-
سرهنگ «محمدرضا رحمانی» فرمانده انتظامی سیاهکل شد + تصاویر
-
پیام «حمیدرضا قنبری» عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل خطاب به مردم این شهر
-
یک سیاهکلی سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک سیاهکل شد + سوابق
-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حفظ سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل شد
-
پروژه کمربندی خیام غربی سیاهکل، گامی در راستای توسعه شهری و گردشگری
-
رئیس اسبق راهداری و حمل و نقل جادهای سیاهکل، سرپرست این اداره در لنگرود شد
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
«حمیدرضا قنبری» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل معرفی شد
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
تصادف خونین در محور سنگر به سیاهکل + عکس و فیلم
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
-
تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل
توسعه بدون زیر ساخت یعنی همین ؛ قابل توجه فرماندار محترم
مایه تاسف هست که نماینده محترم که خودشو بانی این طرح میدونه ازش دفاع میکنه درحالیکه این پروژه به جز پرشدن سطح جاده های شهرستان توریستی کشاورزی سیاهکل از کامیونها و بونکرها شده انهم شهرستانی که در زمینه راه شهری و برون شهری و کمربندی به شدت مشکل داره . اشتغال زایی خاصی هم واسه بومیها نداشته. در کل معایبش بی شک بیشتر از مزایاشه. جالب تر اینه که الان فرماندار و سایر مسئولان شهر چاره رو در احداث جاده موازی و از دل جنگلها میدونن درحالیکه اصلا به این فکر نمی کنن که چرا جاده نباید از کارحانه به سمت رودبار احداث بشه.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا همه اصرار دارن که جاده تردد کامیونها به سمت سیاهکل باید باشه؟؟؟؟ این کار بیشتر به دشمنی شبیه هست تا کار خیر .
مارا به خیرشما امید نیست شر مرسان.
واقعا آدم از بی تدییری و کارهای کودکانه و کم عمق مسئولان و نمایندگان این مردم هاج و واج می مونه. چقد ر واسه این پروژه خرج شده؟؟؟؟
آیا بهنر نبود طرح توریستی دیلمنستان که هیچ خبری دیگه ازش نیست رو با این پول و جذب سرمایه گذاری خارجی به سرانجام می رسوندن؟؟؟
آیا بهتر نبود اول به فکر جاده بودندبعد بفکر ساختن کارخانه وافتتاح آن ؟فکر کنید پاسخ دهید .مسئولان .