-
فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد
-
کشف و توقیف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در سیاهکل
-
سیاهکل و چشم انداز تبدیل به قطب بزرگ گردشگری، کوهستانی ایران در شمال شرق گیلان
-
سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد
-
ارمغان احمدی: عملکردمان فراتر از انتظارات بود!
-
درخشش دختران سیاهکل در مسابقات استانی کیکبوکسینگ
-
فرمانده انتظامی سیاهکل فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه شد
-
بازرسی از مرغفروشیهای سیاهکل تشدید شد
-
تقدیر از عضو خردسال کتابخانه امام علی دیلمان
-
مقام سوم برای مهدی کوچکی در اویاما
-
مدیر اسبق آب و فاضلاب روستایی شهرستان سیاهکل دار فانی را وداع کرد
-
حرکت دوباره اتوبوسها از سیاهکل به تهران؛ سرویس برگشت از تهران نیز راه افتاد
-
برگزاری رقابتهای آزاد تکواندو در سیاهکل
-
رها شدن گاومیش در جاده، جان راننده پراید را گرفت
-
موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود
-
کسب مقام اول جهانی در پروژههای متاورس و هوش مصنوعی توسط تیم ایرانی به سرپرستی یک سیاهکلی
-
پاسخ فرماندار سیاهکل و مدیرکل دامپزشکی گیلان به تلف شدن دام ها در روستای جلیسه
-
تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام در روستای جلیسه بر اثر بیماری/ لزوم ورود دامپزشکی کل کشور به منطقه
-
تأکید فرماندار بر استقرار دائم دامپزشک در روستای جلیسه
-
«شهید محمدرضا لاجوردی» دومین شهید سیاهکلی مبارزه با تجاوز رژیم صهیونیستی به میهن + تصاویر
-
کسب عنوان کارفرمای نمونه گیلان توسط مدیرعامل شرکت نام آور به شیر سیاهکل
-
مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است









فوق شاهکار مهندسی باز هم حادثه آفرید. وقت آن نرسیده طراحان این راه بعنوان مقصرین اصلی معرفی و محاکمه شوند ؟ برای رضای خدا فکری بحال مردم کنید اگر مشکل تامین بودجه که برغم افزایش فروش نفت وافزایش درآمدهای مالیاتی , صادرات غیر نفتی وجود ندارد شماره حسابی را مشخص فرمایید تا با مشارکت مردم امکان تامین اعتبار و اصلاح ابرشاهکارمهندسی که باید در کتاب گینس ازآن یاد شود فراهم گردد
به نظرتون دیگه بس نیست باز باید این کشتار ادامه داشته باش …..چرا قبل هر محل سرعت گیر نمیزارید اتوبان تهران به اون بزرگی سرعت گیر داره واقعا تو فکرتون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کشتن مردم…….
خدا به مردم سیاهکل صبر بدهد و خدا پدر آقای ندیمی را بیامرزد که این راه روستای را بعنوان اتوبان افتتاع کرد و از رشد جمعیت منطقه جلو گیری کرد .
طراحی راه های اصلی یا فرعی به میزان ترافیک روزانه هم بستگی دارد.سرعت طراحی برای راه های با ترافیک روزانه ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ ( نوع راه : راه درجه ۲ ) ،، ۴۰ تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت و سرعت طرح با ترافیک روزانه ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰( نوع راه : راه درجه ۳) ،، ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. در تصادفات شدیدی هم که چندسال پیش در مسیر سراوان به آستارا اتفاق افتاد آقای اکبر زاده ( معاون عمرانی استاندار که الآن مدیرکل بنیادمسکن هستند) به این موضوع اشاره نمودند. با توجه به ترافیک عید و ایام تعطیل این تصادفات عادی هست . کاش زمان اوج ترافیک در ابتدای جاده تابلویی نصب کنند باعنوان : ۷۰ درصد یا …. احتمال تصادف جانی وجود دارد و درصورت امکان از راه دیگری عبور کنید. ( ممکن است عده ای از رانندگان مسیرهای با طول بیشتر را به این راه ترجیح دهند) .
مردم بسیار بی دقت در این تقاطع ها حرکت می کنند باید بدانند که اولویت با راننده جاده اصلی هستش البته مردمی هم که در جاده اصلی حرکت می کنن باید هنگام نزدیک شدن به این چند تقاطع دقت بیشتر وسرعت کمتر داشته باشند واین مورد به هیچ دولتی ربط نداره مردم سیاهکل در خود شهر هم به قوانین بی توجهن چه برسه به حرکت اتوبان باید ابتدا در جایی که در نظر گرفته شده ایست کامل کنند ودر صورت نبودن ماشین در فاصله نزدیک وتخمین سرعت ان ماشین وارد تقاطع شوند