-
پیام «حمیدرضا قنبری» عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل خطاب به مردم این شهر
-
سرهنگ «محمدرضا رحمانی» فرمانده انتظامی سیاهکل شد + تصاویر
-
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حفظ سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل شد
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
«حمیدرضا قنبری» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر سیاهکل معرفی شد
-
دکتر «محمد زمانی» سرپرست بیمارستان غدیر سیاهکل شد
-
مسیریابی(Routing) در شبکه چیست، توسط چه چیزی و چگونه انجام می شود؟
-
رئیس کل سابق دادگستری گیلان معاون اول قوه قضاییه شد
-
همسر شهید «سجاد طاهرنیا» درگذشت + فیلم
-
اسامی ۳۶ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در لاهیجان و سیاهکل منتشر شد
-
۱۱۳ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پیش ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام ۴ نفر از رقبای سنتی با بیشترین رای کسب شده در ادوار گذشته حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل
-
سرپرست آموزش و پرورش سیاهکل معرفی شد + سوابق
-
تصادف خونین در محور سنگر به سیاهکل + عکس و فیلم
-
یک سیاهکلی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان شد
-
آیا ساختمان بلندمرتبه در مرکز شهر سیاهکل ساخته می شود؟!/ شهرداری و نظام مهندسی: این ساختمان بدون دریافت مجوز در حال ساخت بود!
-
تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل
سلام
جناب آقای عطار حمیدی تشکر میکنم ازشما مطالب بسیار جالبی بود استفاده کردیم
بیشتر شبیه تاریخ نگاری است تا آب و آینده… داروین و غیره..
در پاسخ به اینکه موضوع آب را تاریخ عنوان نموده اید بسیار بجاست. زیرا هیچ چیزی خارج از دید تاریخ شکل نمی گیرد.برای تاریخ تعاریف زیادی بیان گردیده ابو ریحان بیرونی و ابن خلدون بطریقی آنرا تعریف نموده و در مفتاخ السعاده بطریقی دیگر یکی تاریخ را بمعنای حدوث امری شایع و رایج و دیگری آنرا معرف طوایف بشری دانسته که در بر گیرنده آداب و رسوم و انساب آدمی است و ابن خلدون فن تاریخ را روشی میداند که دسترسی به آن برای هرکسی میسر نباشد. و ((ریحانه الادب)) میگوید: بدیهی است که علم تاریخ و دانستن اطوار و ادوار زندگی پیشینیان بویژه طبقات علما و اهل فضل و دانش از ایشان از مهمات عقلیه و نقلیه بوده و قسمت عمده از آیات شریفه قرآن به همین موضوع تخصیص داده می شود. بنابراین انچه که در موضوع مقدماتی آب آورده شده نگاه عقلائی به آب است که در صورت تحقق این امر ما قادر به حفظ این منبع حیاتی خواهیم بود.
دل کمال از لعل میگون تو یافت جان حیات از نطق موزون تویافت
تا فشاندی زلف و بگشادی دهن عقل خود را مست و مجنون تو یافت
هر که آرد این نصیحت ها بجای در دو عالم رحمتش بخشد خدای