-
پیام «حمیدرضا قنبری» عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل خطاب به مردم این شهر
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حفظ سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل شد
-
دکتر «محمد زمانی» سرپرست بیمارستان غدیر سیاهکل شد
-
«حمیدرضا قنبری» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل معرفی شد
-
مسیریابی(Routing) در شبکه چیست، توسط چه چیزی و چگونه انجام می شود؟
-
رئیس کل سابق دادگستری گیلان معاون اول قوه قضاییه شد
-
عمده عامل تخریب آسفالت و فرونشست سطحی کوچهها و راههای شهری و روستایی سیاهکل
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
-
تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل
-
جاده سیاهکل به سنگر علیرغم مخالفت پلیس راه زیربار ترافیک قرار گرفت/ لزوم اصلاح جاده حادثهخیز سیاهکل به سنگر
ضمن تشکر از برادر عزیز که در حفظ محیط زیست با همه مشکلاتی که در سر راهشان قرار میدهند از تلاش خود دست بر نمی دارندد.در مورد آتش زدن لاستیکها در سطح شهر که بیشتر اوقات در اوایل صبح قبل از طلوع خورشید انجام می پذیرد و استشمام بوی حاصل از آن هوای مطبوع صبحگاهی را به سلولهای شامه مردم نا گوار می کند. باید عرض کنم مسئله لاستیک که از مواد پولیمری بوده و تجزیه آن در طبیعت بیش از ۷۰۰ سال و بیشتر انجام میگیرد آگاهی دادن به مردم بسیار حائز اهمیت است . لذا دولتمردان نیز با روش های بازیافت این محصول که در صنایع جاده سازی برای پوشش جاده ها و در ساختمان سازی با افزودن لاستیک بازیافتی در بتون – پوشش پشت بامها -پوشش سطح زمین بازی بچه ها در پارکها -کانالهای هوا-عایق ساختمانی -چسب درزگیر ها و در دامداری ها و کشاورزی برای کانالهای آب و تهیه گلدانها و در صنایع دریائی و صنعت اتومبیل سازی ووووو مورد استفاده قرار میگیرد اگر چاره اندیشی شود ما شاهد این نخواهیم بود که از ۱۳ میلیون تایر فرسوده ای که هرساله در کشور مان بجای می ماند ۲۵% آن در صنایع بازیافت ولی ۷۵% باقیمانده آن به امان خدا در محیط زیست رها می شود یعنی چیزی حدود (۹۷۵۰۰۰۰حلقه) و بزرگترین خطری است که محیط زیست کشور مان را علاوه بر سایر خط آلاینده ها مورد تهدید قرار میدهد.اتحادیه اروپا از سال ۲۰۰۶ به جهت اثرات نامطلوبی که دفن لاستیکهای فرسوده بر طبیعت می گذارد -دفن آنرا ممنوع اعلام نموده است. غلظت دود حاصل از سوخت ضایعات لاستیک نیز اثرات نامطلوب بر هوای اطراف خود و ساکنین همجوار می گذارد .بایستی راهکاری جهت حل این مهم پیدا کنیم.رسالت مهمی که مسئولین زیربط محیط زیست بر عهده دارند حل معضل و مشکل برای دراز مدت است و این امر تلاش و همآهنگی همه قوای کشور را می طلبد.
سالهاست در کشور های پیشرفته بخش بزرگی از هزینه های زیست محیطی در آموزش سرمایه گذاری می شود
و ما اگر بخواهیم از این بحرانهای زیست محیطی با کمترین هزینه خلاص شویم باید با مشارکت سازمانهای مردم نهاد و دولت آموزش را در فضای خانوادها وارد کنیم بطوری که مردم خود را در برابر شرایط کنونی مسئول بدانند
چه از نظر مدیریت پسماند چه از نظر انتخاب نوع حامل انرژی و چه از نظر برخورد با محیط زیست و حیاط وحش