-
موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود
-
سقوط پژو ۲۰۶ به دره در محور دیلمان_ سیاهکل؛ ۲ نفر جان باختند
-
تجلیل از رئیس اتاق اصناف سیاهکل در حضور بازاریان و اصناف سراسر گیلان
-
هشدار مدیر شبکه بهداشت و درمان سیاهکل برای خطرهای احتمالی چهارشنبه آخر سال
-
تکلیف وراث برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد
-
ذخیره سد سفیدرود اندکی بالاتر از پارسال است / آغاز عملیات اجرایی احداث سردهنه رودخانه رادارکومه از شنبه
-
کتاب مبانی پایه شبکه های کامپیوتری توسط نویسنده سیاهکلی منتشر شد
-
کسب ۶ مدال رنگارنگ تکواندوکاران خردسال و نونهال سیاهکلی در مسابقات شرق گیلان
-
عمل جراحی تعویض مفصل ران راست برای یک مرد ۸۰ ساله در فومن توسط پزشک سیاهکلی
-
افزایش سن بازنشستگی ابلاغ شد / نحوه افزایش سنوات الزامی بیمه پردازی
-
تجاوز مدیر یک شرکت خصوصی به منشی و مشتری!
-
آغاز بارش شدید برف در گیلان از عصر امروز
-
موجودی اعتبار کالابرگ با سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود
-
پخش سریال تاسیان متوقف شد
-
نجات جان کودک ۵ ساله با تلاش پدر و کارمند حراست بیمارستان + فیلم
-
همه وراث سهام عدالت برای دریافت سود باید در سامانه سجام ثبتنام کنند
-
یک سیاهکلی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد
-
عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل دار فانی را وداع کرد
-
دکتر «محمد زمانی» سرپرست بیمارستان غدیر سیاهکل شد
-
سرهنگ «محمدرضا رحمانی» فرمانده انتظامی سیاهکل شد + تصاویر
-
عضو اسبق شورای شهر دیلمان رئیس آب و فاضلاب کومله شد + سوابق
-
«سرهنگ عیسی روشن قلب دیلمی» فرمانده انتظامی شهرستان رشت شد
-
خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید
-
بازدید دریادلان ناوشکن دیلمان از منطقه دیلمان + گزارش تصویری
با تشکر از آقای نظری بابت این مطلب
امیدوارد این مسئله به صورت جدی پیگیری بشه.نرخهای کرایه ماشینهای بین شهری هم از موارد مهم هست
افرین به حساسیت شما نسبت به مشکلات مردم؛
ان شاءالله موفق باشید.
باتشکرازشماوگفتن حرف دل مردم که امیدوارم به اینگونه مشکلات بیشتربپردازید
واقعا درسته
ماکه هفته ای سه روزمسیرسیاهکل لاهیجان روطی می کنیم بااین مشکل کلافه ایم.
دوستان خوبي كه ميخوان گزارش بدن بهتره كمي تحقيق رو چاشني كارشون كنن.
در مورد اول آيا به نظر شما ميانگين تعداد 50 دستگاه تاكسي درون شهري همه ميتونن در ايستگاه ابتداي شهر توقف كنن!اگه همه در ايستگاه بمونن پس نفر آخر ساعت 8 شب نوبت سرويس دهيش ميشه.
با يه نگاه سطحي ميشه ديد كه اكثرا تعداد تاكسي هاي گردشي در سطح شهر بيشتر از اون چيزي هست كه در ايستگاهه.
در مورد مسافربري دربستي در روزهاي بازار با اينكه اين هم جز وظايف تاكسي هست بايد خاطر نشان كرد كه هيچوقت هيچ راننده اي در ايستگاه صرف بردن مسافر دربستي نمي ايستد چون اين امر امكان پذير نيست و همچنين علت نبودن تاكسي در پايان شب بسته شدن ايستگاه خط لاهيجان به سياهكل و ديلمان ميباشد و ماشينهاي مسافربري شخصي مسافران را به داخل شهر آورده واز داخل شهر سوار و خارج ميكنند.
تا اينجا توضيح و رفع شبهه در مورد بر خي مسايل بود ودر آخر خطاب به دوست عزيز گزارشگرمان بايد بگويم كه تجمع رانندگان تاكسي در جلوي فرمانداري فقط وفقط براي خرابي و تسريع در رفع مشكل تنها پمپ گاز CNG شهرستان بوده كه مدت زيادي خراب بود ونه بالا بردن نرخ كرايه ولي در كل بايد گفت كه مشكلات تاكسيراني زياد است ازجمله تك خطي بودن شهر و نداشتن ايستگاه,نداشتن آسفالت مناسب در شهر كه باعث پايين آمدن عمر تاكسي هايي ميشود كه ها روز بايد در اين مسير تردد كنند,نبود كنترل بر ماشين هاي شخصيي كه بدون پرداخت هيچگونه ماليت و عوارضي در شهر مسافركشي ميكنند ووو…
با تشكر از دوستان عزيز و به اميد حل مشكلات شهرمان
سياهكل
حرفهاتون كاملا درست بود و ما از رانندگان تاكسي ناراضي هستيم
به كي بايد شكايت كنيم…………
هرچند كه پيگيري نميشه
با سلام
بنده هم با بخشی از گزارش و هم بخشی از صحبتهای جابر موافقم و اصلیترین بخش معضل خمل و نقل در شهر است که قسمت اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت شهری و پس از آن واحد خدمات شهری شهرداری سپس اتحادیه تاکسیرانی سپس عدم آموزش و آگاهی قشر رانندگان تاکسی درون شهری و در آخر هم عذم فرهنگ سازی جامعه و مردم می باشد.
خلاصه اینه که تمرکز و تک مسیر بودن بدلیل ضعف مدیریت شهری در ادوار و سالهای قبل تا الان
ثانیا عدم استفاده از کارشناسان تخصصی در مدیریت خدمات شهری که به نوعی به قسم اول برمیگردد
ثالثا وقتی تاکسی در داخل شهر به یک سرمایه گذاری سود آور نسبی تبدیل شود که یک فرد دو تا سه تاکسی داشته باشد و یا حداقل اینکه صاحبان تاکسی اغلب راننده آن نیستند و فقط صاحب امتیاز هستند(در کشورهای پیشرفته تر در مدیریت شهری برای رانندگی تاکسی شهری ضوابط خاصی در نظر می گیرند مثلا پس از 3 یا 5 سال رانندگی ، ساعت حضور در شهر، برخورد با مسافر و رضایت آنان و تعداد تخلف و… امتیاز لازم را کسب نموده و سپس راننده رسمی تاکسی درون شهری می گردند)و هرفردی که خود صلاح بداند را بعنوان راننده انتخاب می نماید.
البته فرهنگ برخورد ما هم در نوع خود کم نظیر است و راننده ای که ساعتها در حال کار است و با اقشار مختلف جامعه از کم فرهنگ ترین و کم اطلاع ترین فرد جامعه تا عالم و دانشجو و فرهنگی باید صبوری کنه و همشونم راضی باشن تو این اوضاع زندگی .
بالاخره نظرم اینه که ابتدا باید از مدیریت شهری سپس اتحادیه تاکسی رانی شروع بشه و رانندگان محترم مثل سایر اقشار جامعه مطیع قانون و دنبال رفاه و آسایش خاطرند و تقصیر زیادی ندارند.
سلام
می خواستم بگم بعداین گزارش راننده ها یه کم تکون خوردن وجدی ترکارمی کنن البته بازم مشکل هست
لطفا بازم ازمعضلات گزارش بدین تا یه کم بهتربشه
تشکر