-
قیمت جدید انواع مختلف نان در گیلان اعلام شد + جزئیات
-
اطلاعیه جدید تامین اجتماعی درباره احکام جدید بازنشستگان
-
صنایع بزرگ در کنار تولید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
-
سیاهکل دارای بزرگترین ظرفیت استان در تولید گل ارکیده است / دیلمان با تنش آبی و قطعی برق مواجه است
-
توقیف بخش دیگری از اموال علی کریمی به نفع مردم در روستای پاشاکی
-
۹ اشتباه رایج در استفاده از کولر خودرو که همه فکر میکنند درست است
-
زمان صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد
-
تهاجم هوایی اسرائیل به پتروشیمی کارون در ماهشهر + جزئیات تکمیلی
-
۵۳ میلیارد تومان از مطالبات چین اول چایکاران سیاهکلی پرداخت شد
-
متناسبسازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۵ به چه صورت اجرا میشود؟
-
امکان مشاهده احکام بازنشستگان تامین اجتماعی + اعلام میزان افزایش حقوقها
-
برگزاری انتخابات شوراها تا پایان تابستان به شرط موافقت شعام
-
کشف احتکار و دپوی غیرمجاز مواد غذایی و ارزاق عمومی در سیاهکل
-
سقاب اصفهانی: بنزین و گاز گران نمیشوند / مدل «پاداشمحور» جایگزین افزایش قیمت شد
-
جایزه ۱۰ میلیارد تومانی یک سیاهکلی برای انتقام از ترامپ و نتانیاهو
-
هیچ مسئولی حق اظهارنظر شخصی درباره بنزین ندارد / حتیالامکان خاموشی نخواهیم داشت
-
محسن علیجانی مدیر فنی تیم نونهالان تکواندو گیلان شد
-
توقف موقت عملیات راهسازی در سیاهکل به خاطر تخمهای پرنده «سلیم طوقی کوچک»!
-
توقیف خودرو حامل سیگار قاچاق در سیاهکل
-
قیمت جدید انواع مختلف نان در گیلان اعلام شد + جزئیات
-
رفع تصرف از اراضی ملی در سیاهکل
-
امتحانات نهایی یازدهم و دوازدهم از ۲۱ تیرماه بهصورت حضوری برگزار میشود
-
سقوط قدرت خرید خانوارها در پی گرانی کالاهای اساسی / افزایش مجدد قیمت روغن متوقف شد
-
آسفالت کاری معابر مسکن مهر سیاهکلمحله به پایان رسید
-
درخشش نونهالان سیاهکلی در مسابقات تکواندو قهرمانی استان گیلان
-
کارگاه هوش مصنوعی در کانون پرورش فکری سیاهکل برگزار شد
-
آغاز ثبتنام وام ضروری ۷۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از ۲۴ اردیبهشتماه
-
شهید جنگ تحمیلی ۸ ساله در سیاهکل تشییع شد
-
اطلاعیه جدید تامین اجتماعی درباره احکام جدید بازنشستگان
-
کشف بیش از ۶ تن برنج احتکار شده در سیاهکل
-
نظام جدید تأمین اجتماعی فرانسوی جایگزین سیستم فعلی میشود؟
-
صنایع بزرگ در کنار تولید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
-
مرمت «تی تی کاروانسرای سیاهکل» آغاز شد / رطوبت به بنا آسیب زده است
-
کسب ۲ مدال طلای مسابقات فیزیک پرورش اندام شرق و غرب گیلان توسط ورزشکار سیاهکلی
-
اصغر ابراهیمنیای سیاهکلی رئیس هیئت کشتی سیاهکل شد
-
پروژه بام سبز سیاهکل، گامی مهم در توسعه گردشگری شهرستان
-
تصادف مرگبار دیگری در جاده سیاهکل به لاهیجان
-
«شهید محمدرضا لاجوردی» دومین شهید سیاهکلی مبارزه با تجاوز رژیم صهیونیستی به میهن + تصاویر
-
«محمدحسین منصورقناعی» بخشدار مرکزی سیاهکل شد
-
ثبت نام ۴۲ داوطلب در انتخابات شورای شهرهای سیاهکل و دیلمان
-
اسامی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر دیلمان
-
اسامی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر سیاهکل
-
اعضای هیئت رئیسه جبهه اصلاحات شهرستان سیاهکل انتخاب شدند
-
علی علوی دیلمی رئیس شورای اسلامی شهر دیلمان شد
-
الحاق کامیون بنز ۱۰ تنی به ناوگان عمرانی دهیاری لیش / خرید ۴ دستگاه ماشینآلات عمرانی در ۴ سال
-
دکتر «محمدصادق پیروز لاهیجی» درگذشت
-
شناسنامه صنعتی سیاهکل رونمایی شد/ عزم مسئولان برای حمایت همهجانبه از تولید
-
«علی ناظمی دیلمی» به عنوان رئیس نظام مهندسی ساختمان سیاهکل انتخاب شد
-
پروفسور دهپور: ما صرفاً شاهد آینده نیستیم، بلکه آن را میسازیم
-
سرهنگ قاسم جانعلی پور جانشین انتظامی استان گیلان شد
-
آسفالتریزی ۴۵ هزار متر مربع از معابر سیاهکل/ برنامهریزی برای بهسازی ۱۰۰ هزار متر مربع دیگر تا پایان سال + تصاویر
-
سرهنگ «کمیل ابراهیمی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل شد



















عکس ساپا۱۵۱رو از اینترنت دیدم واقعا قشنگه اگه پول داشتم میخریدمش…..
نه كه اخر ايمني بود حتما با خودشون گفتن بزار مردمو اين جوري كله پا كنيم
روزگار مردمو سیا میکنن بااینا
افتخاري ديگر براي گروه خودروسازي سايپا .
مدير عامل سايپا: دليل گراني پرايد گران شدن حلب روغن نباتي است .
واقعا مذخرفترین چیزیه که تا به حال دیدم
واقعا طراحان این ماشین حیبف تو ایران بمونند
بابا استعداد طرلح شرکت بی ام و حقتو خوردند
خدمتی دیگر از گروه خودرو سازی سایپا.
پراید خودش چی هست که وانت هم بشه.
لطفا تو وسایل کیف ابزار یه کفن دو نفره هم بزارین
بابا دمتون گرم به اين ميگن تحولي نوين در صنعت خودرو سازي جهان يكي از دلايل تحريمات آمريكا نسبت به ايران همين طراحي خاص سايپا بود.حالا قراره واسه كدوم كشور اروپايي صادر بشه نابغه ها
با سلام
همین کارا می کنید که آمار تصادفات و مرگ میر بالا میره
بستن کمربند الزامی نیست
باید بارش پر قو با پنبه بشه آخه ماشینه حیف پول
دوستان عزیز این ماشین اورجینال با بیمه ابوالفضل ارائه میشه
پراید دینفراسیل جلو هست بعد چه طوری این می خواد بارکشی کنه ؟!
بهتره که.لاستیک جلو زود به زود باطل میشه از بس درجا میزنه روی اسفالت زود عوض میکنیم لاستیک فروشا هم خوش به حالشون :d
فکر کنم حدفشون برای حمل چیپس باشه . چون وزنی نداره و هوا هست همش.فقط حجم داره :))
به سختی!
اصلا به چهره پراید نمی خوره که این جوری باشه
ناشناس جان مگه قراره بارهم ببره داداش گلم!!!!!!!!
حیف این ماشین نیست که بجز ماشین عروس ازش استفاده دیگه ای بشه؟!!!!!!!!
خیلی خوب بود وقتی با حلب روغن ماشین بسازی از این بیشتر نمیشه
۵ سال دیگه
سایپا ۱۰۰۰ .. باری شن کش ۱۰ تن.خدمتی دیگر از گروه سایپا. :))
همه چیمون تو دنیا تک…………..
راست میگی به خدا ما نمی خایم افتخار ببینیم باید کی رو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟
ای چه ماشینیه آبروی ایران رو بردید
نواوري وتحول اين ها را ميگن بعد دشمنان تبليغ ميكنند كه در سا ل چه تعداد مغز هاي فراري در كشورهاي جهان اول از ايران داريم بابا كدام مغز فراري چه كشكي وجه …. خان دادش
سه چرخه از ازین حلبی بهتره
من که بعید میدونم که جواب بدهد.آخه پراید با چهار تا آدم هم زور زوری راه میره.
پراید بدرد مسافربری نمی خورد چطوری میخواهد غیر از دو سرنشین بار هم ببرد.احتمالا بعد از بارگیری له شده و قادر به حرکت نیست
یه روز عقبشو میچینن یه روز چراغاشو عوض میکنن یه روز داشبوردو تقییر میدن یه روز عقبشو میچسبونن حالا هم وانتش کردن فک کنم تا چند وقت دیگه استیشن و بدون سقفشم بیاد به بازار بعدم که هر کاری خواستن باش کردن تازه میفهمن استاندارد نیست و مثل پیکان که بعد شد پیکان چراغ بنزی و بعد آردی و بعد روآ وبعد روآ ۱۷۰۰ وبعد روآ طرحGLX وبعدم توقف تولید!
مافقط میتونیم موتور خودرو هارو با اتاق خودروهای دیگه جابه جا کنیم!
(و اما تخصص خاصی در تغیر شکل چراغ خودرو ها داریم)
دیگر تخصصی که داریم اینه که میتونیم خودرو هارو از وضعیت استاندارد خودشون در بیاریم!
به افتخار خودمون یه کف مرتب همچین موجداتی هستیم ما اصن یه وضی!
جاده اسمه تورو فرياد مي زند…….جاده تورا مي خواند
خدایی ابر قدرت صنعت خودرو سازی تو دنیان.بابا ای ول ترکوندین خدایی روی شرکت بی ام و…بنز…پورشه…مازراتی کم شد دیگه نمیتونن ادعا کنن!!!!!!!!!!!!
باتوجه به فرمول جدید شاهد رقابت سختی بین لامبرگنی و پراید خواهیم بود یعنی پیروز میدان کیست ؟ بی شک پراید رقیب خارجی را سرکوب خواهد کرد. نظر شما چیست؟
باتوجه به فرمول جدید شاهد رقابت سختی بین لامبورگینی و پراید خواهیم بود یعنی پیروز میدان کیست ؟ بی شک پراید رقیب خارجی را سرکوب خواهد کرد. نظر شما چیست؟
عجب ماشینی اگه با ۴مورچه کرس بزاره شاید۳بشه
ابروی هرچه پرایدو وانت را بردید
چرا بد و بیراه میگید ای جونممممممممممممممممم
چه ماشین نازی اسمش چیه؟ ۱۵۱؟
عجب جنسیه بابا به قول بچه ها که جون میده برای بار زدن چیپس و پفک
ناگفته نماند دستی کشی خیلی حال میده تا ناموس بخاب کنی
داخل شهر دوکس دوکس کنی
آرزومندیم پراید نسل جدیدش کوپه بیاد که اولین نفر خودم میخرمش اگه ۴۰ میلیونم باشه میخرم میرم کره نشون میدم خودروی ملی چیه عمرا ماشیناش با من کورس بذارن ولله
چند وقت دیگه آمار تصادفاتشو ببینین حالشو ببرین .
من ۱۳۲ دارم با سرعت ۱۵ تا زدم به ال ۹۰ سر شاسیم چین خورد .
خداوند ملت ایران را رحمت کند .
یابو همون یابو بود پالانش عوض شد
سلام. واقعا ماشین ایده الی ساختید خواهشمندیم اگه امکانش هست مدل کمپرسی ولودرشم بسازید .
میخواستم بدونم مدل کوپش کی وارد بازار میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی عالیه روزی می رسه که پراید هواپیما شه……………..یه روز یکی میره و میاد
سایپا مطمعن اونم از وانتش
خودرو سازهای خارجی به فکر ایمنی سرنشین هستند ولی داخلی به فکر ایمنی جیب خودشون .
ببخشید هواپیما پراید کیوارد بازارمیشه
اخه اینم شد پراید۱۵۱ باهاش یه کیسه سیمان هم نمیشه بار زد
به نظر شما میشه باهاش ۲تا بشکه برد خونه؟کاشکی بشه بتونم ببرم قسط در بیاد با تشکر از مدیریت محترم
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آقا حميد اينقدر محكم پخ نگو ممكنه چپ كنه يا بدنش فرو بره
وقتی پیش پرادو وایسه تازه می فهمیم خط فقرچیست.
خسته نباشید با ای همه تلاش چون باعث شد ک مغز سازندهای لامبورگینی تلنگور بخور و لامبورگینی وانتم درس شه.با ارز پوزش متاسفم براتون تمدونمونو با ای چیزا بر باد میدیت
مدیر عامل سایپا چه فکری به سر ملت ایران کردی این ماشین را تولید کردی
سلام می خواستم نظر شخصی خودم را اعلام کنم ایا بله نظر شما ماشین پراید
چه بوده که حالا وانت بارش را درست کردن ایا به فکر جان ملت ایران کسی نیست جلو گیری کند
چرا شرکت سایپا دست از این ماشین پراید نمی کشه بسته دیگه ملت را به گشتن داد
می خواستم چیزی بگم دیدم دوستان همه گفتنی هارو گفتن فقط یه سوال برام پیش اومده این عکسهارو سایپا گرفته یا اینکه فتوشاپه چون اینگاری توی انباری یا کارگاه مخروبه و اینجورجاها هستش خوب به عکسها نگاه کنین … !
عجب ماشینیه بیشتر شبیه اسباب بازیه ؟نظرتون چیه؟
واقعا براید دگر ماشینی هست حتما بخرید
براید وانت بخرید
بارها گفتمو صدباردگرمیگویم:
مرگ حق وپراید فقط وسیله است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احتمالن مشتری های خارجی زیادی از طرف طالبان،القاعده وتکفیری های عربستان وعراق واسه عملیات های انتهاری خواهد داشت!
خدا کنه با اینهمه استقبال خارجی به مردم خودمون هم برسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که تاب حال از این ماشینها نخریدم فکر نکنم کسی از این ماشینها داشته باشه.نظرتون چیه؟
قابل توجه دوستاني كه نظر گذاشتن عرض كنم كه تاوقتي كه در باره چيزي اطلاعات كافي نداشتيد قضاوت نكنيد ……….من نميگم كه مشكل نداره ولي بدونيد بااين تحريمي كه هستيم بايد خدارو شكر كنيم كه اينم مياد به بازار (بايد عرض كنم كه من بااين خودرو كه خيليا بهش ميخنديد حدود ۲۰هزا كيلومتر تست رفتم خيليم عالي ۲۰بيسته اوليشم خودم ميخرم به شما هم پيشنهاد ميكنم حتما بخريد
راستي يادم رفت كه بگم اين عكسا خيلي بي كيفيتن اگه دوست داشتيد عكساي جديد تر وبهتريم هستش
بعیدمیدونم یه حلب روغن بتونه جابجا کنه حیف اون همه پول نیس .
من هیچ علاقه ای به این عکس ندارم
واقعا شاه كار كردين بچه كوچك من همين بلا رو سر اسباب بازيهاش مياره.هنر نكردين
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
به به چه ماشینی حالم به هم خورد . اقای بابایی چرا اینا رو می گذاری ! Y
من موندم اینا ۲سال دیگه میخان چی بسازن/ هان…….هرکه گفت جایزش یککککککک………کککککککککک… ۱۵۱
براید بخرید نترسید مرگ زندگی دست خداست
خدا وکیلی سازنده و مخترع پراید از …. خودش پشیمون شده که چرا پراید ساخت. خودرو سازان ما ول کنش نیستن هی ۱۳۱, هی ۱۳۲, هی ۱۳۱ و۱۴۱و ۱۵۱ و……………….. آقا حرف از ۲۰۰ به بالا بزن راحتمون کن. جلبا . چندوقت دیگه آمبولانسشم در میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
با این همه انتقادی که از اهالی ایران اینجا میبینم .. باز هم پراید رو میخرند …
(آقا از اینا بازم مونده ؟؟ یکی از اینا به ما میرسه بمونیم تو صف ؟؟)
😀
بهنطرم اگه قیمتش ۴میلیون باشه. میارزه بابا