زرنما خندان شدست/ زانک سنگ امتحان پنهان شدست/ پرده‌ای ستار از ما بر مگیر/ باش اندر امتحان ما را مجیر/ قلب پهلو می‌زند با زر به شب/ انتظار روز می‌دارد ذهب/ با زبان حال زر گوید که باش/ ای مزور تا بر آید روز فاش/ صد هزاران سال ابلیس لعین/ بود ز ابدال و امیر المؤمنین/ پنجه زد با آدم از نازی که داشت/ گشت رسوا همچو سرگین وقت چاشت

     
    پاسخ
  51. بسیجی گفت:
    1392-10-18 در 11:11

    سلام آقای رحیمی جوووووووون ….
    چرا جوش آوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی حرفات خنده داره بخدا ….. یعنی شما افراطی نیستی و بقیه افراطی هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ………………………..
    یه سوال : تو کنار بسیج بودی یا بسیج کنار تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه میدونی چیه ؟ افرادی مثل شما که بسیجی واقعی و مخلص هستی نباشن بسیج کارش لنگ میمونه …..
    …………………………..
    بحث کردن با افرادی مثل شما … داره داداش ….
    شعرتون هم کاملا مصداق خودتون و رفیقاتونه یاعلی

     
    پاسخ
  52. په نه په گفت:
    1392-10-18 در 14:01

    آقای بابایی توروخدا مطلبم رو بدون سانسور بزار که دلمون خنک شه از این بحث ها…………آقای مجتبی رحیمی چرا شماها جنبه انتقاد ندارید همه اصلاح طلبه ها اینجورینا دست شما هم نیست عیب نداره…. سایت رو کردین جای بحث های سیاسی که آقای رحیمی بگه در فتنه 88 باید رفراندم میشد؟؟؟؟!!!!،
    ما میگیم فتنه بد بوده شما یه جوون تحصیل کرده این شهر و بقول دوستان مشاور شهردار، میگی ما اشتباه میکنیم؟؟؟
    ما میگیم خاتمی خطا کرده شما میگی اشتباه میکنیم؟؟؟
    ما میگیم خود اسرائیلی ها میگند ما از روی کار اومدن اصلاحات حمایت میکنیم و شما میگی صرفا این فقط یک حرف بوده؟؟؟؟
    ما میگیم آقای ابطحی در بازجوییهاشون به نقش خاتمی در فتنه اشاره کرده و شما میگی دروغه؟؟؟؟
    ما میگیم بیشتر اطرافیان خاتمی شدند پناهنده های کشورهای بیگانه و شما میگی این اصول روابطه؟؟؟
    ما میگیم افروز و امثال رحیمی و… در دوران فتنه 88 باید در جهت رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب این فتنه رو محکوم میکردند و شما میگی افروز روانشناس زبده ایه؟؟؟
    شما داری به انحراف کشیده میشیا!!!!!!!
    سعی کنیم به نظرات اکثریت احترام بزاریم و به فتنه گران اجازه دخالت در امور مملکت رو ندیم چون اینها خوارج جامعه هستند.
    چرا هی از این آقای افروز دفاع میکنید؟؟؟اون هم دفاع کور کورانه
    یکی از دوستان با مدرک کارشناسی و10سال سابقه کار در همین آموزش و پرورش سیاهکل با هزارتا بدبختی مالی قراردادی کار میکرد و همین افروز شما میگفت جذب نداریم بعد بی سرو صدا دامادش رو اونم بدون مدرک دیپلم جذب کرد؟؟؟؟ همین آقای افروزی که تو سیاهکل ما، بیش از 30سال واسه دانش آموزان دختر و پسر حرف از حجاب و عفاف میزد و در دوران تصدی گریشون چندین … یه سری تو فیسبوک بزنید و تصاویر facebook … رو ببینید؟؟؟؟
    حالا آقای رحیمی در دفاع از آقای افروز واسه ما آیات قرآن کریم رو تفسیر میکنه!!!!!! توروخدا مردم میفهمند و آگاهند خودشونم تو 9 دی نشون دادندکه ولایت رو میخواند و از حزب بازی اصلاحات خوششون نمی یاد.یاحق

     
    پاسخ
    • بسیجی گفت:
      1392-10-18 در 21:45

      په نه په جوووووون دووووووووستت دارم به مولا دمت گرم
      یاعلی

       
      پاسخ
  53. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-18 در 14:52

    جوش آوردم چون هر تازه به دوران رسيده و هر بچه‌اي اسم بسيجي رو روي خودش ميذاره و ادعاي مالكيت داره. بسيجي قبل از هرچيز ويژگي‌ها و خصلت‌هايي داره كه در شما نيست. يا شما تازه وارد بسيج شدي و غرور شما رو گرفته يا كلا راهتو از اول اشتباه رفتي و بسيجي نيستي. از اين دو حالت خارج نيست.
    منظور شما از بقيه نمي‌دونم چيه ولي ظاهرا شما مسئول تشخيص افراطيون هستي و افراطسنج شما چيزهايي كه خودتون فكر مي‌كنيدو نشون ميده.
    دوستان من افراطي نيستن و من ترجيح ميدم با افراطيون معاشرت نداشته باشم.
    ما سال‌هاست كه در عمل بسيجي هستيم نه فقط بر روي كاغذ يا با داشتن كارت بسيج. بزرگتر كه شدي بيشتر ياد مي‌گيري ولي راه غلطي داري ميري و اين ره كه مي‌روي به تركستان است.
    برو يكم مطالعه كن و سطح سوادت رو بالا ببر و يكم بيشتر در كلاس‌هاي اخلاق بسيج شركت كن. در ضمن به آقاي افروز هم اعتماد كن و يه سري به مطبش بزن مخصوصا كه من حرف خنده‌داري نزدم كه شما ميخندي!!! تا مشكلت بيشتر نشده حتما اقدام كن. براي سلامتي خودت و جامعه ضروريه.
    يك سري پيش مسئولين بسيج هم بزن تا ارشادت كنن.

     
    پاسخ
    • بسیجی گفت:
      1392-10-18 در 22:00

      آقای مفسر بسیج …… اول ادب حرف زدن رو یاد بگیر بعد ….
      من سن باباتو دارم بچه جون …..
      نکنه علم غیب هم داری و سن همه رو تشخیص میدی ؟؟؟؟؟؟
      …………
      تو باید بگی که کی بسیجیه ؟؟؟؟ کی بسیجی نیست ؟؟؟؟؟
      شمایی که ادعای بسیجی بودن میکنی میتونی بسیج رو برای من تعریف کنی ؟؟؟؟؟
      یادتون رفته سال 88 از سایه بسیجیا وحشت داشتین ؟؟؟ چون به دیوار محکم ولایت تکیه داده بودن و شما و رفقاتون لبه پرتگاه بودین ……
      ……………………….
      حالا این آقای افروز چیکار میخواد برات بکنه که اینطور داری از جونت مایه میذاری ؟؟؟؟
      پسر جون وعده های سرخرمن رو باور نکن … هه هه
      ……………………..
      ما اهل غرور نیستیم برادر هرچه هستیم خاکی خاکی هستیم …. این شمایین که بعد از انتخابات فکر میکنین دنیا مال شماست ….
      ………………………..
      بله درسته من افراطیون رو خوب تشخیص میدم و نمونه بارزش هم شخص شخیص … و حضرتعالی هستین …
      …………………………………..
      راستی با این طرز فکر شما رفیقی هم داری مگه ؟؟؟؟ واقعا با شما معاشرت میکنن ؟؟؟؟
      ……………………………..
      داداش این مسیری که داری میری ما تهش دکه زدیم …. عمرمون توی بسیج صرف شده ….
      ………………………..
      هیچکس مطالعه و علم نداره فقط اصلاح طلب ها دارن …. هه هه هه هه
      هیچکس کلاس اخلاق نمیره فقط رحیمی پای کلاس اخلاق میشینه … هه هه هه هه
      ……………………….
      ترجیح میدم به تیمارستان مراجعه کنم تا به آقای ……
      ………………….
      در ضمن برو به رزومه کاری خودت نگاه کن ببین کجای کاری پسرجوووون
      ……………
      زیاد به خودت فشار نیار رحیمی جوووووووون بیماری توی دنیا زیاده ها ….
      نگران نباش انشاالله با کروبی و موسوی و هاشمی و خاتمی و دارودسته هاش محشور و عاقبت بخیر میشی …

      یاعلی

       
      پاسخ
  54. امیرمحمد گفت:
    1392-10-18 در 19:17

    من اقای افروز را دو ست دارم

     
    پاسخ
  55. امیر علی گفت:
    1392-10-18 در 19:21

    باسلام اقای افروز چه قدر دشمن دارید مواظب خود باشید

     
    پاسخ
  56. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-18 در 22:57

    دوست بزرگواري از مسئولين اين شهر امروز حرف زيبايي زد كه وقتي ظرفيت گفتگو وجود ندارد و تا كنون فرد با منطقي انتقادي از حرف‌هاي آقاي افروز نكرده، خود را با چند نفر كه سطح فكرشان پايين است درگير نكن. شما كه اصلا معلوم نيست كه هستيد كه اظهار نظر مي‌كنيد و دروغ‌هاي شما هم قابل اثبات نيست. در مورد ابهاماتي هم كه داريد در بحث‌هاي قبلي پاسخ شما را دادم.
    بنده مسئول كميته جوانان ستاد رياست جمهوري در شهرستان هستم و آقاي افروز رياست ستاد رو به عهده دارند و ارتباط من با ايشون به اين دليل است. دليل دفاع بنده از ايشون شناخت و ارتباطي است كه با ايشون داشته و دارم.
    هدف اصلي من از ورود به مباحث دفاع از حرف‌هاي ناعادلانه‌اي بود كه برعليه آقاي افروز زده شد و مشخص كردن راه و نشان دادن چهره واقعي شما بود. تا وقتي فتنه و فتنه‌گراني چون شما در جامعه باشند بسيجياني چون ما استوار ايستاده‌ايم.
    در ضمن بچگي يا بزرگي به سن نيست. 😉
    از خداوند منان خواستارم كه همه را به راه راست هدايت كند.

     
    پاسخ
    • بسیجی گفت:
      1392-10-19 در 01:30

      سلام …. میشه بگی اون مسئول کی بود ؟؟؟؟؟ مشکل شما اینجاست که فقط از خودتون تعریف میکنین …..
      ضرب المثلی که میگفت : گالش نمیگه ماست من ترشه …
      ………………
      با همین خیال ها خوش باشین …
      ………………………
      به به به به به به به به به …… مسئوووووووول هم هستی شما ؟؟؟؟؟؟؟؟
      جوونای عزیز ….. : کار شما به چه جایی رسیده ؟؟؟؟؟؟؟
      فقط دنبال ریاست طلبی هستی اقای رحیمی ….
      مثلا چه لزومی داشت این حرف رو بزنی ؟؟؟؟؟
      …………………………….
      خیلی باحالی
      ……………………..
      از اقای افروز خوب میتونی دفاع کنی …..
      بعد نمیتونستی از رهبرت که اون حروم زاده ها شعار های قبیح رو میدادن دفاع کنی آقای بابصیرت ؟؟؟؟؟؟؟
      ………………………..
      شما چهره واقعیت معلوم شده هستش پسر جون ….. یه نماینده بفرست بین مردم ببین چقدر قبولت دارن ….. ؟؟؟؟
      یه گوشه نشین و خیال بافی نکن …. واقع گرا باش …………..
      ………………………..
      هه هه هه هه هه هه هه هه هه
      بقران بعد از هر کامنت شما کلی میخندیم ……..
      الان ما شدیم فتنه گر و شما بسیجی ؟؟؟؟؟؟
      88 چرا جرات نمیکردی حرف بزنی بچه جووووون ؟؟؟؟
      ……………………………
      درسته به سن نیست اما فراموش نکن پیغمبر فرمود :
      بی احترامی به ریش سفید توهین به منه رسول الله است.
      ………………………..
      یه حرف درست و حسابی زدی اونم این دعای آخرت بود …. الهی آمین…..
      ما طرفدار حقیم یاعلی

       
      پاسخ
      • تازه آبادی گفت:
        1392-10-19 در 13:05

        سلام آقای بسیجی ….
        خداوکیلی خیلی عالی صحبت میکنی ./ اینها فقط به خودشون مینازن ./
        هرکی هستی خیلی دوستت داریم

         
        پاسخ
  57. ناشناس گفت:
    1392-10-18 در 23:00

    چه زیبا گفت معلم دیار ما”در سرزمینی که سایه مردان کوچکش بزرگ میشود خورشید در حال غروب کردن است”(دکترعلی شریعتی)نمیخام توهین یا بی ادبی کنم به کسی که روزکاری به عنوان معلم ازش درس میگرفتم توی همین دبیرستانهای سیاهکل.ببینید جناب افروز با حلوا حلواکردن دهن شیرین نمیشه شما قبل از اینکه بیان راجب فتنه 88صحبت کنید بهتر اول بفکر آینده آقای ندیمی باشی که اومد با … رای گرفت توی سیاهکل و رفت هیچ کاری ام تاحالا نکرد.حرفم میزنی میگین بودجه نیست اخه هیچ کس پیدا نمیشه بگه”بردار مگه تو با نماینده لنگرود چه فرقی داری !”بخدای واحد لاهوتی واسه مردمش کم نذاشته ندیمی هم واسه لاهیجان کم نذاشته و نمیذاره.من به عنوان یه دانشجو یه سوال میکنم “آقای افروزاین نماینده دراین مدت چه طرحی واسه سیاهکل اجرا کرد”بابا این بیمارستانم که طرح یه شیخ بود رو نتونست درست وحسابی جمع کنه !چی میگی برادر من!!!… نگاه به موی سفیدت کن … کن مردم فریبی نکن .بدترین کار همین مردم فریبه معلم من.

     
    پاسخ
  58. امیر حسین گفت:
    1392-10-19 در 09:33

    اقای افروز چه قدر خوب است

     
    پاسخ
  59. 007 گفت:
    1392-10-19 در 11:51

    پدر بسيجي به قلبت زياد فشار نيار برات خوب نيست
    يه ضرب‌المثل گيلكي هست كه ميگه تو تره نني

     
    پاسخ
  60. 007 گفت:
    1392-10-19 در 19:32

    اينم خدمت شاگرد تنبل كه به طور كلي مسيرو اشتباه اومده. براي انتقاد از آقاي نديمي مي‌توانيد به سايت http://zabanegooya.com/ مراجعه كنيد. از امتيازات سايت آقاي نديمي بدون گرايش بودن است و نظرات را بدون سانسور درج مي‌كند. خود آقاي افروز هم چه در جلسات داخل شهرستان و چه در جلسات خارج از شهرستان از منتقدين آقاي نديمي هستند.

     
    پاسخ
  61. سياهكلي گفت:
    1392-10-19 در 20:18

    برادر بسيجي فقط تو دو روز تبليغات انتخاباتي ستاد دكتر روحاني در سياهكل به سرپرستي آقاي افروز، جايگاه اجتماعي اصلاح طلبان در سياهكل مشخص شد.
    خود گويي و خود خندي عجب مرد هنرمندي

     
    پاسخ
  62. یکشهروند گفت:
    1392-10-19 در 21:59

    پسرفداکار رحیمی جان ازاینکه از اقای افروز حمایت کردی بس است خودت واقای افروز را بیشتر از این خراب نکن انگار از … افتادی وخودت راخیلی دانا ودیگران رانادان فرض نمودی انگار تنها خودت بسیجی هستی ودیگران بسیجی نیستند در محیط کوچک شهرستان ما همه مدانند که دیگران شام چه خورده اند واز حالات واحوالات دیگران باخبرند وهمه مسایل زندگی هم راخبر دارند و کسی نمی تواند لاف بزند بسیجی واقعی همیشه پیر و ولایت بوده و هست و خود راگم نمیکند و از مقتدای خود پیروی میکند و در فتنه های مختلف همیشه از رهبر و مولای خود دفاع میکند و این روحیات را ما در اصلاح طلبان نمی بینیم و قرار نیست که سرشان را توی برف فرو کنند خیلی از فرهنگیان که از نظر تفکر سیاسی با اقای افروز اختلاف دارند به ایشان احترام قایل هستند و همچنین بقیه اقشار جامعه سیاهکل و دفاع نابخردانه و ناسنجیده و ناشیانه شما که از بی تجربه بودن شما حکایت دارد باعث شده است که دیگران به همین خاطر از شخص اقای افروز انتقادهای تندی نمایند اگر اقای افروز را دوست دارید سکوت کرده و نگذارید دیگران پرده دری کرده و مسایلی را دراین سایت در مورد شخص اقای افروز بنویسند و شما نادانسته مسبب این کار شوید و انسانها معصوم نیستند و ممکن الخطا می باشند

     
    پاسخ
  63. میثم میرزایی گفت:
    1392-10-19 در 23:20

    آقای رحیمی عزیز سلام؛
    آیات قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام را همه جانبه بنگرید.
    شعار مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا دینی و برگرفته از قرآن است:
    آیه 119 سوره مبارکه آل عمران در پاسخ به عصبانیت دشمنان اسلام می فرماید: (قل موتوا بغیظکم)
    یعنی ای پیامبر به دشمنان بگو که از این عصبانیت تان بمیرید.
    من کاری به دعواهای سیاسی شما ندارم و اصلا نمی دانم که شما کدام رحیمی هستید اما دقت کنید که برای وارد شدن به حوزه تفسیر قرآن و روایات باید تخصص داشت.
    آیات و روایات بسیار دیگری نیز بر این مهم، مستقیم یا غیر مستقیم دلالت دارند.

     
    پاسخ
  64. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-20 در 00:17

    همانطور كه بنده در توضيحاتم اشاره كردم و دوستان زحمت مطالعه نكشيدند جهت يادآوري ذكر مي‌كنم كه هدف بنده نشان دادن چهره واقعي مخالفين آقاي افروز بود.
    هدف من نشان دادن فاصله مخالفين آقاي افروز از دين اسلام، قرآن و راه خدا بود.
    هدف من نشان دادن فاصله مخالفين آقاي افروز از بيان فرمايشات مقام معظم رهبري است.
    هدف من اين بود كه نشان دهم كه هيچ بسيجي با بصيرتي در مقابل آقاي افروز نيست.
    هدف من اين بود كه نشان دهم اصلاح طلبان اهل شعار نيستند و مرد عمل هستند.
    هدف من اين بود كه نشان دهم جريانات انحرافي نمي‌توانند بين اصلاح‌طلبان و ولايت فقيه فاصله بيندازند.
    خوشحالم از اينكه هيچكدام از بزرگان و روشنفكران شهر ما از هر گرايش سياسي و اجتماعي به مخالفت با آقاي افروز نپرداختند و فقط چهره گمراهاني كه در … نفوذ كرده‌اند و راه منافقين را در پيش گرفته‌اند آشكار شد كه تلاش خواهيم نمود اين افكار را از … كنار بزنيم.

     
    پاسخ
    • بسیجی گفت:
      1392-10-20 در 21:47

      سلام…. این کامنت های من خط به خط جوابیه کامنتهای شماست:
      …………………………..
      آخه آقای افروز چکارست که ما مخالفش باشیم بچه جووووون ؟؟؟؟؟؟
      خیلی از خودتون میبینین …. هه
      ……………………………………….
      واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر باحالی تو ؟؟؟؟؟
      یعنی هرکس با افروز مخالف باشه از اسلام دوره ؟؟؟؟؟؟؟؟
      …………………………………………..
      یعنی هرکس با افروز مشکل عقیده داره از آقا دوره ؟؟؟؟
      ………………………………………….
      خیلی از بسیجی ها در شان خودشون نمیدونن برای فتنه گرا کامنت بذارن ….
      …………………………………………..
      بله بله همه با این کامنت های ضعف آمیز شما فهمیدن اهل عمل هستی یا نه ….
      ماجرای نامه در سال 88 هم این رو ثابت کرد …
      بازش نمیکنم فقط بدون از خیلی چیزها باخبرم و میتونم بگم و الحمدلله آقای بابایی عزیز هم آزادی درسایت بوجود آوردن و همه رو هم ثبت میکنن …
      اما این کار رو نمیکنم …. نه بخاطر تو … بخاطر برخی از اصلاح طلب های متعادل البته همه …. هیچی ولش کن …
      ……………………..
      اصلا اگر تو و رفقات نبودین فتنه جمع نمیشد !!!!!! آخه میدونید چقدر محکم پشت ولایت موندین که الان اینقد آقا آقا میکنین ….
      ……………………….
      حرف حق تلخه بچه جووووون … برا همین اینقدر زود جوووووووش میاری ….
      منم فقط به این دلیل دارم این بحث رو ادامه میدم تا بقیه تو و رفقات رو بیشتر بشناسن ….
      …………………………
      نمیدونم بزرگ و روشن فکر رو چطوری معنی میکنی ولی مطمئنا تعاریف منو تو از زمین تا آسمون فرق میکنه و تو هم فقط تعاریف و عقاید خودتو قبول داری …
      بزرگان و روشنفکران شهر ما ورود در این حرفای خنده دار شما رو کسر شان میدونن ….
      …………………………………
      از کار بیکار میشیا پسر …. مگه اون مسئول نگفته بود مذاکره نکن ؟؟؟؟؟
      یه سوال دارم رحیمی جوووووون :
      تفنگت را زمین بگذار یعنی چی ؟؟؟؟؟؟
      ……………………………….
      من فک کنم تو انقدر از من خشمگینی اگه منو ببینی میکشیم … هه هه هه هه
      اما اکثر وقتا کنارت میمونم خوشگله …..
      ……………………………….

      راستی اقای میرزایی این آقای رحیمی جووووووون همه کارست …. توی کار شورا مداخله میکنه – کار سیاسی میکنه – مطلب مینویسه – موجب خنده دیگران میشه – اخیرا هم که بسیجی مخلص شده و “” قرآن”” تفسیر میکنه …. هه
      ………………………………
      راستی این سوال منو جواب ندادیا … :
      شمایی که اینقدر جانفشانانه از افروز دفاع میکنی چرا در دوران فتنه ساکت موندی ؟؟؟؟
      چرا از رهبرت دفاع نکردی ؟؟؟؟؟
      یعنی افروز ارزشش از … بیشتره ؟؟؟؟؟
      ………………………………..
      خواهشا زیاد عصبانی نشو چون میترسم …. بای
      اللهم احفظ قاعدنا

       
      پاسخ
  65. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-20 در 00:29

    با تشكر از آقاي ميرزايي. خوشحالم كه هم با نام خود اظهار نظر مي‌كنيد و به آيه خوبي اشاره كرديد كه به راستي اين آيه لايق دشمنان اسلام است.
    اگر در مطلبي تفسيري را بيان كردم به شخصه چيزي به آن اضافه نكردم و حاصل مطالعات مفسران، مراجع و بزرگان دين را به محضر دوستان رساندم.
    به نظرم قرآن و دين ما بايد همواره روشنگر راهمان باشند و پيامبر و امامانمان الگوي ما.

     
    پاسخ
  66. یکشهروند گفت:
    1392-10-20 در 01:11

    درجواب اقای سیاهکلی که رای اوردن اقای روحانی راناشی از فعالیتهای اقای افروز در ستاد اقایروحانی میداند باید خدمت ایشان عرض نمایم که هیچ از سیاست نمیدانند واگر بخاطر شخص افروز است چرا رای کروبی از رای باطله بیشتر بود مگر ایشان مسول ستاد کروبی در سیاهکل نبودند ودر سیاهکل کروبی از اخر اول شد در ثانی در شهرهای کوچکی مثل سیاهکل ستاد داشتن ویا فعالیت مسول ستاد ملاک رای اوری نیست ومگر اقای احمدی نژاد گه در دور اول بیشترین رای در سیاهکل واستان راداشت مسول ستاد قوی داشت بیش از هفتاد درصد از مردمی که در شهر وروستا درسیاهکل به اقای روحانی رای دادند نمیدانند که مسول ستادایشان کی بود وخیلی از افرادی که به اقای روحانی رای دادند در همین شهر دور وبر ستاد بخاطر بعضی جریانات افتابی نمی شدند وبعد از انتخابات خود را طرفدار اقای روحانی دانسته وفعالیت خودشان در ستاد را ملاک رای اوری دانسته مواظب باشیم که به بیراهه نرویم

     
    پاسخ
  67. مجتبي رحيمي گفت:
    1392-10-20 در 02:07

    با تشكر از جناب آقاي ميرزايي كه با نام خود اظهار نظر مي‌كنيد. اگر بنده در جايي اشاره‌اي به آيات و روايات كرده‌ام، حاصل تفسير آيات و رواياتي كه مفسران، مراجع و بزرگان دين ارائه نمودم و تفسيري را در هيچ كجا از خود ننوشته‌ام.
    ناراحتي بنده از كساني‌ست كه دين و آيات و روايات را به تمسخر مي‌گيرند. راه بسيج گم كرده‌اند و خود را بسيجي مي‌نامند. گفته‌هاي ولايت فقيه را نمي‌شنوند و به شعار و تظاهر مي‌پردازند.
    هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ عَضُّواْ عَلَيْكُمُ الأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ قُلْ مُوتُواْ بِغَيْظِكُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿۱۱۹﴾
    هان شما كسانى هستيد كه آنان را دوست داريد و [حال آنكه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه كتابها[ى خدا] ايمان داريد و چون با شما برخورد كنند مى‏گويند ايمان آورديم و چون [با هم] خلوت كنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را مى‏گزند بگو به خشم خود بميريد كه خداوند به راز درون سينه‏ها داناست (۱۱۹)

     
    پاسخ
  68. یکشهروند گفت:
    1392-10-20 در 21:06

    اقای رحیمی شما بازی خطرناکی را شروع کرده وبه ظاهر قصد پایان ان را ندارید بسیج سازمانی مردمی است وهمیشه چه در زمان دولتهای گذشته وچه حالا پیرو ولایت بوده وهیچ ترسی از جنجال سازی وغوغا سالاری ومتهم بودن به افراط و تفریط ندارد ودر همه بحرانها چه در غایله تیز 78 کوی دانشگاه وفتنه 88ودر هرجایی که ولایت ورهبری مورد تعرض واقع شده به صحنه امده واز ولایت دفاع نموده است مضمون نوشته شما در اینکامنت این است که یسیجیان استغفر االله دین وایات وروایات رابه تمسخر میگیرند واین نوشته شما واین طزر فکر شما پیگرد قانونی دارد شما هرکس که باشید فرقی نمی کند خیلی از کسانی که سابقه مبارزاتی از قبل از انقلاب داشتند ولی بمحض پا کج گذاشتن وعناد با ولایت فقیه از صحنه روزگار محو شدندوسعی کنید در نوشته هایتان فکر کنید بعد بنویسد وهر چیزی که تراوشات ذهنی شماست درجواب ننویسیدشما که در مسایل دینی وقرانی صا حبنظر نیستید وتخصص شما نیز نمی باشید واز روی ایات قران نگاه کرده وایاتی را که ربطی به موضوع ندارد در جواب میاورید ایات قران هرکدام تفسیر مربوط به خودش رادارد ایات بعضی محکم وبعضی متشابه هستند وما باتوجه به تحقیق ومطالعه ورشته تخصصی خودمان وسابقه بیش از 25 سال هنوز اندر خم یک کوچه ایم تعجب میکنم از شمایی کهتخصصی در این رشته ندارید ولی در مطالبتان از ایات وروایات استفاده میکنید سعی کنید بیشتر مطالعه نمایید موفق باشید

     
    پاسخ
  69. جوابی واسه 007 گفت:
    1392-10-21 در 12:03

    آقای 007 خواهشا …… نگو…………..
    تو سایت ندیمی فقط تمجید ازشه من خود بارها انتقاد کردم یکیشم نذاشتن سایت رو کردن ستایشکده …

     
    پاسخ
  70. سعیدی گفت:
    1392-10-27 در 12:47

    به دور از هرگونه جریان سیاسی باید بگم که آقای افروز برای سیاهکل بسیار زحمت کشیدن و به جرات ایشون یکی از فرهیختگان شهرما هستند
    اعتدال رو میشه از حرفاشون فهمید,وقتی که از فتنه گر یا به تعبیر خودشان یار فتنه صحبت میکنند یعنی موضع خودشون رو مشخص کردند
    واقعا بی انصافیه عملکرد کسی که این همه سال داره کار فرهنگی توی این شهر انجام میده رو با بعضی حرفا زیر سوال ببریم

     
    پاسخ
  71. بانو026 گفت:
    1392-11-02 در 02:35

    از همه ی این حرفا و حدیث ها که بگذریم …حواستون هست که شما ها جمعی از همشهری هایی هستید که وقتی همو میبینید برای من خم و راست میشید و چاکریم مخلصیم میکنید …بابا تو مرام جووونای سیاهکلی نیست این گفتار و نوشتار هرچی باشه آسفالت زیر پای هممون چاله داره
    تازشم به رسم کودکی،به هم نخندید باهم بخندید خو
    کلی دنبال گزینه ی “پایان” برای این بحث بی هدف به ظاهر هدفمند گشتم.
    به قول طاها تو فیلم آوای باران،تو برکه ای که ماهی نباشه قورباغه سپه سالاره “اشاره به اینکه تو بحثی که حرف منطقی و معقول زده نشه،لزوما کامنتای شخصی زیاد میشه و بحث میره روخونه دیمای”
    شمره آرزوی موفقیت کونم 🙂
    026

     
    پاسخ


برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

* دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تأیید توسط پایگاه خبری درسیاهکل منتشر می‌شود.
* پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمی‌شود.
* پیام‌های به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط منتشر نمی‌شود.
* پذیرش پیام دلیل بر هم‌نظر بودن پایگاه خبری با نظر منتشر شده نیست.

اخبار برگزیده

مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است

کسب ۲ مدال طلای مسابقات فیزیک پرورش اندام شرق و غرب گیلان توسط ورزشکار سیاهکلی

اصغر ابراهیم‌نیای سیاهکلی رئیس هیئت کشتی سیاهکل شد

بازدید مسئولان از پروژه بام سبز سیاهکل؛

پروژه بام سبز سیاهکل، گامی مهم در توسعه گردشگری شهرستان

تصادف مرگبار دیگری در جاده سیاهکل به لاهیجان

با آرای ۱۶ حزب اصلاح طلب درسیاهکل؛

اعضای هیئت رئیسه جبهه اصلاحات شهرستان سیاهکل انتخاب شدند

علی علوی دیلمی رئیس شورای اسلامی شهر دیلمان شد

الحاق کامیون بنز ۱۰ تنی به ناوگان عمرانی دهیاری لیش / خرید ۴ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی در ۴ سال

شناسنامه صنعتی سیاهکل رونمایی شد/ عزم مسئولان برای حمایت همه‌جانبه از تولید

شهردار سیاهکل:

آسفالت‌ریزی ۴۵ هزار متر مربع از معابر سیاهکل/ برنامه‌ریزی برای بهسازی ۱۰۰ هزار متر مربع دیگر تا پایان سال + تصاویر

  • پربازدید ترین
  • پربحث ترین
  • هفته
  • ماه
  • سال
  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

  • سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد

  • ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!

  • درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ

  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • بازرسی از مرغ‌فروشی‌های سیاهکل تشدید شد

  • تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان

  • مدیر اسبق آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل دار فانی را وداع کرد

  • مقام سوم برای مهدی کوچکی در اویاما

  • برگزاری رقابت‌های آزاد تکواندو در سیاهکل

  • حرکت دوباره اتوبوس‌ها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد

  • رها شدن گاومیش در جاده، جان راننده پراید را گرفت

  • موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود

  • کسب مقام اول جهانی در پروژه‌های متاورس و هوش مصنوعی توسط تیم ایرانی به سرپرستی یک سیاهکلی

  • پاسخ فرماندار سیاهکل و مدیرکل دامپزشکی گیلان به تلف شدن دام ها در روستای جلیسه

  • تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام در روستای جلیسه بر اثر بیماری/ لزوم ورود دامپزشکی کل کشور به منطقه

  • تأکید فرماندار بر استقرار دائم دامپزشک در روستای جلیسه

  • «شهید محمدرضا لاجوردی» دومین شهید سیاهکلی مبارزه با تجاوز رژیم صهیونیستی به میهن + تصاویر

  • کسب عنوان کارفرمای نمونه گیلان توسط مدیرعامل شرکت نام آور به شیر سیاهکل

  • مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است

  • هفته
  • ماه
  • سال
  • فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد

  • ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!

  • سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد

  • سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

  • درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ

  • قهرمانی فرزاد آریامنش در مسابقات لیگ پومسه کشور

  • نماز جماعت دختران مدرسه سبز سما به امامت امام جمعه سیاهکل

  • حرکت دوباره اتوبوس‌ها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد

  • پویا طالبی نماینده گیلان در کارگروه ملی مشاوران املاک کشور شد

  • پلمب یک واحد خبازی در سیاهکل به‌دلیل تخلفات تکراری

  • بازرسی از مرغ‌فروشی‌های سیاهکل تشدید شد

  • تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان

  • دفاع چپ آینده‌سازان سیاهکل به ملوان پیوست

  • موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود

  • چالش ‌جاده در شمال/ چرا به فکر زیرساخت‌های گیلان نیستید؟

  • حکومت بشار اسد سقوط کرد / آمادگی نخست وزیر سوریه برای واگذاری قدرت

  • اولین شهرآورد فوتبال سیاهکل پس از ۳۶ سال برگزار می شود

  • تصاویری از بارش برف آخرین روزهای پاییز درسیاهکل

  • ۴۰۸۸ واحد صنفی در گیلان پلمپ شدند

  • تنور کم فروشی و گران فروشی نان داغ است

  • افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ مرکز مدرن در حوزه تشخیص و درمان سرطان

یادداشت ها
امیرحسین جاتن

سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان

اباذر کریمی پنابندانی

هوش مصنوعی و سیاهکل؛ فرصتی تازه برای شهری سبز و هوشمند

    • مقام معظم رهبری
    • گیلان
    • سیاسی
    • تبلیغات در سایت
    • نماز جمعه
    • سیاهکل
    • ورزشی
    • مذهبی
    • دیلمان
    • اجتماعی
    • تودیع و معارفه
    • روستاها
    • حوادث
    • معرفی کتاب
    • انتخابات
    • مناطق دیدنی
روز
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
۱۳
۱۴
۱۵
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
۲۱
۲۲
۲۳
۲۴
۲۵
۲۶
۲۷
۲۸
۲۹
۳۰
۳۱
ماه
سال
۱۳۹۲
۱۳۹۳
۱۳۹۴
۱۳۹۵
۱۳۹۶
۱۳۹۷
۱۳۹۸
۱۳۹۹
۱۴۰۰
۱۴۰۱
۱۴۰۲
۱۴۰۳
۱۴۰۴
Developed By

کلیه حقوق برای پایگاه خبری درسیاهکل محفوظ است. استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright© www.DarSiahkal.ir 2016 - All rights reserved

↑