-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
دکتر «محمد زمانی» سرپرست بیمارستان غدیر سیاهکل شد
-
مسیریابی(Routing) در شبکه چیست، توسط چه چیزی و چگونه انجام می شود؟
-
پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی بلاعوض جمعیت هلال احمر سیاهکل به بیماران خاص
-
شکستن رکورد یکضرب کشور و دعوت به اردوی تیم ملی توسط وزنه بردار نوجوان سیاهکلی + فیلم و عکس
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
-
تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل
-
ثبت نام قطعی ۶۹ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل + اسامی
چرا قبل از اینکه کارخانه احداث بشود مسیر رفت وآمد کامیونها برنامه ریزی نشده بود . چرا این همه سرمایه گذاری بدون برنامه صورت گرفت ؟!
چه زود هنگام آقای فرماندار سیاهکل پاسخ مصاحبه گردشگری را دادن . گردشگری از فرماندار اسمی نبرد و حالا هم فرماندار از رییس گردشگری اسمی نبرده . به به
این همه جاده نیمه کاره وخرابه مادر پایین داریم .سیاهکل به باز کیاگورا ب -سیاهکل به لولمان از مسیر بیدرون -سیاهکل به چوشل به لاهیجان – سیاهکل به تازه آباد به رشت – خیابانهای داخل شهر -کوچه های خاکی داخل شهر والله اینهارا ببینید . آقای فرماندار ، فرماندار قبلی که از مسیر کلامسر فشتال به رشت می رفت گاگاهی این جاده را اداره راه یا آب یا هردو یه نگاهی میکردن . خداییش الا نخیلی خرابه . آقای فرماندار برین اینها رو درست کنین راننده های بیچاره هرماه میرن جلوبندی باز می کنن . برای مردم کار کنید از نماینده ها دورشین کار انتخاباتی هنوز زوده بخدا
باید توجه کرد اولویت با چه چیزی است؟
گردشگری ؟
محیط زیست ؟
اقتصاد ؟
کارخانه سیمان را که نمیتوان تعطیل کرد
باید به فکر اثرات مخرب زیست محیطی و گردشگری این حجم خودروی باری هم بود
از سوی دیگر احداث جاده های متعدد باعث قطع ارتباط اکولوژیکی دو طرف جاده با توجه به حضور گونه های در خطر می شود
همچنین دو جاده نباید آنقدر فاصله داشته باشند که بکری منطقه از بین رود و محدوده زندگی وحوش کم شود
باید سعی شود با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و بکارگیری روشهای علمی بهترین و کم خسارت ترین راه حل اعمال شود
وگرنه دعوای بین نهادی و صید ماهی از آب گلالود نه به نفع مردم است نه مسئولین و نه آینده
برادر بزرگوار ؛فرماندار معزز
فکر می کنید مردم ییلاقات عوامند !!!؟؟مگه خودتان با شرکت ولاش که عامل اصلی تعویض جاده هست جلسه نگذاشتید ؟؟؟!!!مگر متن قرارداد این شرکت رو که در حال رایزنی برای خرید زمینهای مردم هست ندیده اید؟؟ !!مگر نمیدانید این شرکت از راه نیاول وسنگ بن ولوار تا لاریخانی راباید جاده احداث نماید ومابقی رو باید کامیونها از همین جاده استفاده نمایند .؟؟؟؟؟؟؟!!!